تشکر و پاسخ به یک سوال : جناب دچــــ ـــــار یا جناب قدح ؟

سپاس دوستان و همراهان

ابتدا از کلیه دوستان و همراهان عزیز صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم به خاطر پست زیر :

عکس تولد

- عزیزانی که با پیامهای پر از محبتشون منو شرمنده کردن ( تعداد پیام ها خیلی زیاد بود و تا کمی قبل از انتشار این پست ادامه داشت )

- هدایای زیبای جناب دچار عزیز (اینجا) و رزمنده عزیز (اینجا)

- دوستانی که پست نوشتن : دختری از جنس باد (اینجا) و شهر زیتونی من (اینجا)

                                                                

بدون اغراق شما دوستان عزیز با ابراز لطف و محبت بی نظیر خودتون بهترین خاطره از روز تولدم رو رقم زدید .

 "پاسخ به یک سوال"

 نمیدونم چرا بعضی از دوستان تا قبل این پست فکر میکردن من "جناب دچار" هستم ؟

 ایشون بزرگ و استاد بنده بوده و فاصله من تا ایشون فرسنگ هاست ...

هیچ کسی نمیتونه جای نسخه اورجینال جناب دچار رو بگیره :)

خدا رو شکر که این ذهنیت دوستان عوض شد تا "دچار " و " قدح"در جایگاه خودشون دیده بشن و خدای ناکرده قدح باعث تنزل جایگاه بلاگر عزیز  "جناب دچار" نشه .


بازم از همه تون ممنونم

قدحتان پر می باد :)


  • جناب قدح
خدا وکیلی دچار و قدح باهم فرق دارن :)
دچار حالا حالاهاا بدوئه تا به شما برسه... :)))))))))))))))))))))))))
مبارکتون باشه کادوها:)

یکم برخوردتون شبیه جناب دچارهست شایدبراهمینه فکرکردن:)
ممنون :)
@ معصومه بانو
خب عرض کردم استادم هستن
@حدیثا

جدی میگین ؟
یه نفر به من بگه جناب قدح کیه جناب دچار کیه (شوخی)؟
****** حذف شد سوتی خخخ
من هدیه نگرفتم :) بهم هدیه دادن:)
شما در هر صورت عزیزی!
ممنون خواهر بزرگوار:)
شباهتی نیست یا بوده ما نمیدونیم:))

هدیه ها مبارکتون باشه
ممنونم گل نرگس عزیز
بله جدییییی میگم‌>____<
باعث افتخاره ...
چه شعرای زیبایی
موفق باشید و پایدار
سپاسگزارم :)
ما هم دچار قدح شدیم...
تبریک میگم روز بعد تولدت رو دوست عزیز
سلام :)

پس شما هم ؟
سلام...نه اخوی ما دیگه بین فیش و قدح رو میفهمیم فرق هست...
خدا رو شکر ...
سلام 
من اصلا چنین ذهنیتی نداشتم ، شاید کسی دیگه هم مثل من باشه ، یعنی باید فکر کنید اون من هستم ؟‌
دچار کجا و شما کجا ؟ سبک هاتون مثل هم نیست 
ممنون از دقت و ریزبینی شما :)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


اون هدیه ما قابیل یوخدی...

و اما اینکه قدح یا دچار، کیستند؟..جواب ساده است...دو روح در دو بدن(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
ممنون از نظرتون ...

ساغول زپرزمنده :)
خدایی خیلی فرق دارین باهم
سپاس از نظرتون ...
برای بعضیا ابهام پیش اومده بود ...
فک کنم منم باید جناب به جناب دچار مبتلا بشم تا ببینم منم میتونم شباهتی بین شما و ایشون پیدا کنم یا نه :)
این هم نظریه !!

تشکر ایلیرم سیزدن :)
قدح بیا و شخصیت اصلی خودت رو روو کن و ما رو از توی کف! در بیار :)
چشامون سوخت !!
امیدوارم نگرانی بر طرف شده باشه استاد :)

اما خودمونیم ! کلی بار تبلیغاتی برای شما داشت ...
حسابی معروف شدینا :)
بازم دستت درد نکنه :) ولی انتظار داشتیم متوهمان بیان معذرتخواهی کنن
شاید روشون نشده ...

شما گذشت کن :)
‎‎👌
ممنون :)
قابلتونو نداشت اقای قدح
فقط من جناب دچار رو نمیشناسم
میشه معرفی کنید؟
بی نهایت سپاس ...

جناب دچار از بلاگرهای قدیمی و محبوب بیان هستن ...
سلام
با تاخیر تولدتون مبارک جناب قدح جان :)
ممنونم دوست عزیز

البته پست قبلیه :)

عمرتان دراز بزرگوار
نه من قبلی رو نخوندم :))
سلامت باشید
ممنون از شما دوست عزیز
یک وجه اشتراکی که با جناب دچار دارید اینه که توی هر وبی برم ردپایی (نظری) از شما پیدا میشه :|

نظر لطف شماست ...

ممنون از شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan