سردار خیبر و حجت راهیان نور (قدح سی و دوم )

هفدهم اسفند (شهادت حاج همت )  هجدهم اسفند (شهادت حجت الله رحیمی)

شهید حاج محمد ابراهیم همت

سردار خیبر شهید حاج محمد ابراهیم همت

تاریخ و محل ولادت : 13/فروردین/1334 -  شهرضا - اصفهان

تاریخ و محل شهادت : 17/ اسفند / 1362 - جزیره مجنون

مسئولیت ها : فرماندهی لشگر 27 محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله)

عملیات ها : فتح المبین / بیت المقدس / رمضان / خیبر

آرامگاه : امام زاده شاهرضا اصفهان


شهید حجت الله رحیمی

شهید حجت الله رحیمی

23 ساله

دانشجوی رشته کامپیوتر

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی باغملک خوزستان

محل شهادت خرمشهر - مقابل پادگان دژ

ستاد راهیان نور کشور

تاریخ ولادت ۲۴ اسفند ماه ۱۳۶۸

تاریخ شهادت ۱۸ اسفند ماه ۱۳۹۰ ساعت ۸:۱۰ صبح

مزار شهید خوزستان - شهرستان باغملک


  • جناب قدح
دومی‌چرا شهید شدن...؟
جناب دچار پاسخ فرمودن ...
سلام.ما یه چالش درست کردیم که باعث میشه بیانی ها بیشتر همدیگر رو بشناسن.برای اطلاعات بیشتر به لینکی که درج کردم مراجعه کنید.
سلام :)

سپاس
کجایید ای شهیدان...دلم تنگ شد...
مرسی بابت پست
یاعلی مدد
سپاس

علی یارتون ...
روحشان شاد 
ان شاءالله

درود بر شما
روحششون شاد یادشون گرامی
ان شاءالله

سپاس بانو
روحشان شاد
ان شاءالله

ممنونم وحید جان

@ارکیده

توی اردوی راهیان نور
مناطق جنگی اتوبوس زیرشون گرفت
از همیاری شما تشکرمندیم ...
خدایشان بیامرزد
روحشون شاد
یادشون پا بر جا🌹
ان شاءالله

ممنون از شما
من چهاربار رفتم شهرضا ولی توفیق زیارت و فاتحه خوندن برای شهید همت جان نصیبم نشد.
خدا نصیبمون کنه زیارتشون رو ...
روحشان شاد و راهشان پررهرو باد...
ان شاءالله

سپاس ...
😖💜🌹
سلام :)
سلام اقای قدح
خوبییین
سلام و درود :)

الحمدلله کما هو اهله ...
جدیدا کلاس عربی میرین؟🤔
نه دعا بود :)

یعنی شکر خدا همانطور که شایسته شکر گزاری هست ...

شما خوبین خواهر ؟
مرسیی منم خوبم
خدا رو شکر

ضمناً روزتون هم مبارک و تبریک به تمام بانوان بیانی :)
فعلا شامل من نمیشه😁
ولی ممنون🌹🌹🌹
ان شاءالله زودتر بشه :)

البته شما هم جزو بانوان محسوب میشین دیگه ...
🌹🌹🌹
ممنون بابت این گل های زیبا ...
با اهل بیت محشور بشن..
ان شاءالله

درود بر نای دل عزیز
چقد شما خوب و مهریونین
نظر لطف شماست ...
خدا کنه واقعاً همینجوری باشه .

سلام
دومی منو یاد شهید آوینی میندازه. موقع ابلاغ راه و فرهنگ شهادت به بقیه...
خوش به حالشون...
واقعاً ...

روحشون شاد ...
[گل] 
شما خودت گلی ...

سپاس
سلام.

روحشون شاد

+البته من متوجه نشدم دومی چرا شهید محسوب شدن؟!
سلام بر شما

ان شاءالله
ماموریت فرهنگی (پاسخ شاخه سیب را بخوانید)
شهادت، زیباترین، بالنده‌ترین و نغزترین کلام در تاریخ بشریت است، شهادت بهترین و روشن‌ترین معنی حقیقی توحید است و تاریخ تشیع خونین‌ترین و گویاترین تابلو نمایانگر شکوه و عظمت شهید است.
چه زیبا گفتید از شهادت ...

به نظرم نمیشه شهادت رو تعریف کرد ...
رسول اکرم ص : در آخرالزمان شهادت خوبان امت مرا گلچین میکند.

جناب قدح ای کاش قبل از شهادت شهید شده باشیم
درود بر شما ...

درسته ! مثل خیلی از شهدای زنده که زمین به برکت وجودشون آرومه
دلم میخواد یه روز برم سر مزار شهیدا و خیلیییییییی گریه کنم ..
که هیچ کس نباشه که گریه هامو ببینه، 
واقعاً زیارت مزار شهدا آدمو آروم میکنه ...

ممنون آرام بانو ...

عیدتونم مبارک :)
سلام قدحی
جدا طبع شعریت منو کشته
قدحی ؟؟

شما لطف داری برادر :)
قدحی یعنی قدح من...:-)
:)
شهید همت که بزرگی شون چون و چرا نداره...
اما شهیدِ اصفهانی تباری که منجی زندگی من شد شهید خرازی بود...من سر مزار ایشون خودمو پیدا کردم...هنوزم که هنوزه بین همه ی شهدا برام یه چیز دیگه هستن 

بله
هرکسی بین شهدا با یکی از شهدا بیشتر رفیق میشه ... پس دوست شهید شما شهید خرازی هستن ...
درود بر شما
سلام
تشکر
من باز نشر دادم

موفق باشید
سلام :)

مأجور باشید ...

همچنین شما دوست عزیز
یاعلی
خداوند جمیع اموات رو ببخشد و بیامرزد انشالله 🌹
ولی مسئله ای که هست باید درنظر داشت شهید و شهادت تعریف داره و هر بنده خدایی هرچند ادم خوبی باشه جزو شهدا قرار نمیگیره...
انشالله که اقای رحیمی هم با شهدا محشور بشن❤🌹
ان شاءالله
حاجی چشماش یه دنیاست، چشماش خود صراط مستقیمه که ردشو بگیری میرسی به بهشت، محمدابراهیم‌ همت دیگه هیچ وقت تو تاریخ تکرار نمیشه.
حاجی اسطوره‌ی بی بدیل منه:)
یاعلی
درود بر حاجی و دوستانش :)

علی یارتون ...
سلام . 
به کجا چنین شتابان ؟؟
بودین که . 

هستم ولی نه بطور کامل :)

گاهی به دوستان خوبم سر میزنم ...
کاش هم رهشان بشویم
و من الله التوفیق ...

ان شاءالله
قدردان حضورتون هستم🌹
سلام :)

سپاسگزارم از شما
ارواح شهداء شاد باد!

ممنون از شما!
ان شاءالله

درود بر شما آقا محمد عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan