قدح اول ( پست ثابت )

در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست

مست از می و میخواران از نرگس مستش مست

حافظ


  • جناب قدح
آخر به چه گویم هست از خود خبرم چون نیست

وز بهر چه گویم نیست با وی نظرم چون هست
درود بر شما
چقدر عالی :) 
منتظر قدح های بعدی هستیم ؛) 
ممنون بانوی طبیب
شما همونید ک رفته بودید و برگشتید؟
خیر دوست عزیز
حافظ جان :)
خوش آمدید :)
خدایی این شعر قشنگه :)
سلام بر ستاره بانو :)
چششم افتاد به به وبلاگ قدح اینو باخودم زمزمه کردم: آی قدح را به سر کنید شب را سحر کنید ، غم دنیا را از سر به در کنید غم دنیا را از سر به در کنید.
سلام :)

درود بر خیس باران

خوش آمدید
بح بح...
سلام "نای دل" عزیز
سلام
عالی
مرسی از حضورتون
سپاس
با سلام 
وبلاگتون عالیه
در ضمن دنبال هم شدید
به ما هم سر بزنید
خوش آمدید .
:)))
سلام بر میم . الف
وبلاگ شما من رو یاد وبلاگ جبروووت میندازه:)
تقریبا بهترین وبلاگی که دیدم همون بوده ... 
ادامه دهید لطفا ! 

شما لطف دارین :)
😄
:)
ساغولون:)
همچنین
سلام

عاشق و مخلص حافظ هستم

ممنونم که به دیدنم میائید سرفرازم میکنید
سلام بر بانوی شاعره :)
خوش آمدید .
ممنون بابت دعاتون.
این شعر هم خیلی زیبا بود.
سپاس از حضورتون
عرض ادب و متشکر ...چقدر اسم وبلاگ زیباست ...پایدار باشید
سپاس از حضورتون
سلام دنبال شدید.لطفا وبلاگ بنده رو دنبال کنید.با تشکر
سلام :)
خوش آمدید .

قبلاً دنبال شدید.
متشکرم...☺
خواهش ...
به به 
خیلی هم عالی
ممنون از حضورتون
دنیای کامپیوتر:
(احسنت)
سلام آقا عرفان :)
حافظ عالیه:))))
سلام الهام بانو :)
در خرابات مغان نور خدا میبینم .
این عجب بین که چه نوری زکجا میبینم .
جلوه بر من مفروش ای ملک الحاج که تو 
خانه میبینی و من خانه خدا میبینم...
نمیدونم ربطش به شعر بالا چیه؟ :))
:)

حتماً ربط داشته دیگه ؟! مگه اینطور نیست ؟
عالی..
متشکرم ...
بسیار زیبا بود
سپاس آقا هادی

سلام و خوش آمدید :)
به به
زیبــــا بود
به به قالب رضا :) خوش اومدی
تاج سری قدح جان:)
ممنون، خوش باشی
آقایی داداش گلم :)
نگفتید چطور؟
دنبال کردن را چطور اون بالا اضاف به عنوان صفحه مستقل اضاف کردین؟
سلام :)

برو اینجا :
http://erfanwd.blog.ir/1395/05/03/create-follow-link
احسنت
سلام :)

ممنون دلداده بی بی عزیز

خوش آمدید .
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۰۱:۰۰ محمد حسین فولادگر
خیلی زیبا اقاخودتونو معرفی نکردید جدی خوشحال میشم بفرمایید اسمتونو
:)
برادر کوچک شما قدح و در همین بیان با شما آشنا شدم و آشنایی قبلی ندارم .
زیبا....
سلام :)

سپاس از حضورتون
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۹:۵۹ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
به به چ زیبا
متشکرم
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۲۰:۰۱ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
:)
:)
ممنون که سر زدید استاد :)
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۲۰:۰۳ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
:(
این یعنی چی ؟
تولدتان مبارک
سلام :)
سپاسگزارم بانو
ممنون
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
من چه باشم تا که باشم؟

مشرف فرمودید
اهلاً و سهلاً بزرگوار

شما هم خوش آمدید :)
قشنگ بود

دلتون شاد
ممنون :) پست آخر رو بخون ...
کمیل نوشت:

خوشا به حال آنان که پروازشان اسیر هیچ قفس نشد

و هیچ بالی اسیر پروازشان نساخت...

خوشا به حال آنان که از رهایی رهیدند

و  بال  وبال جانشان نشد

خوشا به حال آنان که...

خوشا به حال ما، اگر شهید شویم

سلام آقا محمد عزیز :)

واقعاً خوشا به حالشان ...
بسیار زیبا
عیدتون مبارک
:)
سلام:)

ممنون

هچنین دوست عزیز
بازگشتید :)
سلام  sokut758  عزیز
خوش آمدید :)

این وب 23 روزه راه اندازی شده ... جایی نرفته بودم که برگردم .
قدحتان پر می باد ...
ساقی و مطرب و می جمله مهیاست.
                                        عیش بی یار نشود! یار کجاست؟؟؟
نمی دونم :))

خوش آمدید .
#حافظ 
زیبا بود ..

ممنون از شما :)

خوش آمدید .
دوشنبه ۲۱ اسفند ۹۶ , ۱۰:۳۵ منتظران صبح امید
عالی
سلام:)

متشکرم
سلام علیکم 


خوشبگذره 

به سلامتی و شادی 



سلام بر شما
ممنونم

همچنین :)
تفسیر:

یارم به کلیسای مغان آمد در حالیکه مست بود و قدحی باده در دست داشت و باده پرستان از چشم مست او مست گشتند . یعنی جانان یک قدح باده به دست گرفته و مستانه آمد و مصاحبان باده نوشش از چشم مستانۀ او مست گشتند . [ یار = مجازاََ به جانان اطلاق می شود . نرگس = چشم است به طریق تشبیه ]

سلام :)

سپاسگزارم دوست عزیز .

خوش آمدید .
سلام دوست عزیز
وبتون دنبال شد
خوشحال میشم به ما هم سری بزنید
سلام بر جناب قدح . خوش حال میشم که خوش قلمانی مثل شما در مورد شعری که گذاشتم تو وبلاگم نظرشون رو بگن ...
شما لطف دارین دوست عزیز ...

ولی واقعاً بنده در جایگاه اظهار نظر راجع به ذوق و هنر شما دوستان نیستم ...
نرگسِ مستِ نوازش کنِ مردم دارش
خون عاشق به قدح گر بخورد نوشش باد

نوشش باد ...

سلام بر همدم ماه عزیز

ممنونم :)
دوشنبه ۲۸ اسفند ۹۶ , ۱۲:۱۹ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
سلامت  سعادتمند و پیروز باشین.. ممنون از حضور سبزتون🌺🌺
پیشاپیش سال نو مبارک
سلام :)
همچنین .
شما هم به قدح خوش آمدید .

ماشاءالله وبلاگ خوب و باسابقه ای دارین :) درود بر شما
موفق باشید خواهر بزرگوار
سلام منهم در لباس یک مادر بزرگ دستهایم را برای دعای خیر بلند میکنم و برای شما عزیز آرزوی روزها و سالهای پر از سعادت و نیک بختی را آرزو میکنم . تعطیلات خوبی را داشته باشید .
سلام:)

سپاسگزارم از حضور پر از لطف سرکارعالی .
چه دعای زیبایی !

ممنونم بانوی بزرگوار

همچنین
قدحتان پر از نور و رحمت الهی باد .
بوی جان می‌آید اینک از نفس‌های بهار
دست‌های پر گل اند این شاخه‌ها، بهر نثار
با پیام دلکش ” نوروزتان پیروز باد ”
با سرود تازه ” هر روزتان نوروز باد ”
شهر سرشار است از لبخند، از گل، از امید
تا جهان باقی است این آئین جهان افروز باد..
سلام :)

احوال آقا محسن رحمانی

چه شعر زیبایی ... ممنونم بزرگوار

ان شاءالله سالی سرشار از خیر و برکت و رحمت الهی نصیبتون بشه ...

عیدتون هم مبارک :))
سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶ , ۱۵:۰۸ سایت تفریحی چفچفک
اینم ادامش...


در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست *** مست از می و میخواران از نرگس مستش مست
در نعل سمند او شکل مَه نو پیدا *** وز قد بلند او بالای صنوبر پست
آخر ز چه گویم هست از خود خبرم چون نیست *** وز بهر چه گویم نیست با وی نظرم چون هست
شمع دل دمسازم بنشست چو او برخاست *** و افغان ز نظر بازان برخاست چو او بنشست
گر غالیه خوشبو شد در گیسوی او پیچید *** وَر وَسمه کمان کش گشت در ابروی او پیوست
باز آی که باز آید عمر شده ی حافظ *** هر چند که ناید باز تیری که بشد از شست

سپاس از حضورتان در وبلاگ بنده

ممنون دوست عزیز :)

دست شما درد نکنه / قدحتان پر از نور الهی ...

در قسمت "درباره من" هست شعر کامل :) سپاسگزارم چفچفک عزیز
به به. :))
سلام احمد آقای عزیز :))

خوش آمدید :)
سلام دوست عزیز
لذت بردم از مطالب خوب وبلاگتون
دنبال خواهم کرد


روزگار به کام
سلام :)

چوخ خوش گلیبسیز :)

لطفیز وار ...

سیزنن بئله :)
زیبا بود...
سلام :)

ممنونم دیوار نویس عزیز
سلام :))
لطف دارین
:)
سپاس
سلام .. شما هم دنبال شدید :)) ممنونم 
سلام سیلاک بانو :)
سیلاک به معنی سیل بود آره ؟

خوش آمدید به قدح بانوی گیلک :)
سلام ممنون از حضورت
دنبال شدید
سلام بانو :)

خوش آمدید .
سلام آرام جون من اولین باره که وبتون و اومدم و خودن از کامنتای نیلی جون دیدم و اومدم سر بزنم  وب خوبی دارید  مخصوصا که دیدم از شهدا ام مطلب گذاشتید خیلی خوشحال شدم چون منم عاشق شهدام و خیلی خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم
بنده جناب قدح هستما !!!!

سلام علیک :) ممنون از حضورتون ...

خواهش میکنم ...
وبلاگ قشنگی دارین خداوند خیرتان بدهد و موفق باشید 

سلام :)

متشکرم جناب خالقی ...
ممنون از حضورتون :)
سلام وبلاگتون خیلی عالی موفق باشید از وبلاگ من هم دیدن فرمایید ممنون 
سلام :)

نظر لطف شماست ... ممنونم ...

چشم ! حتماً ...
قدح کم کار شدی ؟
سلام :)

به روز میشیم ان شاءالله
سلام
خیلی خوش‌بحالتون که می‌تونین شعر بگین! برای اطرافیانتون هم باید خیلی هیجان‌انگیز باشه که در موردشون فی‌البداهه شعر بگین :)
عیدتون هم مبارک :)
سلام :)

ممنون که به ما سر زدین تسنیم بانو ...

البته اینایی که من نوشتم شعر حساب نمیشه :)
عید شمام مبارک :)
سلام بسیار عالی بود 

گرچه شاعر نیستم اما شعرهای زیبا وبامعنارو دوست دارم خوشحال میشم سر بزنید 
سلام :)

عیدتون مبارک :))

سپاسگزارم از شما ...

ان شاءالله
قدح سلام.وبلاگ برتر شدنت رو تبریک میگم.وبلاگ من چند قرن دیگه برتر بشه خدا میدونه
سلام :)

ممنونم از شما ، بلاگر برتر شدن زیاد مهم نیست ...
عالی بود:)
سلام ناشناس عزیز :)
خوش آمدید .
سلام
تشکر:)
سلام :)
خواهش میکنم ...
شما هم به قدح خوش آمدید :)
سلام
فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و قرارگرفتن در جرگه 100 وبلاگ برتر بیان در سال 96 را خدمت شما تبریک عرض میکنم.
محجبه میزبان نگاه ها و افکار زیبای شماست.
mohajabe.blog.ir
سلام :)

سپاسگزارم جناب عظیمی راد ...

همچنین تبریک به شما برای کسب این عنوان :)

اعیاد شعبانیه بر شما مبارک :)
وبلاگتون عالیه
سلام :)
خوش اومدین ...
نظر لطفتونه :)
عالی!
سلام :)
تبریک بر شما

خیلی خوش آمدید جناب :)
احوال شما ؟

در بغل شیشه و در دست قدح و در بر چنگ

چشم بد دور که بسیار بساز آمده‌ای...


تبریک ویژه...

سلام :)
به به !
تبریک و سپاس
نمی‌دونم چرا وقتی اسم قدح می‌شنوم بی اختیار یاد این شعر می‌افتم.
یک دست جام باده و یک دست زلف یار ...
سلام :)

:)
درود بر شما ...
شما جمابخ قدح هستید یا جناب قدح در دست؟
عالی بود
سلام دوست عزیز :)

ممنونم ...
خوش آمدید :)
سلام عرض ادب رمضانتون مبارک جناب قدح بزرگوار
سلام علیک :)
ممنونم حریم عزیز

ماه بندگی و ضیافت الله بر شما هم مبارک :)
زیبا بود تبریک میگم نوشته های زیبایی دارین
سلام :)
ممنونم
خوش آمدید .
دوشنبه ۷ خرداد ۹۷ , ۰۹:۴۶ ....جلیس العقل ....
منو یاد کوچکی هایم انداختید با این بیت چرا که در نوجوانی این بیت را حفظ بودم 
سلام :)
طاعات قبول

چه خوب ...:)
دلم برای حافظ تنگ شده، باید برم سروقتش :(
سلام مهدی جان :)

درود بر شما ...
طاعات قبول
چه شعر قشنگی
سلام :)

سپاسگزارم
طاعات شما قبول
جمعه ۱۱ خرداد ۹۷ , ۲۰:۴۷ ✣یگانـღـه✢ jb
عالی :)
سلام آبجی یگانه :)
خوبی ؟
ممنونم :)
جمعه ۱۱ خرداد ۹۷ , ۲۲:۰۰ ✣یگانـღـه✢ jb
درود 😊شماخوبی؟؟
درود بر خود شما :)
ممنونم آبجی ...
شکر خدا
سلام دوست عزیز
اگه ممکنه برات به وبم بزن اگه دوست داشتی دنبال کن
vahshatkade.blog.ir
سلام
خوش اومدین
موفق باشین دوست عزیز
سلام :)
خوش آمدید .
شما سادات هستین ؟
مرسی از شما - نه سادات نیستم.
به وب ما هم سر بزنید هم شما و هم دوستان ***

اومدم دیدن خواهرم ...
وب قشنگی داری :) مبارکت باشه

طاعاتت قبول و التماس دعا
ممنون از شما - نظر لطفتونه.
طاعات و عبادات شما هم قبول باشه
 ///
سپاسگزارم :)
همچنین ...
سلام
چه شعر قشنگی
وبتون هم عالیه
سلام علیک :)
خیلی خوش آمدید .

نظر لطف شماست :))
اره:)
بس بچه درسخونی :)
خب خدا نکنهههه
[لبخندی از یک گوش تا گوش دیگرش کشیده میشود]
فدای لبخندت عزیزم :)
یه شعر بنویس حالم خوب بشه باشه؟؟؟؟؟؟؟

:(((

یه شعر تو مایه های حال خرابم :(( اصن گریه دارهم باشه اکشال نداله
سلام :)
شرمنده دوستان هستم که دیر به دیر به روز میشم .

چشم بهم فرصت بدین میام .
سلام دوست عزیز
مطلب معرفی وبلاگ شما در سایت تازه های بیان پست شد
http://publication.blog.ir/post/29

بیان نظر فراموش نشود
با آرزوی موفقیت
سلام جناب قدح  چرا شعرای خوشگل دیگه نمیزاری🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
سلام آقا حامد :)
این روزا سرم خیلی شلوغه
برام دعا کن ...
میام ان شاءالله
دادا  حامد  کیه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

دعات میکنم   منوو هم دعا  کن  
حامد دیگه ! الان بهرنگ صداش میکنن :))

ممنونم ازت ...
دادا  حامد واسه وب همان  یکیه  که وبش رو به من فروخت 😂😂😂😂😂😂😂😂

مرسی دعام کن  فدا مدا  بهرنگ 
آهاااااان ...

ارادت :))
جناب قدح رویا رویایی یه چالش راه انداخته  خیلی به شما رای دادن خودتم شرکت کن حداقل   🤗🤗🤗
جناب قدح تبریگ میگم تو چالش شما اول شدی  اگه مایل بودید  تشکر کنید از بیانی ها 🤗🤗🤗
جناب قدح  تشریف ندارید نگرانتون شدیم  هنوز  کامنت های قبلی رو جواب ندادید  چندین ساعته  تو بیان نیستید🤔🤔🤔🤔
جناب قدح  وبهای دیگه تشریف بردید  الان کامنت دادیدجواب  کامنتای  منو  واسه چند ساعت پیش رو  ندادید از  شما بعیده  جناب قدح 😤😤😤
آقای بهرنگ قدوسی با اون کلیپی که گذاشتید، به دختر های بیان و جناب قدح توهین کردید.
سلام. چه بلایی سرِ بهرنگ آوردید که پستای وبلاگشو حذف کرده ؟؟
نرگس استعاره داره از چشم مست
بعد دیگه ارایه چی داره؟؟؟!
خوب چرا کم نوشتید شما که دست به قلم هستید لطفا شعرهای بیشتری بنویسید من همیشه مطالب شمارو مطالعه میکنم
سریال پدر 
شنبه تا چهارشنبه
شبکه دو 
ساعت نه و نیم شب
خوندم خواهرم :)

سلام :)

خیلی خوش اومدی خواهر خوبم ...
حیف اون موقع سرکارم متاسفانه !

عزیز دل داداش ناشناس چرا آخه ؟؟؟

بازم ممنونم

همین که قابل دونستی یه دنیا ارزش داره

آرووم شدم آبجی زهرا ...

برای دل مهربونت دریا دریا آرامش آرزو دارم :)
سلام دوست عزیز تبادل لینک میکنی
نویسنده نمیخوای
نویسنده نمیخوای
مطالب جالبی دارین 
مطالبتونو دنبالتون میکنم
سلام دوست قدیمی خوبی  مطالب جالبی داری

سلام و درود بر شما :)


نظر لطف شماست سپاسگزارم ...
وب سایت خوبی دارید نگهش دارید عالیه
سلام

عزاداری هاتون قبول باشه

التماس دعا
سلام علیک جناب شکیبا

درود برشما
بهمچنین

ماهم التماس دعا داریم ...
بیگ لایک
جمعه ۱۳ مهر ۹۷ , ۱۱:۳۹ نوجوان خامنه ای
سلام
خسته نباشید

مطالب شما عالی است.


از سایت ما هم دیدن کنید.
لایک کنید.
نظر دهید.

و برای ما دعا کنید.

ممنون میشیم بیاید همدیگر را دنبال کنیم.

متشکرم
پنجشنبه ۱۹ مهر ۹۷ , ۱۶:۳۱ اجاره آپارتمان مبله در تهران
از نگرس مستش مست ....
عالی ...
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
جمعه ۲۰ مهر ۹۷ , ۱۳:۲۴ نگار جهانشاهی
عالی
سلام :)
متشکرم
سلام بر جناب قدح، فرموده بودید شمارو بخونم، تشریفم رو آوردم... قلمتان مستدام.
دنبال شدید
دوست داشتید به کانال بنده سری بزنید @EinTaGhaf
خیلی خوبه ممنون
عالی واقعا
سلام :)

متشکرم :)
يكشنبه ۱۳ آبان ۹۷ , ۰۲:۰۱ دخـترکــِ بـی قـلـب :(
🌷عالـی
سلام :)

مرسی دخترک بی قلب :)
حافط واقعا شعرهایی معناداری داره.
حافظ عالیه
سلام وبلاگ خوبی دارید
1serial.blog.ir
سلام

احسنت
مفید بود استفاده کردیم از مطلب و نظرات


ممنون میشم وبلاگ بنده رو هم دنبال کنید
یاعلی
http://iranolom.ir/
سلام
بهم سر بزن اگه وقت کردی.
دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷ , ۱۶:۳۶ اپیزود داستان های مکالمه ای
با اپیزود داستان های مکالمه ای بخون :))
خوش اومدین :)
چاووشی نخونده؟
وقت کردی بهم سر بزن.
خوش اومدی دوست خوب :)
دوشنبه ۱۹ آذر ۹۷ , ۱۱:۳۶ مهناز شیطون بلا
سلام قدح به دست
بابت نظری که دادید ممنون ام شاالله همیشه قدح همیشه پر از خوشبختی باشه
سلام و درود :)
خیلی خوش اومدین

قدحتان پر می باد :))
سلام

به خدا حق است اگر عاشق حافظ باشیم

با هر بیت شعرش انسان به ملکوت پرواز میکند

حیف از اینهمه شاعر با ارزش که در این زمان به هیچشان سپرده ایم

خدا شما جوانان با احساس و با شعور را برای ایران نگهدارد

دلم برای شما جوانها میلرزد .

من مادر بزرگ هستم و شما را به چشم دو نوه ای که دارم نگاه میکنم

خدا یارتان باد
سلام استاد :))

خیلی خیلی خوش اومدین

شما بزرگوارین

خدا شما رو برای ما حفظ کنه ان شاءالله
خیلی لطف کردین

خدا یار و نگه دار شما ان شاءالله
سلام

تشکر
طرح یا فاطمه معصومه خیلی زیبا است.

کاش نظرات خودش را فعال کنید.
سلام :)

خیلی متشکرم
خوبین جناب شکیبا ؟

هر که بیند، گل روی تو و عاشق نشود

همچو نرگس، مگرش دیده بینایی نیست

سلمان ساوجی

سلام :)
چه شعر قشنگی!

درود بر شما
پنجشنبه ۲۹ آذر ۹۷ , ۱۵:۴۲ محمد حسین کاظمی
عالی
سلام جناب کاظمی :)
خیلی خوش آموید .

نظر لطف شماست
زیبا بود
سلام :)
سپاسگزارم
موفق باشید
سلام :)

متشکرم
قشنگه
متشکر
متن زیبایی هست
---------
<a href="http://hopmeow.ir/kengal-dog/">سگ کانگال</a>
مرسی از شعر قشنگی که گذاشتی.
سلام :)
متشکرم
يكشنبه ۲۳ دی ۹۷ , ۱۹:۲۰ سانا پرداز نارین
سلام.قشنگ بوووود
سلام :)
ممنونم
سپاس از حضورتون
پنجشنبه ۲۷ دی ۹۷ , ۱۸:۵۷ پشتیبانی قلم فارسی
قلم فارسی تارنمایی با نگاه نو از دی ماه 97 با هدف بهبود فضای وبلاگنویسی کشور  فعالیت خودش رو آغاز خواهد کرد.
ما به یاری شما در این راه نیاز داریم
سلام :)
خوش آمدید .
ان شاءالله موفق باشید ...
يكشنبه ۳۰ دی ۹۷ , ۲۱:۱۱ دخـترکــِ بی نام
قشنگه🌷
سلام
خوش اومدین
ممنونم

احوال شما چطوره ؟ خوبین ؟
يكشنبه ۳۰ دی ۹۷ , ۲۱:۲۴ دخـترکــِ بی نام
سلام من قبلن هم اومده بودم وبتون
ب اسم دخترکی با قلب صورتی، یا دخترک بی قلب .
خیلی ممنون شکر شما خوبید؟
میشناختمتون و احوال پرسی کردم :)
منم خوبم .

چه میکنید ؟
يكشنبه ۳۰ دی ۹۷ , ۲۲:۰۳ دخـترکــِ بی نام
اها،، شکر ک امشب حال بیشتر بیانی ها رو
ک پرسیدم خوبن
شکر سلامتی پس از چند هفته ای دارم ب وبلاگها
سرمیزنم 
جدی ؟
پس باید بگم رسیدن بخیر :)

کجا بودین ؟؟
يكشنبه ۳۰ دی ۹۷ , ۲۲:۰۵ دخـترکــِ بی نام
ممنونم
ب ی ارامشی احتیاج داشتم نظراتو بستم و نبودم مدتی
درود بر شما :)
الان حالتون بهتره؟
يكشنبه ۳۰ دی ۹۷ , ۲۲:۱۰ دخـترکــِ بی نام
شکر خوبم من همیشه خوبم حتی اگ بدترین شرایط باشم
خیلی خوبه که همچین روحیه ای داری

حال خوبتون همیشه پایدار ان شاءالله
يكشنبه ۳۰ دی ۹۷ , ۲۲:۱۸ دخـترکــِ بی نام
ممنونم انشالله برا شما هم همینطور بشه:))
متشکرم :)
يكشنبه ۳۰ دی ۹۷ , ۲۲:۱۸ دخـترکــِ بی نام
ممنونم انشالله برا شما هم همینطور بشه:))
سپاسگزارم :)
يكشنبه ۳۰ دی ۹۷ , ۲۲:۳۷ دخـترکــِ بی نام :)
خخ ممنون
درود بر شما
يكشنبه ۳۰ دی ۹۷ , ۲۲:۳۸ دخـترکــِ بی نام :)
خخ ممنون
سپاس :)
جمعه ۱۹ بهمن ۹۷ , ۱۲:۴۴ انتشارات خیلی سبز
سلام شعر زیبایی ممنون 
سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ , ۰۶:۲۳ لوستر سقفی مدرن
بسیار عالی
سلام :)
متشکرم
و سلام
شما رو از بلاگ افغان یافتم و خوشوقتم.
این شعر هم جاوی قدح است و هم فغان:

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد

هلال عید به دور «قدح» اشارت کرد

ثواب روزه و حج قبول آن کس برد

که خاک میکده عشق را زیارت کرد

مقام اصلی ما گوشه خرابات است

خداش خیر دهاد آن که این عمارت کرد

بهای باده چون لعل چیست جوهر عقل

بیا که سود کسی برد کاین تجارت کرد

نماز در خم آن ابروان محرابی

کسی کند که به خون جگر طهارت کرد

«فغان» که نرگس جماش شیخ شهر امروز

نظر به دردکشان از سر حقارت کرد

سلام مختار عزیز :)
احوال شما
خیلی خوش آمدید .
و ممنونم از این شعر و از لطف شما

عمرتان دراز و قدحتان پر از نور ان شاءالله
سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ , ۲۲:۴۰ قیمت سکه یک گرمی
بسیار عالی بود
سلام :)

متشکرم
شنبه ۴ اسفند ۹۷ , ۱۰:۳۱ طراحی سایت در اصفهان
سپاس از وبلاگ خوبتون*
سلام :)

متشکرم
وبلاگتون عالیه
سلام :)
متشکرم
عالی
سلام :)
متشکر
چقدر نظر.من سکوت میکنم -_-
سلام ملینا بانو :)
خوبین ؟

اینجا پست ثابت وبلاگه :)

سلام جناب قدح.ممنون شما خوبید ؟
:)اها
زنده باشین :)
پست آخر رو پیدا کردین ؟
اره پیدا کردم.ولی این یعنی برم از اینجا؟!:/
من همچین حرفی زدم ؟:/
فقط گفتم این پست ثابت هست و آخرین پست وبلاگ ، پست دیگه ایه ! :)
سلام جناب قدح
عیدتون مبارک
امیدوارم سال بسیار خوبی داشته باشید
سلام فرناز بانو :)

ممنونم

بهمچنین ان شاءالله :))
عالی بود
سلام :)
متشکرم
سلام دوست مهربانم....سال گذشته در ختم قرآن جمعی ماه رمضان همراهمون بودی....واجب دونستم برای دعوتت امسال هم بیام شاید بخوای همراهمون باشی.....اگه دوست داشتی تو هم سهمی داشته باشی امسال زودتر بیا وبلاگم و برام پیغام بذار....موفق باشی
سلام :)

خدا اجرتون بده ان شاءالله
ای وای من اشتباهی نظر رو فرستادم....ولی حتما خیری بوده که شما هم دعوت بشین برای ختم قرآن جمعی ما برای ماه رمضان....دوست داشتین به ما سری بزنین.... :)
خواهش میکنم .
ان شاءالله توفیقش نصیبمون بشه

زیبا بود
ادامه بدین لطفا کارتون رو
سلام :)
سپاسگزارم
به به! جونم حافظ(:
:)
اقای حافظ :) اشعار ساده ای داره ک تقریبا برای همه قابل فهمه
سلام و درود :)
احوال شما ؟ خوبین ؟
ممنونم
نظر لطف شماست ...
ممنونم شما خوبین ؟
چقدر انلاین چقدر به موقع پاسخ دادین
یاد ارتباط خوبم با بچه های قدیم . نظرای و کامنتای پشت سرهم ... انتظار برای پاسخ پیاما / چک کردن خاص وبلاگها افتادم ...
زنده باشین :)
خواهش میکنم
شما لطف دارین
سپاسگزارم از حضورتون :)
سلامت باشین D: من نیز ممنوناتم
بزرگوارید :)
در پناه حق
عالی بود خیلی عالی.
دنبال میکنم مطالبتون رو حتما ادامه بدین
سلام :)
خوش اومدین
ممنونم
من میام سر میزنم هرزرگاهی 
کم می نویسید اما 
سلام :)
احوال شما ؟ خوبین ؟
خوش اومدین
اینجا پست ثابته . پست های بعدی جدیدتر هستن ...
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ , ۰۴:۵۷ طراحی سایت در اصفهان
عالی بود
ممنونم
طراحی سایت در اصفهان
سلام :)
خوش آمدید
ممنونم
خیلی قشنگ بود^_^

سلام بر پرتو کیانی بزرگوار :)
خیلی خوش اومدین
بار اولتونه تشریف میارین؟
این پست ثابت ماست :)
پست های جدید رو ببینین


سایت بسیار زیبایی دارین

لطفا به سایت منم سر بزنید و نظرتونو بگید

http://learnhtml5.blog.ir/


سلام :)
خوش آمدید ...
چشم
دوشنبه ۳۱ تیر ۹۸ , ۱۶:۵۵ دُخـتَرکــِـ🌼 بی نآم :)
سلام پست جدیدمو خوندید؟
گفتم ک غیبت محسبوب نشه 😄
غیبته و گناهش نابخشودنی :)
:)
سلام :)
احوال میم الف ؟
نجه سیز ؟:)
سلام :)
ممنون یاخجیام سیز نجسیز؟ :)
منده یاخچیام :)
نخبر ؟
چوخ شوکور :)
والا خاص خبر یوخدو ! زندگی یکنواختی دا ! سیزدن نخبر؟ :)
عیبی یوخ
الله جانوی ساغ ایله سین ...
بیزده شوکور :))
یاشیاسیز :) همچنین :)
:)))
سیزده باشیاسیز :)
:))

چه سایت فوق العاده قشنگ و زیبایی داری

به تازگی وبلاگم رو راه اندازی کردم که اگه علاقه ای به برنامه نویسی دارید مطالب مفیدی داخلش قرار میدم لظفا ی سر بزنید.

منتظرتون هستیم!

سلام :)
متشکرم
اومدم وبتون
برای شما و وبتون آرزوی موفقیت دارم :)
نمیدونم.


حالا فعلا که هست
آفرین دختر خوب
بذار باشه حتما ...

مراقب دل مهربونت باش
نه من بخاطر او می توانم آن باشم
نه او بخاطر من می تواند این باشد
چه بیت قشنگی ...
درود بر شما
هرکه را دور کنی دور و برت می آید
از محبت چه بلاها به سرت می آید
سلام :)
درود بر شما ...

چیه بابا همه شعرای قشنگ قشنگ پاچیدن تو کامنتا، یکی مثل من سر صپی _ با لحن چهرازی_ نهایتا میتونه بگه نازی منو مهمون بکن زفاتو افشون بکن 

سلام :)
حالت چطوره ساجده بانو؟ خوبی؟
دست شما درد نکنه بابت شعر :)
خوش اومدی
قبلنم بلاگر بودی؟

عه:| عه=-O عه!!!! شما منو میشناسین؟! عه؟!؟! 

سلام از بنده والا . قربون شما خوبم. 

خواهش میکنم بابت شعر:-D :| 

بله :) صخره بودم و آرام وحشی رو مینوشتم اگر حضور ذهن داشته باشین. بچه ها صخی صدام میکردن

زنده باشی :)

شعر عالی مستدام :)
به هرحال خیلی خوش برگشتی و برای خودت و وب جدیدت آرزوی موفقیت دارم :))
ضمنا این پست ثابته اینجاست و آخرین پست ها در ادامه اومدن .

پاینده باشید برادر.:-D

قربون شوما. سپاسگزارم

جواب کامنت قبلی رو خوندی؟

بله خوندم

آخه خیلی زود جواب دادی فکر کردم نخوندی:)

من همان باده به دستم که در آن صبح سحر...

زلف تو بی تاب ترش هم میکرد!

 

 

سلام ناشناس عزیز :)
ممنونم
میشه خودتون رو معرفی بفرمایین؟

سلام...

خواهش

راستش نه!...روم نمیشه!

درود بر شما :)
روتون نمیشه ؟

مرسی!

آره!...عجیبه؟

خودتون چی میگین؟ :)

منکه هیچی نمیگم!

آخه خیلی بچه کم حرفیم!

من این بچه ی کم حرف رو میشناسم؟

قبلن بهت پیام داده ...ولی فک نکنم یادت بیادش

خب لطفا خودشو معرفی کنه

یکم خجالتیه بچه!

معرفی بفرمایین

آقا دیگه!

هی میخواستم با این طبع عجق وجقم ناشناس باقی بمونم...مگه میذارید؟

خدا بگم چیکارت نکنه ادی :)

بدبختم نکنه...بیچارم نکنه...آوارم نکنه....

دعا های خوبیه!...مرسی بخاطر آرزوهای زیباتون!

الهی آمین :)
زنده باشی ...

مرسی...همچنین

درود بر شما :)
پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸ , ۰۱:۰۲ تبادل لینک رایگان و قوی

سلام و خسته نباشید. پرتال تبادل لینک ما روزانه بازدید زیادی داره شما میتونید به صورت اتوماتیک لینکتون ثبت کنید و یه بک لینک قوی بگیرید. برای داشتن وبلاگ یا سایتی قوی نیاز به تبادل لینک قوی است که محبوب گوگل بشید و سایتتون جون بگیره و در این صورت گوگل به شما توجه کرده و بازدیدتون روز به روز زیاد میشه.

سلام

سلام وقت بخیر  

ایا درج عکس هم برای شما هزینه دار شده چون مال من فیلتر شده و باید هزبنه پرداخت شود 

ممنون 

سلام :)
فکر نمیکنم هزینه داشته باشه!

سلام جناب قدح

به به چه بیتی :)

خوش اومدید

راستی من برگشتم ها فقط آدرس پیجم رو عوض کردم ولی همینجا موندم :))) 

سلام :)
خوبی خانوم میم؟
متشکرم
اینجا پست ثابته !

جالب بود

سلام
ممنون

سلام

سلام

سلام

سلام

یکی از بهترین شعر های حافظ هست 

سلام :)
همینطوره ...

مرسی از مطالب خوبتون خیلی زیبا بود

 

لطفا سری هم به وبلاگ من بزنید شاید یه دردتون خورد www.digitakhfif.blog.ir

سلام
متشکرم
امیدوارم موفق باشین ...
ان شاءالله

سلام مطلب مفیدی بود خوشحال میشم به سایت ماهم سر بزنید ممنون دانلود آهنگ

سلام صبح عالی متعالی جناب قدح استاد بزرگوارم😊

حال احوال؟😃

میگم!!بزنم کانال ۲😂چوخ دانیشیریخ پستلاردا دای نظر ورمقه یول گُیمیسوز؟!😅😅

سلام من از دیروز یک وبلاگ در رابطه با کتاب راه اندازی کردم خوشحال میشم بهش سر بزنید. همچنان فعالیتم ادامه میدم و روزانه بروزش می کنم😊😄✋

۰http://eatingbook.blog.ir

 

جالب بود

به سایت منم سر بزنید

آسشو، کلاه حجاب مجلسی و شال مجلسی زنانه

سلام

جناب قدح ب دمیسیز بیز سیز دن اوتور داریخیریخ؟؟؟

هاردا اولساز سلامت اولون:)

سلام   

 

خسته نباشید

آپلود فایل و آپلود عکس


http://98share.com/

سلام قدح جان

خوبی داداش؟

من رضا طراح قالب بلاگ بیان؛ یادته؟

این ادرس وبلاگم بود چند سال پیش (rezawd.blog ir)

واقعا در دیر مغان آمد یارت قدحی در دست؟ واویلاااا

واقعا در دیر مغان آمد یارت قدحی در دست؟ واویلاااا

کجایی برادر

سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

سلام

عیدتون مبارک جناب قدح انشالله هرجاکه هستین موفق باشید

چهارشنبه ۱۳ فروردين ۹۹ , ۲۲:۵۳ زندگی عاشقانه به سبک شهدا

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی دارید لینک شدید 
دوست داشتید ما را هم لینک کنید

چهارشنبه ۱۳ فروردين ۹۹ , ۲۲:۵۵ زندگی عاشقانه به سبک شهدا

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی دارید لینک شدید 
دوست داشتید ما را هم لینک کنید

چهارشنبه ۱۳ فروردين ۹۹ , ۲۲:۵۶ زندگی عاشقانه به سبک شهدا

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی دارید لینک شدید 
دوست داشتید ما را هم لینک کنید

عالی

کم پیدا هستید آقای قدح

کم کار شدید ! :)

از این وبلاگ دیدن کنید
http://emametarid.blog.ir/

کم پیدایی(:

سلام...چرا وبلاگتون کم فعالیت میکنید!ماکه اومدیم ینی برگشتیم ب وبلاگ...الان شمانیستین

عالی

درود برشما  دوست عزیز

وبلاگ خوبی دارین خوشحال میشیم اگربه پیج ما سربزنیدونظراتتون روبرای ما بفرستید

 

www.kermanigaz.blog.ir

عالییییی

قدح یعنی چی؟

قدح جان کجایی؟! دقیقا کجایی؟!

امیدوارم اتفاق ناگواری نیفتاده باشه.

يكشنبه ۹ آذر ۹۹ , ۱۸:۳۹ فاطـــღـــمـه ツ

جناب قدح؟

میشه لطفا آنلاین بشین و خبری از خودتون بدین؟ 🙏😔

زیبا بود

لطفا سری هم به وبسایت من بزنید

www.nitrogem.ir

 

 

مرسی از وبلاگ خوبتون

سلام 

مطلبتون خیلی عالیییییییی

منتظر پست های بعدی هستم

ممنون

وبلاگتون حرف نداره

واقعا وبلاگ قشنگ و مفیدی دارید

خیلی استفاده کردیم

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۰۰ , ۱۱:۲۷ کلینیک لاغری پردیس ساری

وبلاگ بی نظیری دارید

سه شنبه ۲۳ شهریور ۰۰ , ۱۱:۴۵ استودیو طراحی لوگو و بسته بنید ظریف گرافیک

به به. واقعا زیبا بود

سلام و عرض ادب

مطالب مفید و جذابی دارید

ممنون میشم از سایت ما هم دیدن فرمایید

سایت نوای غم

navayegham.com

وبلاگ ما در زمینه فروش فایل فعالیت میکند و با بیش از هزاران فایل در خدمت شما عزیزان میباشد خوشحال می شوم به وبلاگ من هم سر بزنید https://faill.blog.ir

دوست عزیز سلام

 

برای کمتر از یک دقیقه وقتت رو به من بده و ادامه متن رو بخون

 

 

آیا می دونستی وب سایت لینک پین، بستری هست برای تولید محتوا یعنی چی؟ یعنی محلی برای انتشار مطالب کاربران، یعنی میتونی برای انتشار مطلب از www.linkpin.ir استفاده کنی

 

 

حالا چجوری میشه ازش استفاده کرد؟ برای استفاده از لینک پین ابتدا باید ثبت نام کنی، بعدش شروع کنی به افزودن مطلب D:

 

 

https://www.linkpin.ir
منتظر حضور گرمتون هستیم

 

 

با تشکر
لینک پین

 

سلام

جناب قدح کجایید؟ نمیگید دلمون براتون تنگ شده؟

امیدوارم اتفاق بدی نیوفتاده باشه، به هر حال ما منتظر شماییم :(

سلام

خیلی وقته خبر و مطلب جدید نمیذارید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan