پرستار (قدح هفتاد و ششم)



نور چشمان حسین و به حسن یار آمد

میوه ی قلب نبی ، جان علمدار آمد

زینت نام علی ، فاطمه ی ثانی شد

بر اسیران ره شام " پرستار " آمد

( قدح)


سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار مبارک


یاد و خاطره تمام شهدا ، خاصه مدافعان حرم و شهدای خان طومان گرامی باد .

  • جناب قدح
سلام :)

 پرستارهای بیان روزتون مبارک :))

+ تا حالا شده از کسی پرستاری کنید ؟ اصلا تجربه پرستاری داشتید ؟

خخخ از روز پرستار یه خاطره بد دارم ...
آره خب مگه میشه؟ پرستاری در حد یه دو روز .پرستار خوبی نیستم.
سلام بهار بانو :)
خوبی؟
چرا خاطره ی بد !
پس تجربه داشتی .
سلام
شروع تون عالی بود.
بله،خیلی ها...
تازکی مثل قبل صبوری نکردم.
خودتون چطور؟؟
علیک سلام :)

شروع ؟
درود بر شما ، پس یه پا پرستار هستین :)
نه من یادم نمیاد :))
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۰۸:۵۶ فرفره ی هستی
آره تجربش رو داشتم
خیلی مسئولیت سنگینیه 
خدا بهشون صبر و حوصله بده واقعا
سلام 
مبارکا باشد :)) 
سلام خانم معلم :)
واقعا ...
حتما از بچه ها پرستاری کردین :) آره ؟

بر شما هم مبارک
روز این قشر زحمت کش مبارک♥️♥️♥️
سلام :)

به به پارادوکس خیال من ! چه عجب !؟
خوبین ؟

مبارک بر شما و همه :))

روز پرستار رو به آقای عطاران هم تبریک میگیم:دی

سلام آقا مهدی گل :)
مبارک باشه

اینو از کجا آوردی ؟؟؟؟
مبارک:))))))
سلام :)

بر شمام مبارک :)))

شما تجربه ی پرستاری نداشتی ؟؟
از همه فامیل یه دور پرستاری کردم ! 
ینی هرکی عمل داشتِ  من یکی دو شب رفتم پیشش بیمارستان شب موندم !
از مامانبزرگِ مامانم پرستاری کردم...
بقیشم بگم؟
نپرسین دبگه!ریا میشه ها! اجرم پایمال میشه...

:)مرسی
ماشاءالله
حقوق هم بهت میدن ؟


نه !!! فقط دعا میکنن برام😂
تاالان که دعاهاشون مستجاب نشده 😂
حتما خوب پرستاری نکردی که مستجاب نمیشه🤔
دعاهاشون ، مثل ضامنِ وامِ
من باید یه حرکتی کنم واسه وام گرفتن تا اونا ضامن شن تا رئیس بانک بهم وامُ بده دیگه !
حالا دعاهایی ک اونا میکنن همش به من ربط داره ! تا اونا بیان واسه عاقبت بخیریش دعا کنن و نتیجه خوبی بگیرم.
من خوب پرستاری میکنم:)
چقدر قشنگ ...
درود بر شما
حتما همینطوره و پرستار خوبی هستین :)

ما هم براتون دعا میکنیم :) و شما ؟
مرسی جناب قدح :) 
از کم سعادتی منِ
بزرگوارین
ما توفیق نداریم وگرنه همیشه دوستان بیانی لطف دارن

شما تا حالا پرستاری نکردین ؟
سلام
به اون می گویند اشکال تایپی...منظور شعر
عوارض آلزایمر و پیری هست

دست شما درد نکنه که روحیه میدین :))

الهی چپ کنم شاید پرستارم تو باشی



کلی بود

سلام پسرک تنهای گل :)
چطوری ؟

مثلا کلی بود آره ؟:))
تا حالا پرستار نبودی؟
حتماا دعا میکنم جناب قدح:)
سپاسگزارم :)
چرا
چن هفته پیش داداشم تب کرد در حدی که هزیون می کگفت
یه چیزای عجیبی میدید
تنها بودیم
یکم پاشویه ش دادم
خوب شد
-----------------------------------------------------------------------------
اون تب کرد
ولی
من کسی نبودم که دوس داشت پرستارش باشه
الان حالش خوبه ؟

واقعا دمت گرم :)

بازم خدا خیرت بده ، داداشت تا حالا ازت پرستاری کرده ؟
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۱:۰۰ دختری از جنس باد
روزشون مبارک
ما دوتا پرستار در منزل داریم موندم چه خاکی به سرم کنم🙄
سلام :)
مبارک باشه

دوتا ؟؟
ن داداش
من که کلا انتی ویروسم
اگه نهایتا یه سرماخوردگی ای چیزی مبتلا شدم
اینقد بهش توجه نمی کنم
خودش پا میشه میره
الهی همیشه سلامت باشی :)

پس کلا به مریضی رو نمیدی درسته ؟ :))
سلام
منطور خود شخص خود بود.نه شما
اختیار دارین

حالا کو تا پیری ؟
سلام
علائم که دیده شده ..پیری به سن نیست که...
درسته به سن نیس ...

ولی خب باید مراقب باشیم و پیری رو به تاخیر بندازیم .
از یکی از صحنه های نهنگ عنبر 2
ندیدم فیلمشو :)

مهدی تو تا حالا تجربه ی پرستاری داشتی ؟
کم(:
مثلا چقدر 🤔
روزشون مبارک
سلام :)

بر شما و همه ی دوستان مبارک
قشنگ بود :) لایک
سلام جناب دچار عزیز :)

متشکرم :))
سلام شاعر جوان :)
سلام علیک و رحمه :)
احوال شیخ ما چطوره ؟
https://medium.com/the-understanding-project/you-dont-need-an-identity-to-have-a-life-8105481eb995

:))
لود نمیشه
سلام
از ما که گذشت..
شما تلاش کنید..
همه مثل همیم .
و همه باید تلاش کنیم ...
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۲:۱۰ دختری از جنس باد
خواهرم و زنداداشم
خدا حفظشون کنه
این که خیلی خوبه

چرا ناراحتی خب !؟
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۲:۱۲ دختری از جنس باد
ناراحت نیسم
فقط نمیدونم چه غلطی کنم
پول ندارم و باید کادو بخرم😒
جدی میخوای کادو بخری ؟؟
ساغول باباع :))
سلام جناب قدح
آره من یه ماه از مامانم که استراحت مطلق بود پرستاری کردم.تو اون یه ماه  آشپزی و فنون خانه داری رو یاد گرفتم. :)
سلام فاطمه بانو :)
چطوری خوبی ؟

درود بر تو
پس یه پا کدبانو شدی برا خودت مگه نه ؟
تجربه ی خوبی بوده درسته ؟؟
من چند ماهی کلا پرستاری خوندم :) 

جدی میگی ؟؟؟؟

چه خوب :))

پس کاملا با اصول پرستاری آشنایی درسته ؟
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۲:۳۴ فرفره ی هستی
نه مامانم حالش خوب نبوده پیشش بودم چند باری
بچه های خودم مریض می شن منم حالم بد می شه 
خدا نکنه تو مدرسه بخورن زمین زخمی بشن من سرم گیج می ره :/

اصلا که دوسشون ندارم الکی مثلا 😁😎
چه فرزند خوبی :)

میدونم خیلی نسبت به دانش آموزات حساسی ...

معلومه دوسشون نداری :) فقط وقتی نیستی تو کلاس مجلس گریه و زاری راه میوفته 😁
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۲:۴۰ دختری از جنس باد
اره بابا
حالا خواهرمو بیخی
بعدا میگن خواهر شوهرم برام کادو نخرید:/
چه خواهر شوهر خوبی :)

منظورم بالدوزه خخخخ
بالدوز کوچولو :))
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۲:۴۵ دختری از جنس باد
کوچولو خودتی😒

شوخی کردما😁شما بزرگ مایی🙄
خب شما بالدوز کوچیکه میشی دیگه مگه نه ؟:)
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۲:۴۸ دختری از جنس باد
اره متاسفانه
چرا متاسفانه ؟
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۲:۵۰ دختری از جنس باد
کوچیکی و محدودیت و ...
🙄
تا جایی که بچه های بیان میدونن شما محدودیت نداری که هیچ ، همیشه هم تو خونه آتیش میسوزونی :)
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۲:۵۵ دختری از جنس باد
خونه که اره
وای مردم😂😂😂😂😂
منظورم بیرونه
دوست دارم بیشتر وقتمو بیرون باشم ولی خب زیاد شدنی نیس
شما هم ان شاءالله بزرگ میشی و یه انسان موفق :)

فقط باید تلاش کنی و درساتو خوب بخونی ...
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۲:۵۹ دختری از جنس باد
ایشالا همچنین
البته از لحاظ موفقیت
بزرگ که هستین
چرا همه همینو میگن؟🙄
چون همه تجربه کردن
به سن من برسی میفهمی پس قدر لحظاتت رو بدون :)
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۳:۰۲ دختری از جنس باد
اها صحیح کاملا
یه سوالم بپرسم برم سرتونو درد نیارم-_-
خواهش میکنم مراحمین :)

بفرمایین
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۳:۰۵ دختری از جنس باد
چرا اخر همه جمله هاتون ازینا :) میزارین
واقعی اینشکلی :) میشین؟🤔
منظورت لبخنده ؟
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۳:۰۶ دختری از جنس باد
اره
:)
این👆
خب من بیر یوزی گولش آدامام :)
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۳:۰۹ دختری از جنس باد
تمام دا
ساغولاسان یوزی گولش ادام:)
یاشیاسیز کیچیک بالدوز :)
سلام 
تبریک میگم 
سلااااام :)
ببینید کی اومده !؟

احوال جناب بی نام
چطوری دوست عزیز ؟
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و آلها بر شما مبارک


روز پرستار هم بر پرستاران مبارک

پرستاری کردن، شخص را صبور می کنه....چون چه بسا، شخصی که ازش پرستاری میشه، یه بی اعصاب باشه...تازه غر هم بزنه...

یه بنده خدائی را می شناسم که ایشون هم از مادر خودش و هم از پدر همسرش، پرستاری می کنه...
جالب اینجاست که این بنده خدا را قبلا می دیدی، یه آدم هی غرغرو بود اما الان به شدت صبوره...همه را با خنده رد می کرد...
یادمه که تلویزیون، جومونگ را نشون می داد...ایشون تعریف می کرد باباجون می خواد جومونگ ببینه، مامان جون، می ترسه، برای همین کلا تلویزیون را خاموش می کنیم که کسی یادش نباشه و دعوا نشه(لبخند)
خدا خیرش بده...

اما واقعا اینکه حوصله داشته باشی برای این کار خیلی نعمته...



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام گل پسر :)

ممنونم ، تبریک به شما

واقعا دمش گرم
خدا اجرش بده ان شاءالله
واقعا ...

هرچند کار هر کسی هم نیس مگه نه ؟

مولا نگهدار شما:)
خوبم شکر 
شما خوبید جناب قدح ؟
ممنونم :)
حسابی دلتنگتون بودم ...
خیلی ...
چخبر؟
شکر 
متشکرم جناب قدح 
سلامتی و تندرستی .....
خدا رو شکر :)
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۳:۳۶ فرفره ی هستی
آخ آخ گفتی قدح امروز دوباره یکی از معلم ها گفت یعنی من هر سری می رم جلسه اینا عزاداری می کنن
حالم سر جاش بیاد باید فیلمش رو بزارم تو وب 😁
:))

بازم عزاداری بوده ؟؟؟

خیلی باحالن این بچه ها ...
روزشون مبارک
سلام :)

متشکرم
شما سابقه ی پرستاری نداری ؟
چرا🤔
ولی پرستار نداشتم بگم الحمدالله؟😁
پس سابقه داری 😁

الحمدلله
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۱۳:۵۵ فرفره ی هستی
این جز خصوصیت های سن 6 تا 8 ساله کسایی که این طوری تو این سن وابسته می شن حالت طبیعی دارن
اونایی که گریه نمی کنن باید دید چه مشکلی تو زندگیشون بوده که انقدر سرد برخورد می کنن و بی تفاوت هستن
این احتمال که اون فرد بی تفاوت بزهکار اجتماعی بشه خیلی بیشتر از بچه های معمول هست 
بچه های کلاس اول معلمشون رو می پرستن، آخر هفته ها گریه می کنن دلمون تنگ شده برای مدرسه 🤪😬😁
این رفتارهاش ن نشون می ده من دارم روند رو طبیعی تو کلاس پیش می برم هر چند برای بقیه معلم ها آزار دهندس
زهرا امروز سر کلاس می گفت من دیگه شمارو عشقم صدا می کنم خانوم باشه صد بار پرسید باشه تا من بگم عیب نداره، فاطمه هم که منو می گیره بغل دندون هاش رو فشار می ده رو هم با حرص تمام می گه من شمارو خیلی دوست دارم 😁😎 
درسته همینطوره شاید اقتضای سنشون هست ...

خوش بحالتون خانوم معلم :)
روزتون مبارک پرستارهای گل و روز اونایی هم که پرستار اینده هستن مبارک....انشاالله که به خواستتون برسید.❤
اره،پرستار بودن خوبه....ادم باتجربه میکنه.
سلام سولین بانو :)
درود بر شما
بر شماهم مبارک
شما سابقه ی پرستاری نداشتی ؟
مجددا سلام عرض شد

عارضم خدمت شما که همینطوره...هر کسی لایق مقام پرستاری نیست...
گرچه واقعا هم سخته...
شما نگاه کنید که افراد وقتی پیر میشن، دقیقا عین بچه ها هستند...اما یه تفاوتی وجود داره و اون اینه که جثه شون بزرگه و البته حرف می زنند...
شاید علت اینکه افراد جاهل حاضر نیستند از پدر و مادرشون پرستاری کنند اینه که این تفاوت را درک نمی کنند...
وگرنه دقیقا عین بچه ها هستند...

یکی از اقوام ما تعریف می کرد که خواهرم، دو تا دوقلو داره که خیلی شیطونند...می گفت یه بار این دو تا بچه را گذاشتند پیش من که برن جائی...
می گفت منم اعصاب شیطنت اینها را ندارم برای همین گاهی دعواشون هم می کنم برای همین ازم حساب می برند...
خلاصه می گفت غذا درست کردم و براشون آوردم...می گفت فسقلی ها یه کم خوردند و گفتند دوست نداریم!..
گفتم بیخود...بخورید ببینم!! حرف هم نباشه(لبخند)
هیچی غذا را به خوردشون میده و آب هم نمیده بهشون که آب را بلافاصله بعد از غذا نباید خورد...دیگه وسط غذا که اصلا(لبخند)
هیچی وقتی مادر بچه ها میاد و می خواسته غذا بخوره، می بینه غذا شور شوره(لبخند)
خاله گرامی، غذا را نچشیده بوده(لبخند)
ببین اون دو تا فسقلی چی کشیدند(لبخند)

گفتم یه خاطره بامزه هم بگم روز پرستار، یه کم بخندید


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
عیلک سلام :)
واقعا سخته ...
افراد سالخورده گاهی از بچه هم بهونه گیرتر میشن ولی پرستاری ازشون بسیار کار ارزشمندیه

عجب خاله ی ظالمی خخخخ
دم شما گرم :) خیلی عالی بود ...

عیدیتون با خود بی بی ان شاءالله
مبارک مبارک :)
سلام بانوی شرقی :)

مبارک :)

شما خوبین ؟
ممنون بله خداروشکر خوبم :) 
 کدبانو که نه ولی یه چیزایی یاد گرفتم.
خدا رو شکر :)

خیلی خوبه ...
آشپزیت خوبه ؟
منم به پرستارای بیان تبریک میگم :)
ایشالا زندگی شون رو به راه باشه :))
سلام :)
ان شاءالله
و تبریک بر شما :))

چخبرا آرام بانو ؟
سلام جناب قدح
ممنون به خوبی های شما منم خوبم شکر :)
زنده باشین
بزرگوارین :)

شما پرستار نبودی ؟
داشتم جناب قدح:)
داشتین ؟

پس حسابی با تجربه ای درسته ؟
سلام جناب قدح ،حالتون خوبه؟
تبریک میگم به همه پرستارا عزیز
سلام علیک صبا بانو :)
متشکرم ، خوبم
شما چطوری ؟
تبریک به همه
چخبر ؟
سلام 

بر شما هم مبارک 
خوب پیش مییاد گاهی که پرستاری کنی 
پرستاری سخته و البته با خودش صبوری مییاره 
سلام و درود بر گل نرگس بزرگوار :))
احوال شما ؟؟؟
همچنین بر شما .

پس تجربه داری ؟
واقعا سخته ...
ممنونم ،میگذرونم...
از بچه ها سوال کردم تجربه ی پرستاری داشتن یا نه
شما داشتی ؟
ممنونم سلامت باشید 

بله تجربه دارم 
مریض داری سخته ولی خدا طاقت و صبرش میده 
زنده باشی
درود بر شما ...

درسته خیلی سخته ، کسی دچار مریضی و مریض داری نشه ان شاءالله
عیدتونم مبارک :)
نه ،فقط رشته پرستاری قبول شدم ولی خانوادم نذاشتن برم بخونم.
که اینطور
امیدوارم بهترینها نصیبت بشه :)
اره جناب قدح.
اوهوم.:)
درود بر شما :)
خیلی خوبه همه این هنر رو ندارن ...
مرسی
درود بر شما :)
خیر :) خدا قبول کنه معلم خواهم بود:)
درود بر شما معلم بزرگوار :)
سپاس جناب قدح 🙏🌹
متشکرم خانم معلم :)

ولادت بانوی صبور اسلام رو تبریک میگم

سلام :)
خوش اومدین
بر شما هم مبارک:)
شما تا حالا پرستار نبودی ؟
حظ بردیم از قطعه سروده شده ..
به پرستارهای صبور و خوش اخلاق فقط تبریک عرض میکنم ...مبارکشون باشه این روز ..
همه ی مادرها پرستار هم هستند پس به تمام مادران تبریک ...:)
و بیست روز پرستاری بیمار کردم ...
سلام یاقوت بانو :)
بسیار متشکرم

مبارک بر همه
درسته و درود بر پدران و مادران

خدا اجرتون بده ان شاءالله
پس باید به شمام یه تبریک ویژه گفت درسته ؟
سلام
متشکر
نمیدونم!! 
یک بار فقط مراقب خواهرم بودم،  بنده خدا تا آخر عمر فراموش نخواهد کرد!!
سلام :)

ینی چی فراموش نخواهد کرد ؟؟؟
پرستار هم نشدیم حداقل یه روز رو بهمون تبریک بگن :))
سلام :)
میلاد بر شما مبارک

ینی تا حالا از کسی پرستاری نکردی ؟؟
یه دختر ذاتا پرستار به دنیا میاد... گاهی هم مجبوره پرستار باشه...

+ توی کامنت قبلی منظورم خوده مدرک پرستاری بود :)

سلام و درود بر شما :))
البته آقایونم پرستاری بلدن .

مدرک قضیه اش فرق میکنه و اشاره به پرستاری حرفه ای و تخصصی داره
هر آدمی که به درمانده و بیماری مراقبت و کمک کنه میتونه پرستار محسوب بشه
بئله دییر ؟ :)
چقدر ظریف پاسخ کامنت هدفدار منو نوشتید ..:).ولی من سر حرف خودم هستم فقط خوش اخلاق و صبوراشون ...
اینکه پدرها رو فرمودید هم درسته ...پدر ها هم پرستاری بلدند اما نه همشون ...
یادمه یک شب تب بالایی داشتم. نیمه شب باسردی پیشونی  چشمامو باز کردم پدرم رو دیدم که حوله تو آب میزنه و میزاره رو پیشونی و لیموشیرین قاچ زد گفت  بخور سرد شی ...از این قضیه شاید ۲۰ ساله میگذره اما هنوز بیاد دارم اما طفلی مامانا ۲۵ ساعت کارشون پرستاری و مراقبت از بچه است  ولی  چیزی خاطرمون نیست ...
برقرار باشید...
وقتی پدر و مادر میشی کارت میشه پرستاری ...
فرقی نمیکنه اون پدری که برای آسایش خانوادش تلاش میکنه کارش پرستاریه

خیلی خاطره ی قشنگی بود ...
مرحبا بر پدر شما :)
کجاست اون آقایی که بهش بگم "الهی تب کنم شاید پرستارم نه اصلا طبیبم، حبیبم، تو باشی" :))


بیلمیرم هایاندادی !!!:)
سلام
:))))
علیک سلام علی آقای گل :))

چطوری برادر ؟ خوبی؟

عیدتم مبارک :)))
هیچی ...
با این امتحانا😞😞😞
مگه امتحانا چشونه🤔
چشون نیست ؟😓
چشون نیست ؟ فکر کردم چشون هست !
😅😅😅
از دست شما ...
شاید چشون باشه بعید نیست !
هیچی افسردمون کردن :(
احتمالا چشون هست که شما رو افسرده کردن ، مگه نه ؟
بله دیگه یه چشون حداقل هستن !
تموم هم نمیشن این چشمون ها ..!
در هر شرایطی یه چشون هست :)
چن تا امتحانتون مونده ؟
یه چهار الی 5تایی ...
تا تموم بشه یه دور زندگی رو به اتمام رسوندم ،
تازه معدلمم خوب نمیشه 😓 احتمالا :(
مهم قبولیه بیخیال معدل :))
قبولیم خوبه :) 
خدا کنه قبول شم .
ولی معدل برتر یه چیز دیگه اس:)  که شامل من این دفعه فکر نکنم بشه با این وضع امتحان دادنم :/
ان شاءالله با معدل خوب قبول بشی :)
مبارک برادر :)

ولی ما که پرستار نمیشیم :(
سلام آقا بهنام گل :)

خب تا حالا از کسی پرستاری نکردی ؟
سلام ...

نه ، کسی اصلا جرعت نمیکنه که من پرستارش بشم خخخخ :))
چرا ؟؟ :))
سلام:)

مبارک باشه..
علیک سلام :)
بر شمام مبارک
احوال یسنا سادات بانو ؟ خوبی؟
آره من پرستاری کردم خیلی هم سخته
سلام خانوم دکتر :)
احوال شما ؟
چه عجب از این طرفا !!

پس تجربه دارین ...
درسته خیلی سخته

چخبر خوبین ؟
شکر میگذرونیم
شما باز گفتی دکتر؟!
امتحان...امتحان...امتحان
خب دکتری دیگه مگه نیستی !؟
دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ , ۱۴:۲۶ سیّد محمّد جعاوله
سلام
تبریک
حالتون خوبه
علیک سلام سیدجان :)

همچنین

الحمدلله شما چطوری ؟:)
سلام
روزشون مبارک
:)
واقعا خیلی زحمت میکشند
سلام مهندس :)
چطوری ؟
بر همه مبارک :)
همینطوره
از امتحانا چخبر ؟؟
lتشکر
هیچی...یه امتحان مونده هنوز...
شما خوبید؟
بسلامتی ان شاءالله :)
منم خوبم الحمدلله

شما تجربه ی پرستاری داشتی تا حالا ؟
بله...ولی فقط چند روز کوتاه...کار سختیه 
پس درود بر شما :)
درسته کار سختیه ...
ما یه سوتی دادیم ! از دلمون هم نیومد ارائه ندیم 😅😆
اومدم وب شما پست رو دیدم یه شعر واسه حضرت ساختم اخر کار اومدم بنویسم دیدم با مناسبت ولادت کاملا در تضاد شد !!

گل پرستار اولاجام دردووا درمان اولاجام
قادو وو گوزلریمه ، غملرووا یار اولاجام
سیپاهون شامه گده من سنه سردار اولاجام
گوزوون کیرپیکیئم گور نجه قوربان اولاجام

عرض تبریک خدمت همه پرستارهای عزیز 🌹🌹
سلااااام جناااب:)
خیلی قشنگههههههه
درود بر شما

یاشیاسان استاد
اجرتون با خود بی بی ان شاءالله
ممنونم..خدا رو شکر:)

شما خوبین
الحمدلله :)
شما تجربه ی پرستاری داشتی ؟
دکتر خودتی مرد مومن :)))
شما هم پزشکی خب :))
ای باباع...
بله ولی کم..

سخته واقعا
درود برشما ...
واقعا همینطوره
با تاخیر عرض تبریک...
سلام نای دل عزیز :)
بر شما هم مبارک

متشکرم :)
سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ , ۱۳:۲۳ شارمین امیریان
سلام.
خانمها که معمولا پرستار تمام وقت هستند! =)
سلام :)

درود بر اونها
البته آقایون هم زمانی که شرایط ایجاب میکنه پرستارهای خوبی هستن ...
پس شمام پرستار بودین !؟
سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ , ۱۳:۵۱ شارمین امیریان
درود بر آقایونی که تحت تاثیر شرایط، پرستارهای خوبی میشن! =)

بله... بودم و هستم و احتمالا خواهم بود! =)
هستن نه اینکه میشن ! تو چن تا کامنت قبل گفتم تلاش برای برطرف کردن نیازهای خانواده و تامین آسایش اونها هم نوعی پرستاریه ، گاهی در کنار این فعالیت ها و بسته به شرایط پرستاری مثلا از بیمار رو هم انجام میدن :)))


احتمالا ؟
سلام 😊
پرستاری کار سختیه 
من الان سه ماهه که دارم از مادرم که دستش شکسته پرستاری میکنم خیلی کار سختیه خدایی
سلام خانم دکتر :)

احوال شما ؟
خدا خیرتون بده ان شاءالله
ولقعا سخته

الان حالشون چطوره ؟ بهترن ؟؟
سلام اخوی :)
عملاً دیر شده ولی تبریک :)
سلااااام :)
به به کجایی برادر ؟؟؟

ممنونم همچنین بر شما
کم‌پیدا شدی !
درگیر زندگی :)
ان شاءالله همیشه به خوشی بگذره اوقات شما :)
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
چه قدر زیبا
(:
سلام :)

خیلی متشکرم

شما تا حالا پرستار نبودین ؟
خان طومان😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢
سلام آلاء بانو :)

واقعا یاد و خاطره شهدای خان طومان گرامی باشه ...
راهشون پر رهرو

سپاس از حضورتون :)
پرستار رسمی نه؛ چطور؟
رسمی که نه !
از اکثر بچه ها تو این پست این سوال رو پرسیدم .
منظورم تجربه ی پرستاریه
یادمه میلاد امام حسین بود که تو تنگنا بودن براشون نذری پختیم و مراسم گرفتیم 
چقدر ناراحت کننده بود اون روزا 
اکثرشون هم مازندرانی بودن
روحشون شاد
درسته
شیر بچه های مازندران ...
جوونای باغیرت میهن

واقعا روحشون شاد
ان شاءالله دست ما رو هم بگیرن
دوستی با شهدا خیلی خوبه خیلی
و خیلی تاثیر تو زندگی داره اینطور نیس ؟
سلام تبریک میگم 
روحشان شاد یادشان گرامی باد 
سلام :)
کجایین شما ؟؟؟؟؟؟؟
همین دور اطراف 
شعر جدید نگفتین جناب قدح ؟
رسیدن بخیر

سر فرصت میگم ان شاءالله

خوبین ؟
ممنون جناب قدح 
انشاءالله 
:)
سپاسگزارم کاکتوس بانو

ممنونم از حضورتون
ان شاءالله
سلام
روزشون مبارک باشه
سلام و درود :)
متشکرم
همچنین بر شما ان شاءالله
خوبین ؟
چه عجب از شما ؟؟
عجب شعر قشنگی:)
سلام :)

خیلی سپاسگزارم
کجا بودین ؟
من کلا یه مدته در بی حسی تمام به سر میبرم:)
فقط میام توی وبلاگ غرغر میکنم میرم:)
انقدرم دلم برای سر زدن به دوستان تنگ شده که حد نداره:(
عیب نداره
همینکه مینویسی آروم میشی ...

انگاری مثل همسایه هستیم با هم تو بیان :)
چه همسایه های خوبی:)
واقعا حس خوبی داره بیان:)
همینطوره ...
دوستان خوب یه نعمتن
سلام خدا بر عقیله بنی هاشم.
پرستار فرشته است.
سلام و صلوات خدا بر ایشان ...

درود بر شما :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan