خدا از تو جدام نکنه ... (قدح شصت و هفتم )


بسم رب الحسین علیه السلام


سالها پیش وقتی خیلی کوچیک بودم یادمه دم دمای محرم که میشد با بچه های کوچه هر کدوم یه چادر از مادرامون میگرفتیم و با چوب و طناب و گچ یه تکیه ی کوچیک گوشه کوچه راه مینداختیم ...


زیر انداز هیئت چهل تیکه بود .

یه تیکه پارچه سبز رو قیچی میکردیم و برای هر کدوم از بچه ها سربند درست می کردیم ...


سینی چایی انواع و اقسام استکان ها رو تو خودش جای داده بود .


پول نداشتیم طبل و سنج و لوازم بخریم . مجبور میشدیم تو کوچه ها و خیابونا بگردیم و کمک به هیئت جمع کنیم ..‌.

یادمه موقع دسته رفتن دستامونو بهم میدادیم و همه باهم یه نوحه رو دم میگرفتیم ...


حالا سالها از اون روزا گذشته و این روزا که صدای زنگ قافله ارباب به گوش میرسه این شعر رو زیر لب زمزمه میکنم :


من و جدا شدن از کوی تو خدا نکند

خدا هرآنچه کند از توام جدا نکند ...




+ این روزا خیلی به دعای شما دوستان محتاجم ، خیلی

دلم برای همتون تنگه ولی نمیتونم مثل قبل بیام وبم ...


همیشه آستانه صبرم بالا بوده ولی گاهی بعضی قضاوت ها اونم از عزیزترین دوستان بدجوری آدمو آتیش میزنه ...

  • جناب قدح

من و جدا شدن از کوی تو خدا نکند

خدا هر آنچه کند از توام جدا نکند

صفای دل توئی و دل زهر چه داشت صفا

صفا ندارد اگر با غمت صفا نکند

جواب ناله دلهای خسته بر لب تو است

که را صدا کند آن کو تو را صدا نکند

هزار مرتبه حیف از نماز مرده بر او

که زنده ماند و جان در رهت فدا نکند

رضا مباد خدا از کسی که در همه عمر

تو را به قطره اشکی زخود رضا نکند

رهایی همه عالم بود به دست کسی

که هر چه بر سرش آید تو را رها نکند

کشیدم از دو جهان آستین که دولت عشق

مرا به جز در این آستان گدا نکند

کسی که خاتم خود را دهد به دشمن خود

چگونه از کرم خود نگه به ما نکند

گذشت عمر و اجل پر زند به دور سرم

بمیرم و نروم کربلا خدا نکند

تو درد داده ای و تو طبیب درد منی

به جز تو درد مرا هیچکس دوا نکند

هزار مرتبه «میثم» اگر رود سردار

به جز علی و به جز آل را ثنا نکند

التماس دعا

شما هم تو دعاهاتون ما رو یاد کن:)
سلام

ممنون خانم دکتر

یاخچیسیز ؟


دوشنبه ۱۹ شهریور ۹۷ , ۱۳:۵۷ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام بر جناب قدح.
ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین را خدمت شما نیز تسلیت عرض میکنم.
انشالله هر چی به خیر و صلاحتون باشه براتون پیش بیاد.
سلام و درود حسین آقای گل

همچنین بر شما

حالت چطوره برادر ؟


سلام
حاجت روا بشید...
التماس دعا
سلام علیک حسانه بانو 

متشکرم

محتاجیم به دعا

دوشنبه ۱۹ شهریور ۹۷ , ۱۴:۰۳ محمد احسان حیدری
سلام جناب قدح

حاجت روا باشید ...

التماس دعا
سلام علیک

سپاسگزارم

محتاجیم ...


سلام.
حاجت روا باشید. شما هم مارو دعا کنید:)
سلام و درود

حتما ...

همچنین شما

امیدوارم هزار تایی بشین

:)
سلام بر دختری از جنس باد

چه خبرا ؟
حالتون بهتره ؟


سلام جناب قدح 
این ایام رو تسلیت میگم .
امیدوارم همه به آرزو ها و اهداف و خواسته هاشون برسن :)
و نگاهمون مهربون تر و پر از حس خوب بشه :))
شما هم ما رو دعا کنید .
سلام و درود

الهی آمین ...

محتاجیم به دعا

حالتون چطوره ؟


چوخ ممنون:)
سیز نجیریز؟
الحمدلله ...

خونه تکونی تموم شده ؟


ممنون خوبم .
شما خوبین؟ 
الحمدلله ...

محرمی شدین دعا کنین ما هم محرمی بشیم .


نه، هنوز قراره شروع بشه😓😄


خیلی طول میکشه ؟


شما که از قبل شدین من دیر شروع کردم ... 

چی بگم ؟!

خدا کنه شده باشیم ...


خداروشکر بیشتر آرشیو منتقل شد، یه مقدارش مونده ولی...
قالب و فونت هم یکم کار داره:)
+هنوز باهاش راحت نیستم😄

قشنگه که ...

چرا راحت نیستین ؟


همه محرمی میشن شک نکنید :)
مگه کسی میشه محرمی نشه ؟؟


همه میشن ولی هرکی به اندازه ظرفیتش ...

من خیلی خراب کردم خیلی


محتاجیم به دعا
سلام خانم معلم

احوال شما ؟


نمیدونم، آخه نلی خونه ی دو ساله ی منه، یکم سخته ترک کردنش.

آره سخته خیلی ...

گاهی برای موندن باید رفت ...

اینطور نیس ؟


 اولش هر کسی به اندازه درست ولی تو کار امام حسین خراب کردن و اینا نیست وقتی بری سمتش دیگه فرقی نمیذاره :) 
اوهوم ...

رحمت واسعه ی حضرت به همه میرسه

من مثل قدیما محرمی نشدم ...


کاملا درسته:)
+بازم از اینجا اعلام میکنم اگه کسی مونده که آدرس رو براش نفرستادم، بگه تا بفرستم:)
(استفاده ی ابزاری از وب پربازدید😀)

منم گاهی به سرم میزنه قدحستان رو برای همیشه حذف کنم ...


من کمیسیون میگیرما !!!


ای بابا شما هی بگین محرمی نشدم :/ 

بعدم هنوز که شروع نشده .. تا آخرش کلی راه هست!
مگه اینکه دوستان دعا کنن ...

دعا میکنین دیگه ؟


دوشنبه ۱۹ شهریور ۹۷ , ۱۴:۳۶ ما جــــــــღــــــدہツ
سلام ^_^
محتاجیم به دعا:)))


+چه شعر قشنگی بود...

سلام و درود :)

همچنین

نظر لطف شماست ...

چه خبرا ؟ خوبین ؟


وای نه! حذفش نکنید.
کمیسیون بالاتر از اینکه آدرس رو بهتون دادم😎
(برم برا خودم نوشابه باز کنم😄😄)
نمیدونم بالاخره یه روز باید رفت ...

خب کمیسیون اینجا خیلی بالاتره !


حتما چرا نکنیم  ؟؟ :) 


ممنونم :)

التماس دعا


دوشنبه ۱۹ شهریور ۹۷ , ۱۴:۴۲ ما جــــــــღــــــدہツ
شکر خدا خوووووووووووب:)

شما بهترین؟ (ضمن اینکه گفته بودید بعضی وقتا آتیشی میشین!) (و اینکه دعا لازمید..البته ما هممون همیشه دعا لازمیم:)

الحمدلله

ما رو هم دعا میکنین ؟؟


دوشنبه ۱۹ شهریور ۹۷ , ۱۴:۴۳ ما جــــــــღــــــدہツ
حتما:)))


متشکرم ...

مرسیلر


سلام قدح جان 
امیدوارم همیشه خوش و سلامت در پناه خدا باشی ‌..
پیشاپیش عزاداریاتم قبول داداشی
سلام و درود

همچنین

از شمام همینطور :)

احوالات ؟ خوبین ؟


سلام اینجا :)

سلام ولی بهانه ات رو برای نداشتن وقت پذیرفتنی نیست. از شروع به نوشتن این پست تا زدن دکمه انتشارش زیر 5 دقیقه وقت میبره ...با این حال،مهم نیست، دوباره سلام  و قدم رنجه فرمودید جناب!  
سلام داداش گلم :)

واقعا وقت ندارم ...

قربونت برم شما چطوری ؟


ما رو هم دعا کن برادر:)
سلام :)

نجه سیز باجی ؟

خیلی خوش اومدین به قدح :)

سنده دعا الیرسن ؟


مرسی... .منم خوبم خداروشکر،عالی ام !

Best wishes ans prayers for you ... 

دم شما گرم :)

سن الله خارجی مارجی دانیشما ...



حتما دادا
بله یاخجیام:)
ساغول :)

خانم مهندس یاشاسین ...

او گون حلیز خوش دییردی !


سلام جناب قدح...

بعد از مدت ها ستاره ی شما روشن شد خیلی خوشحال شدم...

التماس دعا داریم ازتون...

قضاوت؟ حتما باید حرف ناخوشایندی بوده باشه که شما رو اینقد دلخور کرده! 


سلام و درود

متشکرممم ...

محتاجیم به دعا

تقصیر از من بوده که دوستمو ناراحت کردم .

نه خبر ؟ کره دن نه خبر ؟


کره ده یاخجی ده و سلام یتیریر 😊 هنوز سرجاشه و البته دور از من! 
واقعا ایستیسیز گئده سیز ؟


 ممنون بد نیستم
الحمدلله

نه خبر کلاسلاردان ؟



سلام

منم تسلیت عرض میکنم جناب
سلام و درود

بسیار متشکرم


60% کامنتا ترکین!

:))

عیبی وار ؟؟ :)



سلام 
خوب معلومه که از قضاوتهای نزدیکان بیشتر آتیشی میشیم 
سلام و درود :)

اول یه تشکر ویژه به خاطر حضورتون در قدح که باعث افتخاره :)

همینطوره ولی خودمم تو این قضاوت دخیل بودم ...

شما حالتون چطوره ؟ از این طرفا ؟



خبری یوخ 

نه عیبی یوخ

دای گیتمیسن ؟؟

گوروسن نه قدر تورک وار بیاندا ؟؟ :))


برا ما هم دعا کنید
سلام علی آقای گل :)

محتاجیم ...
خیلی خوش اومدی به قدح

حالت چطوره ؟ خوبی ؟



نیه گدیرم 
اما نه به عنوان کلاس 
گدیریخ تمرین برای اجرایا

بله چوخ وار

دای باشون آغرامیر کی ؟؟


اوه مای گاد من باعث افتخار هیشکی نیستم از این حرفها نزنید خخخخ
خوب اگه خودتون دخیل بودید که برید تو حموم شیر آب سرد رو از دوش باز کنید همونجور وایستید ان شاءالله افاقه کنه :) 
از این ورا هم والا دنبال کننده ایم دیگه :) فقط خیلی شعری نیستیم واسه همین یه مدت نبودیم :) 
هستین .

باید به راهکارتون فکر کنم :)

شعر خوبه کههه ؟؟!!




یوخ:)
الله چوخ شوکور :)

مدرسیه گیدسن حالون بهتر اولار ، باشون گرم اولار ...



دوشنبه ۱۹ شهریور ۹۷ , ۱۵:۴۰ ... به دنبال حقیقت ...
جام بلا بیشترش می دهند...

:)

ارادت
سلام :)

به به !

ما بیشتر ...

حال شما چطوره بزرگوار ؟ خوبین ؟



خوبیم 

انشالله این محرم تاثیر بزاره رو زندگی مون
الحمدلله

چه دعای خوبی ! ان شاءالله

دعامون میکنی دیگه ؟؟



شعر خیلی خیلی خوبه 
بیست سال پیش رو تخت بیمارستان کتاب غزلیات حافظ می خوندم 
تابستون بعدش حماسه های شاهنامه می خوندم 
ولی خوب
در برابر شعرهایی که تو وبلاگها نوشته میشه چیزی بلد نیستم بذارم 
آهاااا

پس اهل شعر هستی و کامنتت نمیاد برای شعر :))

درود بر شما ...




محتاج ایم 

ولی
چشم
ولی نداره گل پسر

چشمت بی بلا ان شاءالله

بری کربلا



دوشنبه ۱۹ شهریور ۹۷ , ۱۵:۴۹ ... به دنبال حقیقت ...
نشستم چای خوردم، شعر گفتم، فلسفه! خواندم
اگر منظورت این ها بود، خوبم... بهترم یعنی!

:)

ان شاءالله شما هم هر روز بهتر بشی از دیروزت
این همه کار ؟؟؟؟؟؟

من باید جمع کنم برم دیگه !



والّا الان دیگه نمیخونم 
حتی مثنوی خریدم ولی نمیخونمش :| 


خب آدم باید حس شعر خوندن داشته باشه

البته گاهی میتونیم ولی انجام نمیدیم مثل خود من :)



الهی که محرمتون به خیر
و الهی که دست پر بگذرونید این ماه رو:-)
سلام و درود آسوکا بانو :)

همچنین ...

چه دعاهای قشنگی !

چه خبرا ؟ خوبین ؟


سلام
به روزم :))
سلام جناب استاد :)

منم بهروزم خوشبختم :)

چطوری بزرگوار ؟





ادم گاهی محرم نیاز داره ...حال هوای محرم ...نمیگم مشکل حل می کنه ...نه ..اما حداقل بغض ادم راحت میشکنه ..
انشاالله که اگه گره ای هست باز بشه ..همیشه شاد باشید
سلام و درود

واقعا همینطوره ؟ آدم گریه میکنه و گریه قشنگ ...

آبان بانو احوالشون بهتره ؟


سلام اقای کم پیدا؟
حالم رو نپرس که نظر روحی داغونم
محتاجیم به دعا
شما هم یادتون نره
شعره خیلی زیبا بود
من چیکار کنم طبع شعر داشته باشم(صرف خوندن)
راستی حال شما؟

سلام و درود داداش گلم :)

نبینم داغون باشی گل پسر

ممنونم منم خوبم

باید علاقه وجود داشته باشه ...

دعا میکنی دیگه ؟؟


پول داشته باشم اره! 
ینی نداری ؟؟

سعی میکنم..
که سعی میکنی !!!!

زود باش سعی کن ...

ههه
الان زوده
شب بین صلاتین خوبه واسه سعی کردن
اوهوممم

خوبه ...

تو توی نماز شب اسم منو هم بین چهل تا مومن میگی؟

شما برای ما دعا کنید

سلام بانوی نویسنده :)

محتاجیم به دعا

دعا به شرط دعا
دعام میکنین دیگه ؟

ههه
به ایمانت شک دارم.
بیخیال همون سعی رو انجام بده :)

باشه حتما...
😁

دم شما گرم :)

 

قسم به معنی «لا یمکن الفرار از عشق»

که پر شده است جهان از حسین سرتاسر...


متلمس دعای ویژه...

 

سلام و درود :)

بسیار زیبا

محتاجیم به دعا خواهر

احوالتون چطوره ؟؟


بهترم :)
خدا رو شکر

این انگیزه شما برای فعالیت در حوزه وب نویسی برام قابل تحسینه !

انگیزه!؟
وب نویسی؟!

:)
آره دیگه من نمیتونم تو یه وب دووم بیارم :))



کپی پیست کردن که وب نویسی نیست عامو :)
همین کارم انگیزه میخواد ...


سلام
محتاجیم به دعا
انشالله حاجت روا باشید

سلام و درود :)

خیلی سپاسگزارم

همچنین

خوب هستین ؟


به به جناب قدح نبودید؟؟
عزا داریهاتون قبول حق ایشالا محتاجیم به دعا
سلام حامد جان :)
خوب هستین ؟؟
از شمام قبول ان شاءالله


سلام جناب قدح خوش برگشتین.
التماس دعا تو این روزا.
سلام علیک و رحمه

محتاجیم به دعا 

ممنونم

شما چطوری ؟ خوبی ؟

ممنون خوبم به لطف دعاهای شما.
به لطف دعای دوستان

الحمدلله

ما رو هم یاد میکنین ؟

اگه لایق باشم حتما
خیلی سپاسگزارم ازتون :)

منم دعا گوی دوستان هستم .


سلام جناب قدح 
خوش اومدید 
التماس دعا
سلام و درود بر بهار بانوی بیان

گفتیم یه سری به دوستان بیات بزنیم

متشکرم بابت خوش آمدگویی ...
محتاجیم به دعا


شما احوالتون خوبه ؟؟

امان از قضاوت بی جا بعضیا
تسلیت وانشالا همه به حاجت دلشون برسن 
التماس دعا...

سلام و درود بر ماهور بانوی بیان

ان شاءالله . درود بر شما

واقعا امان ...


چه میکنید بانو ؟؟ احوال شما ؟؟


سلام
ممنون که سر زدید :)

محرم آمد و ماه عزا شد
دوباره شور عاشورا به پا شد
محتاجیم به دعا
سلام و درود بر شما :)

خواهش میشه وظیفه س

چه شعر زیبایی !
همچنین

احوال شیرین سخن بیان چطوره ؟؟ خوبین ؟؟

سلام 

بعد از مدت ها برگشتین خوش برگشتین 
التماس دعا 
یاعلی
سلام و درود بر گل نرگس بیان

خیلی خیلی سپاسگزارم

محتاجیم به دعا و مولا نگهدارتون


از رفقا و نویسندگان دیگر وب چه خبر ؟
خودتون خوبین ؟


خوبم ممنونم از شما :)
الحمدلله

ممنونم از حضورتون

بازم سر میزنین دیگه ؟؟؟


تمنا میکنم
انجام وظیفه ست
بله حتما سر خواهم زد
درود بی پایان بر شما

منور فرمودین
باعث افتخاره

خیلی وقته بلاگر هستین؟؟


بله خودم  وب دارم
http://delphan.blogfa.com
به به

چقدر خوب ...

چراغ وبتون همیشه روشن بزرگوار ...


تشکر
بهمچنین
سپاس :)

ممنونم ...


زنده باشید بزرگوار
همچنین :)

پایدار و نامدار باشین ان شاءالله


متشکرم 


نویسندگان و رفقا هم خوب هستند و دعاگو 
بنده هم خوبم خداروشکر:)
درود بر شما


تیم خیلی خوبی هستین
بنده ارادت دارم بهتون ...


لطفتان مانا
خوبیهاتون مستدام


متشکرم
شب خوبی داشته باشین
متقابلا :)

شبتون پر از آرامش...
التماس دعا


نظر لطف شماست محبت دارید 
همت دوستان هست دیگر 
ویلا ما که کاری نیستیم 
بزرگوارید :)

دیگه شکست نفسی نفرمایید دیگههه


خوبم خدا رو شکر 
سلام و روز بخیر :)

ببخشید دیر جواب میدم .
ایند خسته بودم دیشب ...

الحمدلله که خوبین

چه خبر ؟ اوضاع و احوال چطوره ؟


سلام
در مسیر اباعبدالله مستدام باشید ان شاالله
التماس دعا
سلام و درود غریبه ی عزیز

همچنین بزرگوار

محتاجیم ...

چه میکنی دوست عزیز ؟ خوبی ؟



سلام روز شما هم بخیر

خدا قوت ....

سلامتی

خوبه
درود بی پایان بر بهار بانوی بیان

خدا عزت ...

شکر خدا

الهی خوب ترتر بشه :)
دیروز حال بانو مساعد نبود انگار


مچکرم

شکر....

آمین

ولی الان خوبه خدا رو شکر
مچکر تر
شکر تر
آمین تر
الحمدلله
دعا برای قدح رو سیاه  فراموش نشه ...


سلااااام بر جناب قدح(:جاتون خالی بود
سلاااام و درود گل پسر 


چطوری ؟
خوبی؟



ممنون خوبیم(:
شما چیطوری
شکر خدا خوبیم :)

اصفهانی هستی ؟


:|
:|
:|
مگه ما یبار در مورد محل زندگیمون کلی حرف نزدیم؟!
من پیرم و آلزایمر دارم داش مهدی :))

یکم یاد آوری کن یادم بیاد 🤔


سلام
انشالله هرچه سریعتر به دوران اوج تون برمیگردی
🌹🌹🌹🌹
سلام و درود بر خانم دکتر بزرگوار


خییییلی خوشحال شدم از حضورتون خیلی ...

حالتون چطوره کجایین آخه ؟؟؟


سلام
ان شاءالله زودتر همه چی به روال قبل برگرده و درست بشه
التماس دعا
عاقبت بخیر باشید
سلام و درود :)

خیلییی خوش اومدین دوست عزیز

همچنین شما بزرگوار

چه خبرا ؟ حال شما چطوره ؟؟


عجب!
من ترکم(:
همه ترک هستن مگه اینکه خلافش ثابت بشه 😁😁

یاشیاسان قارداش

کامنتای بالا خیلیاش ترکیه :)))


یاشاسین(:
این ینی چی ؟ معنیش چی میشه ؟


عاقبتتون بخیر ان شاالله

هییچ ما دلمان میخواهد درس بخوانیم و چون نمیخوانیم اضطراب و کلافگی درس نخواندن را متحملیم:))
الحمدلله سالمیم البته

شما خوبی؟
همچنین ...

خوب میکنی نمیخونی اضطرابم نداشته باش :))

منم خوبم

چی میخونی ؟


ممنونم
خداروشکر
سلامت باشید
درحال گذروندن تابستونی هستم که نمیدونم دعا کنم زود تموم بشه یا تموم نشه!!
شهریور ماه تازگیا عجیب ترین ماه سال شده!
:)
وبلاگتون محرمی شده...زیباست


درود بر شما

به سلامتی ان شاءالله

شهریور بیچاره :)

نظر لطف شماست

رشته تون چیه ؟


اول فک کنم خودت اینو گفتیا!!
امتحان ترکی میگیری؟!
یعنی زنده باد
آلزایمر مهدی جان خخخخ

سنده یاشا :)



اخه دوسش دارم ولی حال ندارم بخونم خسته ام :))

روان شناسی
وای چه عالی !
چه رشته ی خوبی !!
ترم چندی ؟


تشکر

 آی تی  میخونم




به به خیلی عالیه ...
یه پا مهندسی پس !؟
موفق باشی

ترم چندی ؟

تشکر جناب قدح
همچنین
ترم 7
تا مهندس واقعی شدن خیلی راهه...خیلی زیاد


شما مهندسی برای ما :)


سلامت باشید خوبی از خودتونه :)

سال اخرم خدا بخواد و البته مضطرب حالت عادی درس خوندن نیستم خیر سرم میخوام واسه ارشد بخونم...
مچکرم

به سلامتی ان شاءالله

به امید موفقیت های روز افزون برای شما



ان شاء الله که مشکلاتتون حل بشه و همیشه موفق باشید
سلام و درود بر شما :)

ممنونم

شما خوب هستین ؟ چه خبر ؟


موفق و موید باشید.
سلام بر شما

ممنون بزرگوار

احوالتون چطوره ؟ خوبین ؟

سلام
ممنونم
سلامت باشین
درود

زنده باشین ان شاءالله

دعامون کنین حتما یادتون نره ها ؟!


مرسی
چشم حتما
شما هم ما رو دعا کنین
بی بلا ...

خیلی مچکرم
حتما ...


سلام علیکم متشکرم سلامت باشید
الحمدلله

به یاد ماهم باشین این روزها


سلام
 دنیای عزاداری بچگی ها خیلی عجیب بود ...نهایت خلوص بود 
دیگران در هر شرایطی حرف برای گفتن دارن...خودتون باشید
التماس دعا
سلان و درود

یادش بخیر اون روزا ...

الان واقعا خلوص نیت نداریم !

محتاجیم به دعا


شما خوب هستین ؟  دعا میکنین ما رو ؟


راستشو بگم موقع دعا تک تک دوستان وبلاگی توی خاطرم نمی‌مونن...ولی دعا گوی جمعی هستم...ان‌شاالله حاجت روا باشید
سلام :)
با عرض معذرت متوجه این کامنتتون نشدم اصلا ...

شمام حاجت روا ان شاءالله




سلام مومن. جزاکم الله خیرا


ایام بر شما تسلیت باد


به قول شاعر:
"من از کودکی عاشقت بوده ام"....


چند سال پیش یه شهرستانی رفته بودیم که این بندگان خدا، برای بچه های فسقلی، یه دسته راه انداخته بودند که دو سه تا بزرگتر هدایتشون می کردند...همه مردم هم به این دسته بچه ها خیلی احترام ویژه می ذاشتند و هواشونو داشتند...

یادمه که این دسته اومد مسجد و ناهار را همونجا موند...بعد مسئول دسته رفت پشت بلندگو و گفت: "بچه ها توجه داشته باشید! تربچه ها را به هم پرت نکنید! قشنگ غذا بخورید...بعد هم سریع برید دستشوئی که می خواهیم بریم فلان هیئت!!"(لبخند)


+ دعاگو هم هستم...

از قضاوت های بیجا هم ناراحت نباش...ولو از طرف نزدیک ترین افراد باشه...
طرف، رزمنده درست و حسابی بود...یه انقلابی تمام عیار...اومد به امام حسن سلام الله علیه و آله گفت: - نقل به مضمون- با این صلحی که کردی، آبروی اسلام را بردی!!
اما امام مگه به حرف این جاهلان گوش می داد؟

بنابراین اگه کاری که انجام میدی، درسته، به راهت ادامه بده...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام علیک و رحمه قارداش :)

قبولم نما گرچه آلوده ام ...

وای چقدر باحال بود :))


زنده باشی

البته خودمم مقصر بودم به هرحال تموم شد قضیه


خب ده گوروم نه خبر ؟ یاخچیسان ؟ یوخسان هارداسیز ؟



اِ منم ترکم  😁😁
یاشاسین  😎😎😎
سلام خانم دکتر :)

جدی میگین ! دم شما گرم بابا ...

مینلر یاشا منیم دکتر باجیم :)

نگفته بودی ؟؟؟؟



چهارشنبه ۲۱ شهریور ۹۷ , ۰۹:۰۶ سارا سماواتی منفرد
سلام جناب قدح
فکر نکنم هیچی زیباتر از دوران کودکی و نوجوانی باشه.

حاجت روا باشید و محتاجیم به دعا چون فکر می کنم خدا بیشتر به صدای دل های شکسته توجه میکند .
سلام و درود خانم سماواتی کم پیدا !

واقعا همینطوره ...

همچنین شما خواهرم

خیای خوش اومدین
دعا یادتون نره ها !!!!!!!



سلام
فرا رسیدن ایام سوگواری رو به شما تسلیت میگم
التماس دعا
سلام و درود :)

همچنین بر شما

محتاجیم به دعا

چه خبرا ؟ کم پیدا شدین خیلی !



سلام چه کار جالبی بوده تو بچگی:)

التماس دعا…
سلام و درود یسنا بانو :)

آره یادش بخیر ...

ما هم التماس دعا داریم .

خیلی خوش اومدین .

دعا میکنین دیگه ؟؟؟


عرض تسلیت...

سلام دوست عزیز:)

همچنین برادر

احوال شما ؟ دعاگوی ما باشین



بله جناب قدح منده ترکم
سیز هارا تورکیسز؟
اصلا یمیر بیلزه ترک اولاسیز😂😂😂
چرا نمیخوره خانم دکتر ؟؟؟؟؟؟؟



آخه آقایون ترک یک خشانت نهفته ای درونشون دارند که شما ندارید😄😄


خشونت ؟  فکر نمیکنما دکتر !

مردای ترک به این خوبی :)



بیز کی گورممیشیخ😄😄😄
دمدیز هارا تورکیسیز🙈
هامی تورک کیشیلر بیر دییلر :)

خیلی خوشحالم که فهمیدم شمام تورکی :))

یه بار ازتون درباره طراحی سایت و اینا سوال کردم جواب ندادی خانم دکتر



چقدر این تکیه های کوچولو دوست داشتنی هستن.. :)

التماس دعای متقابل :)

عزاداری هاتون پیشاپیش مقبول درگاه الهی :)
سلام نسیم بانو :)

خیلی خیلی خوش اومدین بزرگوار

محتاجیم به دعا

سپاس از حضورتون



سلام . منهم از ته دلم براتون آرزوی خوشبختی میکنم و از خداوند میخواهم که اگر صلاحتان است به تمام آرزوهایتان برسید .

عمرش دراز هر که تو را داد یاد من
ای سرخ ناب حاصل صبر زیاد من...

ترک تو بود علت دعوا و سلب شد!
از منبر و خطابه و شیخ اعتمادمن!

من راضی ام تو راضی وقاضی شکرخوراست
همسایه ی صمیمی ام ای  'باغزاد من'

"مستی به چشم شاهد دلبند ما خوش است"
این هم دلیل محکم خواجه، مراد من !

اول دلیل مستی من نیستی ولی
تنها تویی که میرسی آخر بداد من...

با من چنان کن امشب اگر شعر هم رسید
چشمم نبیندش ننویسد مداد من !!

ای استکان نازک من ای الست من .
نذرش قبول هر که تو را داد دست من.

مجتبی_سپید
سلام بانو رسایی

وااای حسابی بنده رو شرمنده کردین استاد ...


خییلی ممنونم برای این هدیه ی زیبا

بهترینها براتون بانو :))


التماس دعا🌹
سلام سولین خانم  :))


محتاجیم به دعا
احوال شما ؟

چطورین ؟


سلام :)

خوب هستین ؟
دیگه نیستین شما چرا ؟
منم تسلیت میگم 
التماس دعا 
سلام و درود امیر خان :)

چطوری گل پسر ؟

همچنین
محتاجیم به دعا

خوبی ؟


خوبم ممنون :)
شما خوب هستین ؟
خدا رو شکر

منم خوبم :)

چه خبرا ؟ اوضاع خوبه ؟



خداروشکر :)

بله خوبه . همه چی خوبه :)

شما چطور ؟
همه چی خوبه  الحمدلله

برا ما حتما دعا کنیا


چشم اگه قابل باشم براتون حتما دعا میکنم :)

با اجازتون :)
شما آقایی :)

اجازه ی ماهم دست شماس :)


.

سلام بر شما
جناب قدح کم پیدایید:)
در این شب‌ها هنگام تر شدن چشمهایتان به یاد ما هم باشید و دعایمان کنید
سلام و درود :)

ان شاءالله ...

شمام دعا کنین .

خیلی خوش اومدین ...شما کجایین و چه میکنین ؟

خوبین ؟


سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ایام بر شما تسلیت....

عرض کنم که خبر خاصی نیست...خدا را شکر...

اتفاقاتی که در زندگی آدم میفته همه تجربه است...با همه خوب و بدش...
خوبهاش را باید ارتقا داد و از بدهاش درس گرفت که تکرار نشه....

این مداحی هم در شب قاسم بن الحسن سلام الله علیه تقدیم شما...
http://rasekhoon.net/media/show/1114706/%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%86%D8%B1%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D8%A8-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D9%85-%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85-1394-%DB%8C%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%A7%D8%A8%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%B3%D9%86-%DA%AF%D9%84-%D9%85%D8%AC%D8%AA%D8%A8%DB%8C-(%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%D9%87)/



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام داداش گلم :)

چقدر قشنگ بود این نوحه

حسابی منقلبم کرد ...

یا کریم ابن الکریم .

الهی حاجت روا بشی برادر


سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
ان شاءالله حاجت روا بشید تو این ایام
سلام:)

همچنین ان شاءالله

حالا من این سلام طولانی رو چطور پاسخ بدم :)))

حالتون خوبه ؟ چه خبر ؟



شنبه ۲۴ شهریور ۹۷ , ۱۹:۲۸ ــ پــــــــــائــــیزــ
شماهم مارو دعا کنین 
سلام و درود :)

ان شاءالله

کم پیدا شدین ؟


شنبه ۲۴ شهریور ۹۷ , ۲۰:۱۶ ــ پــــــــــائــــیزــ
ولی شما کم پیداتر از منین😀
شما کم پیدا تر تر ی:))


پاسخش میشه: علیکم السلام و رحمة الله و برکاته (:
الحمدلله خوبم
واقعا احسنت :)

شکر خدا

چه میکنین؟ چه خبرا ؟



يكشنبه ۲۵ شهریور ۹۷ , ۱۱:۰۱ دنیای کامپیوتر ...
سلام جناب قدح
سلام :))

به به به داداش گل خودم .

چطوری گل پسر ؟

چه عجب سر به فقرا زدی پهلوون ؟



يكشنبه ۲۵ شهریور ۹۷ , ۱۹:۵۲ دنیای کامپیوتر ...
شکر خدا
.
.
.
اختیار دارید؛ ما که همیشه به یاد شما هستیم.
الحمدلله
.
.
.
شما آقایی :))


چقدر قشنگ.. واقعا چنین کودکی ای رو برای بچه هام آرزو میکنم. :)
سلام :)

درود بر شما
ان شاء الله بچه هاتون همیشه "با حسین" باشن
چه عجب از این طرفا؟




آره واقعا! چه عجب که من شما رو تو لیستم نداشتم! :/
ممنون بابت دعای خوبتون.
سپاس :)

ینی چی تو لطست نداشتین ؟


یعنی تو دنبال شوندگانم نبودین. اضافه کردم.
پس به قدح خوش اومدین :))



سلاااااااااااااااااااااام )):
سلام :)

خیلی خوش اومدین
عزاداریهاتون قبول

چه پر انرژی:))




سلام رفقا ✋

تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت 

با مطلبی 
چله نشین حضرت ارباب می‌شویم...
بروزیم 
منتظرتون هستیم 

در پیام رسان ایتا و گپ 
@fanosjazire
با ما همراه باشید
التماس دعا


ممنون از سایتتون، مطالب خوبی دارید
سلام
جناب قدح دلگیر و دلتنگ باشن، بیان غم انگیز میشه. قضاوت هم بخشی جدانشدنی از این دنیاست. صبر چاره است نه دلتنگی، البته سخته میدونم.
دعاتون میکنم، دعام کنید :)
سلام و درود :)

وای که چقدررر خوشحالم کردین با اومدنتون :)))

ممنونم به دعاتون سخت محتاجم ...

چشم:)
خیلی ممنون از لطف همیشگیتون :)
چشمتون بی بلا، همه محتاجیم به دعا.
خیلی سپاسگزارم :))

ممنونم ، همینطوره ...

متشکرم :)
آخه توی کامنت قبلیش پرسیدید مارو دعا می‌کنید؟پاسخ دادم تک تک یادم نمیاد دعا کنم دسته جمعی همه رو دعا می‌کنم چه نکته‌ی نامفهومی داشت؟🤔
متوجه نشدم که کامنت دادین وگرنه نامفهوم نبود :)
شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۱۳:۵۴ اجاره آپارتمان مبله در تهران
منم همون بچه ای که تو بغل مادر
دلش رو داد دست دلبر
حالا بزرگ شده پا منبر

یا امام حسین آقا بخدا دوستت دارم ...
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
اخی.... دلم گرفت.چون همیشه وقتی سنج و دمام میزدن فکر میکردم بندریه.
خلاصه که.مرسی قدح.
ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan