قدح سی و یکم ( تولد.. تولد... تولدم مبارک ...)

عکس تولد


شعر تولد

"خود اغراقی" در زادروز "قدح"

 

نیمه اسفند بود و آفتابی زاده شد

دشمنی ها رخت بست و عاشقی ها ساده شد

 

از وجود نازنینش شهر گویی جان گرفت

ابرهای تیره رفت و آسمان دلداده شد

 

شهر را خانه تکانی کرد و گرد غم برفت

ناخوشی بار سفر را بست و دور افتاده شد

 

تا که روی مه جبینش را پدر دید از فرح

شکرُ لِله گفت و حاضر بر سر سجاده شد

 

از همان ایام او را یک "دچاری" شد رقیب

روح نا آرام او را همچنان "سمباده" شد

 

نیست او را از "دچاران" ذره ای بیم و هراس

همچو کوهی استوار و فی المثل آزاده شد

 

مِی بریزید و به شادی این قدح ها پر کنید

ساقی شهر بیان ، یعنی "قدح" جان ، زاده شد



+ سپاس از اظهار لطف دوستان در قدح قبلی و پست های قبل .

 + از استاد و دوست عزیزم جناب آقای دچار هم ممنونم که متواضعانه اجازه فرمودن که در این شعر با ایشون شوخی بشه.


  • جناب قدح
سلام :)
همتون خوش اومدین :)

امیدوارم " کیک " به همه برسه ...

به به 
تولدتونننن مبارک باشه جناب آقای قدح 
آقا لو نمیدین که وارد چند سالگی میشین ؟ :دی 
انشاءالله که زندگیتون پر از شادی و سلامتی باشه 
سلام :)
ممنونم خانم دکتر
یکی از پیران بیان :)
سپاس
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
تبریک..صد سال به این سال ها :)
سلام :)
ممنون faram عزیز
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
من که فکر میکنم شما همون جناب دچار هستید :)
البته این فکرم خیلی هم اهمیت نداره اما برای من که یک نفر فرض میشین :دی

حتی با وجود تفاوت تاریخ تولدها :))
تولدتون خیلی مبارک ان شالله سال خوبی در انتظارتون باشه. و بهترین سال زندگیتون تا الان رو تجربه کنین :)
سلام :)
ارادت لوسی می بانو
ما کجا و جناب دچار کجا ؟
متشکرم بانو
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶ , ۰۸:۰۷ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
تولدت مبارک :)
کلی ارزوهای خووب :)
سلام :)
درود بر مریم خانم و نفس خانم دخترهای خوب بیانی
متشکرم
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
شعر عالی بود 🌸🌸🌸
تولدتون مبارک :)
سلام :)
ناقابل بود ، ممنون همدم ماه عزیز
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
تولد علامتی است پر معنا در سر رسید زندگی ما...
"تولدتان مبارک "

سلام :)
چه زیبا یاقوت عزیز
سپاسگزارم
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
سلام
تولدتون مبارک
قدح هایتان پر از شراب بهشتی
موفق باشید
سلام :)
شرمنده فرمودین استاد
همچنین
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)

شب میلاد تو ای دوست برای دل من
شب میلاد همه خوبی هاست . . .
تولدت مبارک

 

سلام :)
خیلی خیلی ممنونم
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی


با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی


ببین تو آسمونا پر از نور و پرندس


تو قلبا پر عشقه،رو لبا پر خندس


تولدت مبارک

قدح نوازی نفرمایین بزرگوار
خیلی زیبا بود ... خیلی
سلام
تولدت مبارک
من تو هم یه روز خواهیم مرد ...
سلام :)
ممنون
اون که بله ... حالا امروز از این حرفا نزن :)
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
سلام 
تولدتون مبارک🎂🎂🎂🎂🌼🌼🌼⚘⚘
ایشالا عمرتون با برکت 🙏
بازم مبارکه :)


@
دلژین بانو 
یعنی هنوز متوجه نشدین ایشون چند سالشونه حدودا ؟:))

سلام :)
احوال شما؟ لطف کردین بانو
شما میدونین مگه ؟

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
تولد تولدت تولدتون مبااارک مبااارک مبارک.....😊😊😊😊..اشک شادیه شمعُ نگاه کن که واست میچکه چیکه چیکه...کام همه رو بیا شیرین کن...بیا کیکُ ببر تیکه تیکه...😊😊😊😊
امیدوارم درتمام مراحل زندگیتون موفق باشید جناب قدح.🎂🎂🎂🎂🎂🎇🎆✨🎈✨🎉🎉✨🎆🎆✨🎈🎉🎉🎇🎇🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎉✨🎇🎈🎉🎇🎇🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎈🎈🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
سلام :)
وای چه کرده این سولین بانو ...
حسابی منو شرمنده کردین ...
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
جیغ دست هوراااا

تولدتون خیلیییییی مبارک جناب قدح
ان شاءالله ، امسال هم‌ براتون مثل سال های قبل، پر از خیر و برکت باشه. سالم باشید و سلامت و سعادتمند!

شعر هم خیلی جالب بود واقعا. مردم از خنده :))

سلام :)
سپاسگزارم ارکیده بانوی عزیز
همچنین
لطف دارین
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
تولدتون مبارک. :))
سلام :)
ممنونم دوست عزیز
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
فوف العاده شعرِ قشنگی بود. :))
کیک تونم خیلی خوشگله. :)😅
زیبا خواندید .
نوش جان
اوه اوه اوه چه کیکی... تولدتون مبارک...
سلام :)
نوش جان ... سپاسگزارم
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
از این کیک من یه برش میخوام که همه رنگا رو پوشش بده دیگه خود دانید...
خواهش میکنم :)

نوش جانتون ...
سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶ , ۰۸:۵۸ ◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
تولدت مبارک...
ان شاء الله سال پر خیر و برکتی داشته باشی...
سلام :)
خیلی متشکر ...
همچنین
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
تولدتون مبارک...
ان شالله ۱۲۰سالگی
سلام :)
لطف دارین ...
همچنین
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
منم حس می‌کنم شما رو می‌شناسم! علی ای حال فرخنده باد میلادتون.
سلام :)
خوش اومدی حوا خانم ...
درد معده خوب شد :) منم معده عصبی دارم ولی عسل درمانی می کنم ...
از کجا میشناسی ؟
ممنونم
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
مبارک باشه🌹
سلام :)
ممنون از لطف شما
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
اینم هدیه ی تولدت :)

https://mediabaas.com/780DDE18D3DF4C3D82377F4185F3415B/496ae466-e3da-4615-a535-62d444322753_1080.mp4
سلام :)
ممنونم از هدیه تولدتون جناب
خیلی لطف کردین ...
مجدداً بابت شوخی پوزش می طلبم ...
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
تولدت مبارک جانااا
سلام :)
ممنون مستر صفری عزیز
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
سلام 
تولدتون مبــــــــــــــارک 
انشالله همیشه سلامت باشید 

سلام :)
ممنونــــــــــــم
همچنین
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
چه کیکییییی:)

پس شمام اسفندی هستین:))

عمرتون با عزت ، لبتون خندون و دلتون شاد و خدایی باشه ان شاالله :)
سلام :)
نوش جان
بله ... شماهم؟
همچنین
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
به به تولدتون مبارک، قبلا توی دنیای واقعی یه اسفند ماهی خوش ذوق می شناختم ولی الان روز به روز به اسفند ماهی های خوش ذوق و ادیب داره اضافه میشه! 
به هر حال براتون بهترین ها و زیباترین ها رو آرزو دارم! 😊
سلام :)
ساغولاسیز
زنده باشید ...
همچنین
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)

تولدتون مبارک جناب قدح.
چه شعر زیبایی.
چه کیکی..
:)
سلام :)
ممنونم استاد بزرگ عزیز
زیبا خواندید :)
نوش جان
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
هپی برس دی  قدح خان

100 سال به این سالها

همیشه به خوشی
سلام :)
ممنونم شبگردجان
همچنین
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
سلام
چه جالب بود.
تازه شده می دو ساله !
سلام :)
شما لطف دارین
سپاسگزارم
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)

سحرگه ره روی در سرزمینی

همی‌گفت این معما با قرینی

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف

که در شیشه بماند اربعینی


انشاالله قدح هایتان اربعین ها طی کند

سلام :)
خیلی خوش آمدید .
چه شعر زیبایی
متشکرم
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)

تولدتون مبارک:)
سلام :)
سپاس از لطفتون
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
سلام

تولدتون مبارک

با آرزوی بهترین ها
سلام :)
ممنون هاژ محمود عزیز
همچنین برای شما
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
تولدتون مبارررک 
سلام :)
ممنون گل نرگس عزیز
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
سلام:)

جناب تعدادمون زیاده ها کیک میرسه؟

تولدتون هم مبارک:)

ممنون که با حضور مهربونتون بیان رو زیباتر کردین:)
سلام :)
حال شما خانم دکتر ؟

شما یه طبقه شو بردار ببر کاریت نباشه ...
شرمنده ام نکنین بانو :)
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
من همیشه فکر کردم و فکر میکنم جناب دچار و جناب قدح یکی باشن!!!
ضمنا شما رقیب ایشون شدید ظاهرا!
ضمنا تر ، تبریک صمیمانه من رو برای روز تولدیتون پذیرا باشید .اومد :))
با آرزوی تبدیل 30 به 1000 برای اینجا 
سلام :)
ما کجا ایشون کجا ؟
ما رفیقیم :) اون فقط یه شوخی بود ...
ممنون دوست عزیزم
ان شاءالله
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
سلام:تولدتون مبارک

والبته بنده هم مثل زمستان و لوسمی فکر می کنم هر دو جناب یکی هستید :)

ان شاءالله سالیان سال به خوبی و خوشی در کنار خانواده زندگی کنید


سلام :)
احوال خانم شین ؟
نه! ایشون استاد ما هستن ...
همجنین :)
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
خب من یه تنه تموم بادکنکا و تم تولدتونو و کادو هارو باهم گرفتم دستم و وارد وبلاگتون شدم.سوپرایز همینه دیگه.😊😊
خواهش میشود،زنده باشید.
خیلی ممنونم خواهر خوب من :)

شما هم زنده باشید با این سوپرایز فوق العاده تون :)

بازم ممنونم :)
بله، منم:)

خیلی ممنونم:))
چقدر عالی :)

پس تولد شما هم مبارک :)
تولدتون مبارک باشه.
سلام :)
سپاسگزارم آقا علیرضا
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
دیدین گفتم میخوایم شیرینی بدین 😀
حس ششم چقدر قوی هست😎
من قسمت صورتی و بالاترین طبقه رو هم میخوام 😊🙂
🌌👑👔👕🎩🎆🎈🎂🎁🎀🎄🎃🎍🎊🎉🎇🎋🎆🎈🎂🎁🎀🎃🎃🎇🎉

تولدت تون مبارکککککک :)
موفق باشین🎈

سلام :)
درود بر حس شما
نوش جان
ببین چقدر هم کادو آورده؟
ممنون
زنده باشی
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
سلام
تولدتون مبارک باشه(:
سلام :)
سپاسگزارم بانو
ممنون
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
تبریک تبریک :))
سلام :)
تشکر آقا علیرضا
ممنون
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
وایییییییی نههههه چرا زودتر ندیدم آخه
تولدتتتت مبارک قدح جان 
امیدوارم به آرزوهات برسی دوست خوش قلبم
باز هم تولدت مبارک 
به به امروز چه روزی شد!!!
شادباش عزیز
سلام :)
خیلی ممنونم بانو ...

با اومدن خواهر خوبم این شادی کامل تر و با شکوه تر شد .
همچنین ...
ممنون که هستی خواهر خوب من ...
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
عجب کیک رنگی رنگی:)
مبارک باشه:)))
سلام :)
ممنون elham بانو
نوش جان
سپاسگزارم ...
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
کیک خوش مزه ای بنظر میاد
من که دوست دارم امتحانش کنم
تولدتون و بعد از تولدتون و حتی بعد و بعدش پر از لحظات خوب :)
سلام :)
نوش جان
شعرش بد مزه بود :(

ممنونم
همچنین ...
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
مرسی شما محبت دارید 
روزای زندگی تون از این پس مثل این کیک رنگی باشه
سپاسگزارم

سپاسگزارم بانو :)
مبارکه
ان شالله ۱۲۰ ساله بشی قدح جان...
سلام :)
ممنون محمد رضای عزیز
همچنین
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶ , ۱۵:۵۸ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
جیییییغغغغغغ تولدت مبارکــــــــــــــــــــــ
سلام :)
ممنون از شما
سپاس
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
سلام بر جناب قدح 
تولدتون مبارک 
عمرتون با عزت و کلی ارزوی خوب دارم براتون
سلام :)
تشکر می کنم "لیمو جیم " عزیز
همچنین بزرگوار
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
اینکه شعر نبود. قیام مسلحانه بود.
تولدتم مبارک
سلام :)
ممنون از شما
نه بابا یه عرض ارادت دوستانه بود ...
سپاس
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
ممنووووون.
سپاسگزارم ...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

تولدتون را صمیمانه تبریک میگم...

این هم هدیه ما...تقدیم به شما
http://bayanbox.ir/view/5637179466139325949/20170326-173237.jpg

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام رزمنده عزیز :)

خیلی خیلی زیبا بود ...

شما خودتون گل هستین :) راضی به زحمت نبودیم ...
بازم ممنون
تبریک میگم..

ان شاالله عمر با عزتی داشته باشید..
سلام :)
تشکر می کنم "نای دل" عزیز
همچنین بزرگوار
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
تبریکات ما را هم پذیرا باشید : )
عمرتون با برکت باشه ان شاءالله.
سلام :)
ممنون محبوبه بانو

همه دوستان بودن ، فقط بانوی خراسانی جاشون خالی بود که زینت دادن به قدح ما :)

خوش اومدین ...
همچنین

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
سلام
تبریک میگم جناب🌹

(روز درخت مبارک ای خورشید فروزان ☺)

سلام :)

تشکر می کنم دوست عزیز

روز درخت هم مبارک :)

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
تولدتون مبارک باشه.
ان شالله ارزوهاتون با تقدیرتون یکی بشه و خیر باشه واستون.
و سایه پدر و مادرتون همیشه بالا سرتون باشه.
و امسال جزو بهترین سالای زندگیتون بشه.
سلام :)
ممنون از شما
سپاس
همچنین
همچنین ، خیلی لطف کردین
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
عجب کیک خوش رنگی:)))))))
تولدت مبارک:))))))))
100000000000000000000000 ساله بشین😂😂
سلام :)
تشکر می کنم "بانوی تهرانی"

نوش جان :)

خیلی خوش آمدید .
چه زود خوندی پست رو !!!!!!!!!

همچنین بزرگوار
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
😊
نه خدایی خییلییییییی زود کامنت گذاشتی آخه :)
دیگه دیگه ما اینیم😉
پس درود بر شما :)
سلام
روز درختکاری به دنیا اومدید؟!
تولدتون مبارک...
سلام :)

از آنجا که به یمن قدوم ما که همه جا سرسبز شد ، این روز را روز درختکاری نمامیدند ...

ممنون از شما
سپاس
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
خب بله البته روز درختکاری روز تولد درختا هم هست!
خوبه برام توضیح دادید این شائبه برطرف شد توی ذهنم. واقعا ممنون

تولدتون جدا مبارک!
خواستم شاد باشید.

:))

ممنون از توجه خاصتون به درخت ها ...
زنده باشی شاخه سیب عزیز
اسفند همیشه یادآور رفتن بود
اگر تو نمی آمدی

تولدتون مبارک
سلام :)
ممنون از شما

"قدح"نوازی میفرمایین دوست عزیز ...

سپاس
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
همچنین شعر تون خیلی زیبا بود.
نظر لطف شماست :)

چرندیات هست نه شعر...
موباااااارک... 
شعر رو خودتون گفتید؟ خیلی خوب بود
سلام :)
سپااااااااس

شعر نیست چرندیاته :)

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
یا خدا عجب کیکی 🙃
تولدتون مبارک جناب قدح ان شاءالله ۱۴۰۰ ساله بشید 
سلام :)
تشکر می کنم "مهربانم ..." بزرگوار
همچنین دوست عزیز
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
شعر رو نخوندم بعد میخونم :)
لطف می کنین :)
خیلی جالبه! به ذهن من هم متبادر شده بود که جنابتان با جناب دچار یکی باشین! دیدم دو تا از باهوشای بیان هم همینو گفتن، شکّم بیشتر شد. منتظر باشیم بقیه‌ی هم‌نظران کم‌کم اعلام وجود میکنن.

در این صورت باید بدونین نظر من در مورد تبریک تولد چیه!
سلام :)
تشکر می کنم "تسنیم بانو "

عرض کردم من کجا جناب دچار کجا ؟

ممنونم
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
از چی تشکر می‌کنین جناب؟
این یعنی هر نظری در مورد تولد داشته باشین محترمه و قابل تقدیر :)

امیدوارم قانع کننده بوده باشه :)
تولدتون مبارک


دلتون شاد
سلام :)
ممنون وحید عزیز

چقدر زود خوندی پست رو :)

بازم ممنون ...

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
قبل کامنت شما  !  کامنت گذاشتم

و فقط قسمت اول خوندم حواسم نبود

الان ادامه رو میخونم

دلتون شاد
ممنون از لطف شما ...
شعر قشنگی بود!

جناب دچار و شما!!  چه ترکیب جالبی!

خوندم کامل
دلتون شاد
سپاس برادر عزیزم سپاس
چه شلوووغه اینجا! =))
تولدتون مبارک، ان‌شاءالله همیشه به شادی و سلامتی :)
سلام :)
ممنون "الی بانو "

چقدر زود خوندی پست رو :)

سلامت اولاسان منیم مهربان باجیم :)

شعریده اوخودون ؟

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
بله هامیسین اوخودوم :)
دیگه اونقدر تند تند متون حقوقی خوندم که شعر دیگه جای خود دارد :دی
سیز ده ان‌شاءالله مین ایل سلامت یاشیاسیز :)
سنده ساغ اولاسان :)

چوخ خوش گلدون بیزیم اوه ...

صفا گتیردون ...

هامی گلمیشدی اما سنون یرون بوشیدی :)

جشنیمیز کامل اولدی :))
دنیای کامپیوتر:
(مبارکــــــ☻☻☻ـــــــــــــــــــت باشد قدح جان)
سلام :)
ممنون "عرفان" عزیز

سپاسگزارم

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
تولدتون مبارک 
انشاالله هزارو چهار صد سالگیتون 
بهترین ها رو براتون ارزومندم
سلام :)

درود بر شما "ملینا"ی بزرگوار

سپاسگزارم

همچنین

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
ببخشید من دیر اومدم تولدتون مبارک باشه عمر با عزت و سلامتى داشته باشید به همه ى آرزوهاى خوشگلتون برسین :))
سلام :)

خیلی ممنون از لطفتون "رویا بانو"

سپاسگزارم

همچنین ...

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
تولدتون مبارک جناب شاعر:)
سلام :)
وای خدای من ...
ببینید کی اومده ...

چوخ خوش گلیبسیز "نلی خانم"

به خدا خیلی دوست داشتم شما هم باشین ، که شکر خدا اومدین :)

خیلی ممنون از لطفتون خیلی ...

سپاسگزارم

دل دوستان برای شما تنگ شده ، تشریف نمیارین ؟

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
تبریک فراوان
سلام :)

سپاسگزارم سرکارخانم

متشکر ...

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
ممنون موید باشید
سلام :)

همچنین دوست عزیز
سلام جناب قدح.تولدتون مبارک! امیدوارم تولد1200 سالگیتون رو جشن بگیرید.
چه شعر زیبایی گفتید!
احسنت به این ذوق واستعداد و این قلم توانا !
من یه انشای ساده هم نمیتونم بنویسم! الان دارم کلی غبطه میخورم!
سلام :)

سپاسگزارم بزرگوار

نظر لطفتونه

متشکرم ...

شکسته نفسی میفرمائین :)

ممنون از حضور پر از لطف شما

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶ , ۱۳:۰۹ آمانیتا موسکاریا🍄
سلام با تاخیر مبارک باشه:))))
ان شاء الله هزاران سال با تن سالم و دل خوش جشن بگیرید:)
سلام :)

سپاسگزارم دوست عزیز

متشکر ...

همچنین

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
میلادتون مبارک
همچنین آلاء بانو
سپاس
من دیر رسیدم گویا :)
با تاخیر تبریک میگم ... ان شالله همیشه شاد و سلامت باشین و بهترین ها براتون اتفاق بیفته :)
سلام :)
ممنون از شما دوست عزیز

همچنین ...

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
سلام
تولدتون با تاخیر زیاد مبارک
انشالا همیشه تنتون سالم و دلتون شاد باشه:)
+شعرتون هم خیلی خوب بود:))
سلام :)
ممنون فرشته بانو
متشکرم

نظر لطف شماست .

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
یا خداااا! اعتماد به نفس!!!! 
شکسته نفسی فرمودیم :))
شکسته نفسی هم خوبه.😊
صد البته :))
میخوای واسه منم شعر بگی؟
شاید ...
خودتونو معرفی نمیکنین ؟؟
منم خوبم ها!!!
راه دوری نمیره😎
همینطوره جناب ای بابا :)
همینجوری که نمیشه خودم و معرفی کنم.
منم باید برم بگردم یه شعر در مدح و ثنای خودم پیدا کنم (حالا شایدم گفتم😉) از طریق شعر خودم و معرفی کنم. شعری با ردیف یا قافیه ی "ای بابا"😅
حالا قافیه ش ای بابا هم نبود مهم نیست :)
سعی میکنم بازم بهت سر بزنم.
من به شاعرا علاقمندم.
شبت آروم
خدانگهدار
سپاس فراوان از حضور پر از محبتتون :))
درود بر شما ...

همچنین
عیدتان هم مبارک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan