اولین روز کار و تحصیل ... (قدح هشتاد ودوم)


دوستان بیانی سلام :)

از بچگیم یادمه اولین روزی که در سال جدید قرار بود بریم مدرسه یا سرکار مادرم ما رو از زیر قرآن رد میکرد و یه کاسه آب پشت سرمون میریخت و با دعای خیر بدرقمون میکرد.

یه صدقه ای هم کنار میذاشت تا بلایا از ما دور باشه


از اونجا که امروز اولین روز کاری و تحصیلی خیلی از دوستان بیانی هست از خدا میخوام در پناه قرآن و سایه لطف اهل بیت علیهم السلام سال پر از خیر و برکت و موفقیت رو شروع کنین .

(البته ناگفته نمونه ما تو تعطیلات هم سرکار میرفتیم )

موفق باشید ان شاءالله بیانی های عزیز


حرف قرآن شد و یاد این بیت حافظ افتادم :

صبح خیزی و سلامت طلبی چون حافظ

هر چه کردم همه از دولت قرآن کردم


  • جناب قدح

خب تعریف کنید ببینیم خوبین ؟ خوشین؟ چخبرا؟

تعطیلات خوش گذشت؟

🌹🌹🌹
ای بابا خب زودتر می‌گفتین! من از زیر قرآن رد نکردم :((
البته اول مهر که حواسم هست الان اصلا حواسم نبود که سال جدیده :(
سلام :)

احوال شما ؟
خب هنوزم دیر نشده :)
سلام
اتفاقا منم از چهارم عید بیشتر آنکال بودم یا سرکار
این سیل کار مارو هم زیادتر کرده
ایشالا که سال خوبی در کنار عزیزانتون داشته باشین
سلام :)
حالت چطوره حامد جان ؟
پس من تنها نبودم :))

شما هم دچار سیل شدین ؟

بهمچنین ان شاءالله :)
سلام
سال پر خیر و برکتی داشته باشین ان‌شاءالله.
سلام :)
سرآشپز بیان چطوره ؟

بهمچنین ان شاءالله
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۰۹:۴۳ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
سلام قدح خان :)
ما عالیییی تو خوبی؟
ان شالله سال خوبی برای همه باشه ^_^
تعطیلات هم بدک نبود بدون مریم که مسافرت خوش نمیگذره 😁😁
سلام :)
به به به
دوقلوهای بیان چطورن ؟؟؟

شکر
بهمچنین ان شاءالله
ماهم جایی نرفتیم 😁
سلام جناب قدح :)
خدا رو شکر همه چی خوبه 
سال خوبی داشته باشین 
سلام بر بهار بانو :)
حال شما چطوره ؟؟؟
الحمدلله

بهمچنین ان شاءالله
ان شاءالله خوب باشید 
سلام :)
خوبین الحمدلله؟؟؟

بهمچنین ان شاءالله
ممنونم
باید یه چالش راه لیفته عید خود را چگونه گذراندید😂

سلام :)
آره والا :))

فکر کنم شما کلا شهرستان بودین درسته؟
دست رو دلم نزارین که خونه:(((
دلم برای دانشگاه قشنگم و پارسال یه همچین روزی تنگ شد:(
سلام :)
حالتون چطوره خوبین ؟

ای بابا
خب ادامه تحصیل بدین ...

سالتون پر از خیر و برکت ان شاءالله
من همیشه روزای اول ذوق مرگم:)
از تو خونه نشستن مننفرم:/
سلام الهام بانو:)

خوبین ؟؟؟

بچه مثبت:/
به عبارتی، مکن ای صبح طلوع  :'( 
سلام :)

حال شما ؟

:))) خیلی جالب بود . چرا آخه؟؟؟؟
ما هم از خواب ناز زدیم و اومدیم دانشگاه ولی حس هیچ کاری نیست :))
سلام فاطمه بانو :)
احوال شما چطوره؟؟؟

خیلیم عاااالی
بسلامتی ان شاءالله
الحمد لله :) شما خوبین؟ 
شکر متشکرم
دانشگاه چطوره ؟
 خوبم متشکرم :)
شما خوبین؟
خدا رو شکر :)

حوصله تون بهتره؟ حالا پاشین تمام کارهای عقب مونده رو انجام بدین .
بله حوصله‌م داره برمی‌گرده :)) ولی انصافا نمیشه یه‌جا به همه‌ی کارا رسید :))
خیلی خوبه :)

نه راست میگی سخته یهو به همه کارا رسید :))
امیدوارم پر انرژی به استقبال کارهات بری تو سال جدید .

فکر کنم دانشگاه خلوت باشه الان ! نه؟؟
بله خوبه :)
انجام دادم :)
خدا رو شکر :)
همه رو ؟؟ چه زود !!!
سلام مرسی شما خوبین؟

همه میگن بهم بچه مثبت اما حقیقتا نیستم
فقط از تو خونه نشستن بدم میاد
چون اگه یه جا اروم بشینم سریع فاز افسردگی میگیرم:/
الحمدلله
شوخی کردم بابا ، اتفاقا همین خوبه

بیکاری و یه جا نشستن خوب نیس :)
امیدوارم تو کارهات موفق باشی الهام بانو :)
زود گذشت :)
سلام جناب دچار :)

آره خیلی زود گذشت ...
شما جایی نرفتین ؟
نه ما دچار سیل نشدیم ، تهران که سیل نیومد
ولی خسارت به شبکه برق کشور کار مارو زیاد کرده
درسته
خسارت زیاد بوده
شما جزو پرسنل شرکت برق هستی؟
خیر! حداقل سالن مطالعه که من هستم به طرز مسخره‌ای پر از آدمه :))
خوبه که!
چرا به طرز مسخره؟:))
توی این بارندگی فقط میشد خوابید و اخبار دید
پس بر لب تی وی نشستی و گذر سیل نگاه کردی :))
چون چه معنی داره این همه آدم اومدن؟ یعنی چه؟ :))
واقعا ...
خب این نشون میده کسی مسافرت نرفته :)) مگه نه!؟
سلام
خوب هستین شما

سلام و درود :)

الحمدلله
شما چطورین ؟ خوبین ؟ خوشین ؟
:)))
البته به نظر میاد خیلیاشون دارن برا کنکور ارشد می‌خونن، اشکال نداره.
منم که ظاهرا دارم بیشتر فضولی می‌کنم تا به کارای خودم برسم :دی
:)
ممکنه
البته کنجکاو هستین شما نه فضول :)
بله، همون :)) 
بله :))
به به جناب قدح (ستاره سهیل )
چه خبرا عیدتون مبارک:)
سلام خواهر خوب بیانی :)
حالت چطوره ؟
خوبی؟

خبرا پیش شماست .
بهمچنین ان شاءالله :)
بله :)
خدا قوت :)
خسته نباشین

سال خوبی داشته باشین ان شاءالله:)
ما زیر مجموعه وزارت نیرو هستیم
خیلیم عالی :)
موفق باشی ان شاءالله
سلام :)
همه امروز چه سحرخیز هستن.
امروز روز تعطیل ما هست :)))))))

خبرم سلامتی :) 
تعطیلات خوب بود البته خیلی جایی نرفتیم ولی بدم نگذشت .
دیگه اینکه کاش تعطیلات تموم نمی شد :/
سلام :)
بله
خدا دو شکر
خیلیا جایی نرفتن :)
کاش تموم نمیشد ...

امروزم تعطیل بودی شما !!!؟؟؟؟
بله تعطیل بودم :)))
خوشبحال شما
چن روز تعطیل هستین ؟
نخیر غلطه:)

:)

خب تصحیح بفرمایین :)
هیچ اتفاق خاصی نیافتاد
سیستم 2 3
من خونه
کتاب فیلم قلم
سلام آقا سید :)
چطوری برادر ؟

خیلیم عالی :)
امسال مسافرت ها خیلی کم بود .
موفق باشی ان شاءالله
تا امروز تعطیلم :(
آره یکبارم خوش به حال  من شد :دی
نیگاه چه ناراحتم هست !

یک بار !!؟؟ ناشکری نکنین :)
نصف شمال بودیم نصف کرج:)
از خونه بیرون نیومدیم الحمدالله😂😂
بعد از ۱۳بدر جبران کردیم و این هفته یه هفته خیلی شلوغه برام
خدا کمک کنه فقط
الحمدلله :)
باز شما یه شمال رفتین ما که اونم نرفتیم .
ان شاءالله سرتون به خیر و خوشی شلوغ باشه
حتما مهمونیا مونده ؟؟!!
سلام
قربانت سلامت باشی
بالاخره ما و طفل
دست و پامونو گرفته
تا بیرون هم به سختی میشه رفت
زنده باشی :)

خدا حفظش کنه ان شاءالله
سخته ولی شیرینه :)
باشه خیلی خوشحالم که تا امروز تعطیلم :/ معلومه نیست ؟:)
خب خیلی بار ها خوش به حالم بوده :) 
از جملات مثبت استفاده کردم .
معلومه

دیدی گفتم :)
خوشی هاتون پایدار ان شاءالله
ممنون شما هم سال جدید پر از شادی و پر از کار داشته باشین و هم چنین پول :)
بهمچنین ان شاءالله :)
مخصوصا "پول"
مرسی 
زنده باشین
درود بر شما
پاینده باشین :)
مهم نبودن برام:)
اونایی که برام مهم بودن و رفتم دیدم فقط
ان شاءالله که بهتون خوش گذشته باشه :)
موفق باشین
سلام
دل اهل تون شاد.
سال تون در امان همون قرآن بچگی.
سلام بر سوره کوثر عزیز :)
خوببن ؟ احوال شما ؟
ممنونم
بهمچنین ان شاءالله
البته شکر خدا اون قرآن هنوزم هست ...
@جناب قدح

به قول شاعر حال ما خوب است ولی تو باور نکن D:
البته این که شوخیه ولی بعد از دو ماه و نیم دانشگاه نرفتن، الان برگشتن به حالت ز گهواره تا گور دانش بجوی دشواره. :)
در ضمن ایام بر شما مبارک جناب قدح . صد سال به از این سال ها ان شاء الله
ان شاءالله که خوب خوبه حالتون :)

دشواره ولی در راه کسب علم و دانش عیبی نداره ...

خیلی ممنونم :) بهمچنین ان شاءالله
سلام
سال نو رو بازم تبریک میگم.
تعطیلات که....بگذریم..چون گذشت.
امروزم با اینکه دیشب بدخواب شدم و خوب نتونستم بخوابم ولی سر وقت بیدار شدم.خودم.به‌موقع هم رسیدم مدرسه.
مدرسه ام...مثل همیشه ،دوست دارم این دو ماهم بگذره.امسال سال تحصیلی مزخرفی بود کلا.دلم میخواد تموم شه.
سلام سارا بانو :)
ممنونم
بهمچنین ان شاءالله
خسته نباشی
عیب نداره خوب درسات رو بخون تا به اهدافت برسی :)
موفق باشی شما هم جناااب قدح 
سلام خانم دکتر :)
احوال شما
سپاسگزارم
بهمچنین ان شاءالله
سلام دادا خوبی؟خدا قوت دادا .موفق باشی دادای گلم.
سلام آقا محسن گل :)
چطوری دادا؟؟؟؟
خوبی؟؟؟؟
الحمدلله:)
بهمچنین ان شاءالله
روز اول کاری چطور بود ؟
الان من محصلم یا کارمند!
مهمون اومد برامون هی تعارف که ببخش مزاحم دَرسِت شدیم
گفتم ن خواهش میکنم من دیپلمه بیکارم ! کاری ندارم ! :/

انشالله خوش گذشته باشه
سلام لاله بانو :)
ان شاءالله بهمچنین :)
چخبرا ؟؟

خدبین لاله بانو ؟

نوروز بمانید...
سلام :)
زنده باشین
بهمچنین ان شاءالله

خوبین؟ احوالتون چطوره؟
ما که بیکاریم دادا .
روز اول کاری که منظور سرکار رفتن نیس
کارم پیدا میشه ان شاءالله
خودت خوبی؟
ممنون دادا خوبم شما چطوری؟روز شلوغی بود.
خدا رو شکر :)
امیدوارم سرت به خیر و خوشی و شادکامی شلوغ باشه
ممنون.
زنده باشی گل پسر :)
خب به حال من که فرقی نکرد... منه بیچاره از پنجم دارم میرم سرکار و هی حس میکنم در حقم داره ظلم میشه :))
سلام :)
احوال شما چطوره ؟؟؟
ناراحت نباشین ما هم سرکار بودیم :)
چ عادت زیبایی:)
خسته نباشین
سلام خانم دکتر :)
احوال شما چطوره؟؟؟

زنده باشین
ایام به کام ان شاءالله
سلام
ممنون میگذرد 
شما خوبین جناب قدح ؟
سلامت باشین
همچنین
درود بر شما
الحمدلله
متشکرم
زنده باشین :)
آخی چه قشنگ
ان شالله همیشه تو زندگی تون موفق باشید بزرگوار
سلام :)

احوال شما ؟؟؟ خوبین ؟؟

متشکرم
بهمچنین ان شاءالله
تعطیلاتمون که با دعوا با پسرای فامیل سر اینکه یه هفته ای که تو روستاییم هفت سنگ بازی کنیم یا وسطی گذشت اخرشم کارمون به بیمارستان رسید:/
سیلم نگیم که گفتنی ای نمونده!الانم که تموم شده ددی گرامی میخواد بره کمک و ما میمونیم با حسرت کمک:/
بگم یا بسه؟
سلام :)
حالت چطوره فازی بانو ؟

چه پرانرژی :)
بیمارستان چرا ؟
دم پدر گرامی گرم :)

خواهش میکنم اگه چیزی مونده بگین :)
سلام اخوی :)
خوبی ان شاءالله؟
خدارو شکر حالمون خوبه، کار خاصی هم انجام ندادیم :)
راستی سال نو مبارک :)
قربانت :)
سلام جناب منزوی عزیز :)
الحمدلله
شما چطوری داداش؟ خوبی ؟
خدا رو شکر
بهمچنین ان شاءالله
زنده باشی :)
دوشنبه ۱۹ فروردين ۹۸ , ۱۸:۵۵ دخـترکــِ بی نام :))
سلام :)) عید عادی بود مث همه ماه های سال درگیر خانم معلم شدن و سرماخورگی بشدت آزاردهنده ک عید دیدنی میرفتم فقط دکترها و بیمارستان میدیدم :/ انشالله ک سال خوبی داشته باشید :))
سلام خانم معلم :)
احوال شما؟ خوبین ؟
سال نو مبارک
الان بهتر شدینن؟

بهمچنین ان شاءالله
سلام 
یعنی حتی دو سه روز ابتدایی عید هم سر کار می رفتید ؟‌
سلام :)
دو سه روز اول عید رو نه ولی تقریبا از اواسط تعطیلات رفتم .
خب اینکه طبیعیه 
بله کارمندا همه باید برن.
چطور مگه ؟:)
سه شنبه ۲۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۲۱ دخـترکــِ بی نام :))
بهترم ممنونم:) جناب قدح شما معلم اید؟
خدا رو شکر :)
نه متاسفانه
چطور مگه؟
سه شنبه ۲۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۳۳ دخـترکــِ بی نام :))
نمیدونم یه لحظه احساس کردم تو یکی از کامنت های وبتون دیده بودم یکی گفته بود دبیر ادبیات هستید . به معلم ها میخورید واسه این پرسیدم:)
جدی به معلم ها میخورم :))

نه بابا !
معلمی لیاقت میخواد که ما نداریم .
سه شنبه ۲۰ فروردين ۹۸ , ۱۸:۳۳ دخـترکــِ بی نام :))
بله خیلی به دبیرها ادبیات میخورید:) لیاقت شو مطمنا داشتید.فقط شاید قسمت نبود:) متاسفانه جدیدا کسانی معلم میشن ک للیاقت دانشجو شدن ک هیچ لیاقت معلم شدن رو ندارن ولی معلم میشن متوجه اید ک چی میگم مطمنا شماهم دیدید.
سلام :)
ابتدا عیدتون مبارک
نظر لطف شماست .

درسته هرکسی شایسته حضور در جایگاه دبیری نیس...

سلام مومن. جزاکم الله خیرا


سال نو و اعیاد شعبانیه صمیمانه بر شما مبارک


امروز دیگه از روز اول کاری و اینها گذشته...
تو عید، سر کار رفتن هم دیگه عادی شده..انگار کلا عید، چهار روز هم نیست چون همون را هم استرس کار داری(لبخند)


از وقتی یادم میاد ما تو عید همیشه مهمون داشتیم...بنابراین از سفر و اینها خبری نیست...
و یادمه که بچه بودم، همیشه بعد از تعطیلات، یه دعوای حسابی داشتم که می خواستم با کفش عیدی هام برم مدرسه و مادرم نمی ذاشت(لبخند)
تازه اینها به کنار...از بعد از ظهر سیزده بدر، نگرانی ها زیاد بود که وای وای وای، پیک را حل نکردی(لبخند)
خلاصه که داستان داشتیم(لبخند)


عاقبتتون به خیر به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام :))
کیف احوال ؟
خوبی اخوی؟؟

عید شمام مبارک :)

آره والا !

مثل ما :)
آره یادش بخیر ...

زنده باشی
سال خوبی داشته باشی ان شاءالله
یاعلی
سلام علیکم
زنده باشی
سلام و درود :)
احوال شما ؟

پاینده باشی :)
وبت عالیه دنبال شدی
سلام :)
خوش آمدید .
خوشجله
سلام
ممنون
سلام جناب قدح
امیدوارم سال پر خیر و برکتی داشته باشید 
سلام و درود فرناز بانو :)
احوال شما ؟ خوبین ؟

بهمچنین ان شاءالله
جالب بود برام
سلام :)
متشکرم
مرسی عالی بود
سلام
متشکرم
شما هم موفق باشید:)
سلام :)
سپاس
بهمچنین ان شاءالله
سلام جناب قدح.
سلام عرفان جان :)

طاعاتت قبول
نیستی جناب قدح!
پستی؟ چیزی؟(:
سلام مهدی جان :)
طاعات قبول
میام ان شاءالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan