دهه کرامت + دختر خانم های محترم بیانی روزتون مبارک

مقدمت بادا مبارک بانوی نیکو سرشت

ثانی زهرایی و معصومه ای از هرچه زشت

دختر موسی بن جعفر ، خواهر شمس الشموس

کم نگردد لطفت از سر ، اشفعی لی در بهشت

(قدح)

+ ضمنا برای تمام بچه های کنکوری بیان آرزوی موفقیت دارم ، خدا یاورتون ان شاءالله

  • جناب قدح
سلام :)
آغاز دهه کرامت بر همه شما مبارک باشه ان شاءالله
اینم هدیه ی شما :) هر کدوم یه شاخه گل بردارین ...
فقط یه دونه ها !


ممنوننننن

سلام :)
گل برداشتی ؟
سلام
ممنون از تبریک تون شما اولین نفری بودید تبریک گفتید😊😊
سلام حسانه بانو :)
خوبین؟
بازم تبریک
بعله
بازم ممنوننننن

:)
بازم تبریک
شما کنکور که نداری ؟
سلام
تشکر..
الحمدالله...
خدا رو شکر
التماس دعا داریم :)
گل بردارین
سلام...
خیلی ممنون...😊
عید شما هم مبارک😊
سلام :)

خوبی ؟ احوال شما؟
ممنونم
گل بردارین :)
سلام 
ممنون 
عید تون مبارک :)
سلام و درود :)
احوال شما ؟
خوبین؟
گل بردارین
سلام!
جناب حافظ به من فرمودند یوسف گمگشته بازاید به کنعان غم مخور:))))
عیدتون مبارک:)
سلام بر الهه بانو :)
احوال شما ؟
واقعا راست گفته حافظ :)
ممنونم
خوبین ؟
3سال یگھ¥_¥

نه بابا !!؟؟

فکر میکردم بزرگتر باشی !!:)
سلام
حاجت روا بشید ان شالله..ولی همه گل ها دوست دارم..از هر کدوم یه دونه برمیدارم..تشکر
بهمچنین ان شاءالله
بزرگوارید :)
چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸ , ۲۰:۵۰ همنام مادر سادات ✨✨
به نام او

سلام جناب
خیلی ممنون از تبریکتون
عید شما هم مبارک باشه


یا علی
سلام و درود :)
احوال شما ؟ خوبین ؟

خواهش میشه
مولا نگهدارتون

+ گل یادتون نره
سلااام
خیلی ممنون از شما جناب قدح بابت تبریک:)
دهه کرامت بر شما هم مبارک باشه خیلی.

دخترای گل همگی روزتون مبارک باشه:)
سلام بر گلشید بانو :)
حال شما چطوره ؟
خواهش میشه
بر شما و بر همه مبارک
گل برداشتین ؟
چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸ , ۲۱:۲۳ همنام مادر سادات ✨✨
خیلی ممنون و مجددا تشکر

گلشید جان تبریک من رو هم پذیرا باش عزیزم
زنده باشین ان شاءالله
@ گلشید بانو
سلام 😊 و سپاس 🙏
ایشالله که فردا روز خوبی برا مت و بقیه باشه:)
فال حافظ گرفتم خیلی خیلی خوب اومد، نمیدونم چقد میشه اعتماد کرد اما امیدوارم همونطور باشه:)
از اونجایی که هم دخترم هم تو شرایط بحرانیم من دو تا گل بر میدارم😁😁
سلام :)
ان شاءالله ان شاءالله
چه خوب ...
قابل نداره
حال روحیت خوبه ؟
خوبم الحمدالله 
شما خوبین ؟
بله دست شما درد نکنه :)))
خدا رو شکر :)
قابل نداره :)
خیلی ممنون خوبم شکر
شما خوبین؟
بله برداشتم، اتفاقا خیلی خوب و امیدوار کننده بود:)

همنام مادر سادات مرسی عزیزم
خدا رو شکر
الحمدلله
خواهش میشه :) زنده باشین ان شاءالله
@ همنام مادر سادات
سلام ممنون :)) 
سلام مهسا بانو :)
خواهش میشه
چطوری ؟
چخبرا ؟
مرسی:)
با اینکه رو همه چی مسلطم حس میکنم مغزم خالیه:/ یکم این اذیتم میکنه..
امیدوارم که شما خوب باشین و تندرست :)
آرامشت رو حفظ کن :)
موفق میشی ان شاءالله
هرچی خدا بخواد :)
امیدوارم بهترین ها برات رقم بخوره
سلام جناب قدح.
خیلیی ممنونیم از محبتتون🙏🏻🌹
و تشکر بابت هدیه زیباتون.
قدحتون پر می.:)

سلام خانم دکتر :)
حال شما چطوره ؟
شماهم که گل آوردین :)
قدح شما هم پر از نور
من نتونستم گل بردارم که :(
سلام :)
چطوری فاطمه بانو؟

زیاده که ... بردارین خب


مرسی خوبم:) 
جمعه کنکور دارم برام دعا کنید :) 
حتما :)
ان شاءالله موفق باشی
دست پر برگردی :)
سلام 
ممنون جناب قدح *_*
من نتونستم گل بردارم ~_~
سلام هیوا بانو :)
چطوری؟ خوبی؟
چون بار اولته اومدی اینجا هرچن تا دوست داری بردار
حالم خیلی خوبه جناب قدح:).....پست میذارم حالا میگم چرا.
اره دیگه من کلا همیشه گل همراهمه:)
خدا رو شکر :)
ممنون برای گل
خودتم گل بردار :)
اولین و تنها نفری بودید که تبریک گفتید 
گلها خیییییییییلی قشنگن :) 
عید شما هم مبارک 
سلام پاییز بانو :)
احوالتون چطوره ؟ خوبین ؟
اولا وظیفه بوده
ثانیا قابل شما دوستان رو نداره :)

+ خوش بسعادت شما ... زیارت قبول
اون فالو که می‌خوام باز کنم بلاکه برام :))
متوجه نشدم 🤔
حالا نمیشد تو شعرتون اینقدر از اسمای عربی استفاده نکنین؟
این همه اسم زیبای فارسی هست.
ولی خیلی ممنون که همچین پستی گذاشتین :)
سلام خانم دکتر :)
خوبی؟
پیشنهاد خوبیه :) 
شما گل برنداشتی ؟
میگم شما اون نرگس های گوشه وبلاگ رو بردار ، فکر کنم گل نرگس بیشتر دوس دارین :)
بار اولم نیست :)
ولی کامنت اولم بود :)
سر میزنم به شما همش 

شوخی کردم :)
شما لطف داری
امیدوارم آزمونت عالی باشه
آقا من یه سوال بپرسم اول، این شاخه گل که فرمودید همون فال حافظه که تو کامنته یا چیز دیگه‌س؟
فال حافظ نداره کامنت
منظورم همون گل هاست که تو کامنت اوله
ممنون.دلتون شاد و تنتون سلامت *-*
زنده باشی :)
ممنون.دلتون شاد و تنتون سلامت *-*
بهمچنین ان شاءالله :)
من گل ندارم، اینو دارم:
دوباره امتحان کن
چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸ , ۲۲:۵۳ ــ پــــــــــائــــیزــ
برشماهم مبارک
💛💛
سلام پاییز بانو :)
حال شما چطوره ؟ خوبین ؟

ممنونم
گل یادتون نره :)
درست شد :) متشکر، پس من یه گل برداشتم!🌹
از اولشم درست بود مگه نه ؟ :)

ناقابله
سلام آقای قدح عزیز 
دهه کرامتو به شما هم تبریک میگم .... 
سلام بر قاصدک بیان :))
خوبی ؟
کجایی؟
بر شما هم مبارک ان شاءالله
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما دختردار!
سلام برادر :)
به به به
چه شعر قشنگی
معلومه خیلی فرزند دختر دوس داریا :)
راستی اینو بگم که تولد من تو زمان قمری میلاد حضرت معصومه س هست :)
جدی میگی ؟
پس تولدت مبارک باشه داداش :))
نه درست نبود :/ فال حافظ بود :/
خانم محترم شایعه درست نکن :| :)
فال حافظ کجا بود آخه ؟؟؟
خیلی متشکر...
برداشتم^...^
زنده باشین :)
قابل دار نیست ...
آفرین بر جناب قدح
عید همگی مبارک
سلام :)
احوالت چطوره ؟ خوبی ؟
ممنونم
زنده باشی ان شاءالله
عید شما و همه مبارک :)
خوبه اسکرین شات گرفتم :))
از کجا معلوم جعلی نیس ؟!:| :)
من دیگه صحبتی ندارم :))
یه گل دیگه هم برمی‌دارم و میرم اصلا :))
خانم کجا میری ؟ پاسخگو باش لطفا :| :)
شما که میگی فال حافظه :/ کدوم گل ؟؟
عوضش کردین وگرنه من که قبلش فالمو هم گرفته بودم :))
از بچه ها سوال کن اصلا
عکس از اولشم همین بود :)
پس چرا الهه تو کامنتش به جناب حافظ اشاره کرده؟
شاید همدستی کردین :/
از کجا معلوم ؟
:| :| :|
عصبانیت خوب نیستا ...
به به!
خیلیم مرسییی :)
سلام خانم دکتر :)
خوبی ؟
روزت مبارک
گل برداشتی ؟
پس عصبانیم نکنید :دی
باشه بابا اصلن فال حافظ بوده
( البته به شدت تکذیب میشه)
حالا شد :دی
خب دیگه شبیه چت روم شد، با اجازه :) 👋
موفق باشی :)
ممنون از حضورت
+ بازم تبریک
سلام جناب قدح
ممنون از تبریکتون
عیدتون مبارک
سلام فرناز بانو :)
حالتون خوبه ؟
زنده باشین
بهمچنین ان شاءالله
گل فراموش نشه :)
مرسی جناب قدح
سلام لاله بانو :)
نجه سیز ؟ یاخچیسیز؟


سلام :)
آره برداشتم :))
چه خوب :)
امتحانا تموم شد ؟؟
پنجشنبه ۱۳ تیر ۹۸ , ۰۹:۰۱ دچارِ فیش‌نگار
درود بر شاعر خوش ذوق و خوش اخلاق ما
روز شما هم مبارک باشه 👈 👉
دهه کرامت منظورم بود
سلام و درود بر فیلسوف بیان جناب دچار :)
خوبی ؟
کاملا متوجه منظورت شدم :)
ایام بر شماهم مبارک
چن تا گل بردار :)
خیلی ممنون :) 
سلام نبات خدا :)
چطوری ؟ خوبی ؟
خواهش میشه
گل برداشتی ؟
16سالمه دھم/تجربی.میرم

بسلامتی ان شاءالله

پس بهت بگیم خانم دکتر ؟
سلام خوبم :)
بله برداشتم از هر کدوم یه دونه دیگه؟! :) 
از هرکدوم ؟
نوشتیم فقط یه دونه ها !!
نه دیگه من از هر کدوم یه دونه برداشتم :)  میخواستید از قبل شفاف سازی کنید!! 
خب مگه ننوشتم یه دونه فقط ؟ :| :)
آره ولی چند تا رنگه،یه دونه از هر رنگ :/ :) 
یه دفعه بگو ده تا برداشتی دیگه !!! :)
بعللللھ خخخ^^

ان شاءالله به هدفت برسی :)
خانم دکتر کیم یاسی :)
بلههه دیگه روزمونه شوخی ک نیست!!! :)) 
حالا چون روزتونه باید منو ورشکست کنی ؟؟؟
سلام
ممنونم، زنده باشین
من از هر رنگش یدونه میخوام😶😶
سلام و درود :)
خواهش میشه
احوالتون چطوره ؟ خوبین ؟

مثل اینکه گفتیم یه دونه ها !:| :))
بعله چ اشکالی داره!! 
:|
اینکه من ورشکست بشم ایرادی نداره !!!؟؟؟

باشه بابا ده تا بردار :| :)
بعله هیچ اشکالی نداره!
اصلا همشو برمیدارم!! 
پس بقیه چی ؟؟
منم به نوبه خودم به همه دختر خانومهای گل تبریک میگم
و ممنون از شما
منم یه شاخه گل واسه دخترم بر میدارم:)
سلام :)
چطوری آقا حامد گل ؟
تبریک به همه
دختر داری ؟؟:)) خدا حفظش کنه ان شاءالله
چن تا بردار براش :)
برای بقیه بخرید :) 
شما پولشو میدی ؟؟ :/
نه من قصد دارم شما ورشکست بشید :))) 
گناه من چیه آخه؟
بد کردم گل خریدم ؟ :| :)
انشالله تا پس فردا خوبم :) مرسی:))

سیزنجه سیز؟
ان شاءالله ان شاءالله :)

ترکی رو خوب یاد گرفتیا :))
گل برداشتی ؟؟
دخترم نیست ولی سرپرستیش رو به عهده گرفتم اگه خدا قبول کنه:)
ان شاءالله :)
خدا اجرت بده ...
چن سالشه ؟؟
هشتگ کنکور 98 ((:
سلام :)
تب کنکور همه جا رو گرفته ...
روزت مبارک :)
گل برداشتی ؟
اونموقع که اقدام کردم شیش سالش بود الان یازده سالشه فکر کنم
پس خانومی شده برای خودش :)
خوش بحالت داداش حامد ...
ان شاءالله عروسیش
و عروسی خودت :)
شما گناه نداری، ولی خب روزمونه :/
باشه همه شو ببر ببینم میتونم برای بقیه دوباره تهیه کنم !
:)
اره ماهم دچارشیم
بله بله!زرده رو برداشتم((: ممنونم!
ان شاءالله موفق باشی :)

کدوم زرده ؟
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، صمیمانه بر شما مبارک

یه غلط املائی تو شعرت داری برادر...البته مفهومش درسته ولی وزن شعرت را تغییر داده(لبخند)


یه بنده خدایی می گفت وقتی برای اهل بیت شعر میگی، زمانیه که جبرئیل کنارت نشسته و کلمات را بهت القا می کنه....

خدا به ذوق و قریحه ت برکت بده برادر....





عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام داداش :)
به همه مبارک ان شاءالله
کجاش بگو اصلاح کنم

کنار ما نمیشینه :)))
زنده باشی داداش گلم
عیدت مبارک
مولا نگه دارت ان شاءالله
هورااااااااا
ممنونم*. *
قابل نداره :)
این زرده دیگه
http://uupload.ir/files/3in_screenshot_(157)_li.jpg
خدا بگم چیکارت نکنه
کلی خندیدم :)
مبارکتون باشه
آدرس بدم پست کنید؟! 
همه رو برداشتی دیگه :| :)
کار خوبی کردم دیگه :)))

چی عرض کنم والا !
کار خوبی کردی :))
سلام خیلی ممنون از تبریکتون الهی سالم و تندرست باشین
سلام :)
خوبی هاجر بانو

بو گوزل گون سیزه مبارک اولسون :)
گول گوتوردون ؟
بله برداشتم چرا بخرج افتادین خودتون گلید ممنون از گلای صورتی برداشتم
ساغولاسیز :)

خواهش میشه
بازم تبریک :)
بلیو تامام گشت
خب خیلیم خوب :)
امیدوارم خوب تموم شده باشه
سلام
خیلی ممنون

عیدتون مبارک:)
سلام یسنا سادات :)
خوبی ؟
خواهش میشه
مبارکه ان شاءالله
گل یادت نره ها :)
مرسسیییی
سلام خانم دکتر :)
خوبی ؟
خواهش میشه
گل برداشتی ؟
سلام،ممنونیم
سلام بهارنارنج بانو :)
بزرگوارید ...

حالتون چطوره ؟ خوبین ؟ گل بردارین :)
سلاااام
مرسی بابت تبریکتون
منم یه شاخه گل برداشتم
راستی کنکور ما هم ۱۱ مرداده ولی من ثبت نام نکردم پس کنکور نمیدم :D
موفق باشید 
سلام فاطمه بانو :)
خواهش میشه
خوبی ؟ احوالتون چطوره ؟
قابل دار نیست
۱۱ مرداد ؟؟
سلام جناب قدح بزرگوار...

عرض تبریک...
سلام و درود بر نای دل عزیز :)
خوبین ؟
سپاسگزارم
و تبریک بر شما
گل تقدیمتون
جمعه ۱۴ تیر ۹۸ , ۱۲:۲۶ احسان بدریکوهی
سلام
بسیار عالی. 
خداحفظتون کنه ان شائلله
سلام آقا احسان گل:)
احوالت چطوره ؟ خوبی ؟

زنده باشی
عیدتم مبارک
گل یادت نره :)
🌹
سلام خانم نویسنده :)
خوبی ؟
روزت مبارک
ممنون به خاطر گل :)
خودت گل برداشتی؟
سلام ممنون خوبم شما خوبی؟ 
من خودم گلم😁😁
خدا رو شکر
از دست شما :)
پس گل نمیخواین ؟
سلام، نمی دونم چرا وبلاگ شما شبیه تویتره :)

متشکرم بابت تبریک...
گل برنداشتم
سلام :)
خوش اومدین
خواهش میشه :)

چرا ؟
اینکه آقایون میان روز دختر رو بهمون تبریک میگن خیلی لذت بخش تر از اینه که ما دخترا خودمون به خودمون تبریک بگیم... عقده ای شدیم بخدا... :))
خیلی ممنون جناب قدح :)
سلام خانم بی نام :)
خواهش میشه
بزرگوارید

ان شاءالله به حق بی بی همه جوونا چه خانم و چه آقا خوشبخت و سعادتمند بشن :)
گول یاددان چیخماسین :)
چون چسبیده به مانیتور.
منکه متوجه منظورت نشدم :)
مگه وبلاگ های دیگه نچسبیدن به مانیتور 🤔
+ باید گل برداری :| :)
درود بر شما....
شرمنده من همچین جوگیر میشم که همیشه یادم میره سلام بدم :))
بذارین ببینم کدوم گل خوشگل تره...🌻 زرد قشنگتره... ممنون :)
درود بر خودتون :)

قابل نداره
خیلی وقته نیستین ؟
بله بخاطر عذاب وجدانی که داشتم واسه کنکور نمیتونستم خدمت برسم...
ایشاا... من بعد در خدمتم :)
پس بسلامتی تموم شد :)
نفرمایین
خدمت از ماست ...
موفق باشین ان شاءالله
چرا از این گلا از هر رنگ یه دونه لطفا😊😊
کم نباشه یه وقت :| :)
بردارین :)
نه کم نیست میدونین که من گل دوست دارم😊😊
قابل نداره :)
فقط از هررنگ یه دونه ها !:)
باااااااشه🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ده تا برمیدارم رند شه😊
ده تا !!!!
دیگه برداشتی دیگه چه میشه کرد :| :)
من لوس ترین دختر بیانم فک کنم😊😊
شما نویسنده ی بیانی :)
ممنون😊
سپاسگزارم :)
ممنونم که بیاد مون بودید هم روز دختر و هم کنکور D:
سلام نیلوفر سادات :)
خوبی ؟
خواهش میشه
کنکور چطور بود ؟
گل برداشتی ؟ :)
شنبه ۱۵ تیر ۹۸ , ۱۳:۲۸ محمدامین آقایی
سلام وبلاگ قشنگی دارین موفق باشید خوشحال میشم به اشعارم سر بزنید
سلام :)
چشم
سلام
اعیاد مبارک
سلام جناب عباس زاده ی عزیز :)
خیلی خوش اومدین
خوبین الحمدلله؟
بهمچنین ان شاءااله
گل تقدیم شما :)
بزرگوارید
ممنونم
شاکریم خدا را
متشکرم
زنده باشی ان شاءالله :)
شکر خدا
درود :)
از پست تولد اسفندیای بیان به پست تولد حضرت معصومه :)

سلام 
خیلی ممنون. 
با اجازه من یه رز صورتی برمیدارم  :))
سلام :)
خواهش میشه
روزتون مبارک :)
مرررررسی
عید شما هم مبارک
سلام دوناک بانو :)
احوال شما ؟
خوبین ؟
بهمچنین ان شاءالله
گل برداشتین ؟
با سلام و تبریک خدمت تموم دوستان گل😊
دیروز قم بودم و بیاد همه دوستان بیانی😃
جناب قدح انتخاب سخته!!😑
میشه بخاطر دعای ویجه دوتا شاخه گل بردارم؟!😅
سلام بر غریبه ی آشنا :)
خوبین ؟؟
به به به
قبول باشه ان شاءالله
بفرمایین :)
شنبه ۱۵ تیر ۹۸ , ۲۳:۳۸ دُخـتَرکــِ بی نآم :)
سلام و سپاس :):)
سلام دخترک بی نام :)
خوبی ؟
آزمون چطور بود ؟
زنده باشی
گل یادت نره:)
خیلی ممنون از احوال پرسیتون خوبم ب خوبیتون😊
ممنونم تشکر فراوان😃
خدا رو شکر
زنده باشین ان شاءالله :)

يكشنبه ۱۶ تیر ۹۸ , ۰۰:۱۶ دُخـتَرکــِ بی نآم :)
شکرشماخوبید :)
خوب بود ببینیم چی میشه 
الحمدلله
امیدوارم هرچی صلاحه برات رقم بخوره ان شاءالله
بهترینها برای شما دوستان بیانی :)
سلام 
ممنون از خیر مقدمتون 
بابت عیدی بسیار زیباتون هم سپاسگزار
خدا روزیتون کنه دشتهای پر از گل که با فراغ بال سخاوت خرج کنید 
سلام :)
خواهش میشه
شما خوبین ؟
قابل نداره
سپاسگزارم از دعای قشنگتون :)
شما گل برداشتی؟
بله ۱۱ مرداد
کنکور رشته کامپیوتر فنی حرفه ای
پس خانم مهندس هستی :)
چرا شرکت نکردی ؟
خیلی دیر شده :)
ولی روز دختر مبارک :)
ان شاءالله حضرت شفیع همه باشند
سلام :)
به به به جناب منزوی عزیز
خوبی برادر ؟؟
مبارک ان شاءالله
الهی آمین :)
خودت گلی البته ، گل یادت نره
:)
سلام دختر باران :)
حالت چطوره ؟ خوبی ؟
روزت مبارک
:)
گل بردار لطفا :)
سلام جناب قدح عزیز:)
شکر خوبم:)شما خوبین؟
خدا رو شکر :)
منم خوبم
چه میکنی با تابستون شلوغ و پلوغ ؟
میگن چشم میترسه دست انجام میده:)
توی مرحله ترسیدن چشمم ولی خب از بیکاری خیلی خیلی بهتره:)
درسته آدم برای رها شدن از بیکاری برای خودش کار درست میکنه
به هرحال امیدوارم هر فعالیتی که انجام میدی توش موفق باشی :)
مرسی از دعای قشنگتون:)
خواهش میشه :)
حالا بهتر یاد میگیرم... 

بله ممنونم؛) رز صورتی:)))
البته
خیلی پیشرفت کردی :)
زنده باشی
یه دونه ها ! قابل نداره :)
تشکر اخوی :)
امیدوارم حال شما هم خوب باشه :)
زنده باشی برادر :)
بهمچنین ان شاءالله
مولا نگهدارت ...
دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۲۰:۳۹ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
با تاخیر زیااااااد منم تبریک عرض میکنم خخ :دی
سلام :)
خوبی استاد ؟
خواهش میشه
بلاگر پیشکسوت بیان کجایی ؟ گل برداشتی ؟
دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۲۲:۱۶ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
شما خوبی خخ :)من خوبم خداروشکر

بودم البته نبودم ولی الان هسم ولی نه پرنگ چون دارم درس میخونم
گل؟نوچ خخخ
شکر خدا :)
باریکلا ...خیلی خوبه که درس میخونی :)
چرا نوچ ؟:| :)
دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۲۲:۲۶ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
همممم:)

گلا تموم شدن :دی
نچ هنوز هستش :)
دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۲۲:۳۳ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
عه :)
باشه یدونه برداشتم :)
آفرین :)
تعجب میکنم فرشته ی بی بال یه دونه برداره ! :)
دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ , ۲۲:۳۵ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ
یدونه بسه :)
قابل دار نیست :)
سلام
روزشون مبارک :)
+ ممنون :))))
سلام داداش امیر :)
چطوری ؟ خوبی ؟
بر همه مبارک

+ خواهش :)) شما هم میتونی گل برداریا
متشکرم . سلامت باشین :))
شما خوب هستین ان شاالله ؟

:)

+:)
کدوم یکیش خوشگلتره و گرون تره همون  رو بردارم ؟
زنده باشی :)
خدا رو شکر :)

همشون گرون تره و خوشگل تره :)
پس خدا رو شکر 

که اینطور 
پس من از اون نارنجیا برمیدارم
:)
بله
نارنجیا گرون ترتره :)
ممنون :)
خواهش :)
یا معصومه
سلام آلاءبانو :)
خوبین ؟
السلام علیک یافاطمه المعصومه ...

ایام بر شما مبارک ان شاءالله + گل فراموش نشه
یکدانه گندم از حرمت سهم شوق من / تا طوق بندگی بنشیند به طوق من...
سلام یاقوت بانو :)
احوالتون چطوره ؟ خوبین ؟

به به به چقدر بیت زیبایی هست ...
ایام بر شما مبارک :)
حرم مشرف شدین ان شاءالله یاد ماهم باشین
+ اون پستی که برای امام رضا علیه السلام نوشته بودین خیلی قشنگ بود ...

عیدتون مبارک :)
سلام امیرجان :)
ممنونم
بهمچنین ان شاءالله
جمعه ۲۸ تیر ۹۸ , ۰۸:۲۶ محمد رضا زارعی
سلام وبلاگ بسبار وزین و پر پر و پیمونی دارید 
بهتون تبریک عرض می کنم 
در سایه حضرت حق موید و مستدام باشید
سلام جناب زارعی :)
خوبین ؟
احوال شما ؟
متشکرم از حضورتون
بهمچنین ان شاءالله
شنبه ۲۹ تیر ۹۸ , ۰۴:۰۵ محمد رضا زارعی
سلام 
مجدد 
طوری احوال پرسیدید تردید کردم هم رو میشناسیم یا نه ؟
در هر صورت سپاسگزارم 
موفق باشید 

درود بر شما :)
خب اینجا همه مثل همسایه هستیم ...
سپاس از حضورتون :)
دوشنبه ۳۱ تیر ۹۸ , ۱۱:۱۴ محمد رضا زارعی
سلامت باشید
سلام :)
زنده باشین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan