افتاده ام ...(قدح شصت و نهم)

سلام دوستان :)

ما فعلا برگشتیم (البته فکر کنم موقت باشه )

حالتون چطوره ؟


چند وقتی می شود که از "بیان" افتاده ام

ظاهراً   پیدا ولیکن   از   عیان   افتاده ام

گرچه دیری نیست غایب بوده ام اینجا ولی

گوئیا از یاد برخی دوستان افتاده ام



ممنون از دوستانی که همیشه جویای احوال هستن  :)

من فقط دستم به اون بچه ها که سراغی نگرفتن برسه !!!


فهرست قدحیات قبلی

  • جناب قدح
سلام.
برگشت‌تان مبارک!

سلام و درود :)

سپاسگزارم ...

خوبین الهه بانو ؟
سلام .
اگه بدونید چقدر به اون ذوق شعریتون حسودیم میشه :) 

سلام برگ سبز بیان :)

اولا قابل شما رو نداره
ثانیا اینایی که من میگم شعر نیس و چرت و پرته

بعدشم با تمرین و رعایت وزن و قافیه میشه شعر گفت .

امتحان نکردی تا حالا ؟؟
بازگشت غرور آفرین جناب قدح را به بیان گرامی می داریم
قلمتان مانا ✌🌷
+راستی سلام
سلام دکتر :)

ساغولاسیز

ممنونم

کجا رفتین یهویی ؟؟؟
سلام

http://fiish.blog.ir/post/753
سلام علیک جناب دچار گل گلاب :)

به به به

تبریک میگم جناب

الهی ۱۲۰ ساله بشی داداش :)
قدحتان پر می جناب قدح.🌹
سلام مسافر بلاگستان :))
چطوری ؟ چه خبر از شهر و دیار جدید ؟؟؟

اونجا گل ارزونه ؟؟؟
خوش برگشتین جناب :)
سلام ارکیده بانو :)
چیطوری آباجی؟

اونجا هوا خُبس؟؟
سلام 
خوش اومدید جناب قدح 
سلام

خیلی ممنونم
سلام اقا چی شده چرا نبودید ؟ چی شد برگشتید؟ من تازه اومدم بی خبرم نذارید پای بی معرفتی 😀 
سلام :)

با تازه واردهای قدحستان کاری ندارم :))

احوال شما ؟ چطوری ؟
افتاده ام ز چشم خدا خاک بر سرم
از بس که توبه را به تمسخر گرفته ام
از چشم خدا نیفتی...
سلام داداش علی گل:)

به به به

خیلی عالی
ان شاءالله

حال خودت چطوره ؟
کرگدن خود را شطرنجی می نماید 
اقا خب تقصیر خودتونه سالی به سالی پست میذارین :)) 
شما تحت تعقیب هستین ...

پست نمیذارم کامنت دونی که هست .

چرا کرگدن بنفش چرا ؟؟؟؟؟
خوش اومدی داداش
من سراغی ازت گرفتما یادت نره
خصوصی کامنت فرستادم برات
خخخخخ
ساغول منیم باجیم :))
دم شما گرم واقعا

نجه سن ؟ یاخچیسان ؟؟؟
يكشنبه ۱۵ مهر ۹۷ , ۱۶:۲۰ یک عدد من می نویسدツ
:)
سلام :)

لبخندتون پایدار :))

خوب هستین ؟ چخبرا ؟؟؟
من که همیشه به یادت بودم؛ منو نزنی :دی
سلام :)
خانم دکتر شما هم جزو متهمین هستین :/
والا منم سرم شلوغ بودش خیلی :(
سلام :)
جرم تو دو تاس ....
يكشنبه ۱۵ مهر ۹۷ , ۱۷:۰۲ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
خوش گلدین.
سلام حسین آقا :)

چوخ ساغول

نه خبر ؟ نجه سیز؟
سلام،عصرتون بخیر.
نه بابااا،با این بی ثباتی ی و ر و چه ارزونی اخه؟:(
این گلُ از ایران اوردم همراه خودم😅
عاقبت شما بخیر

اونجام گرونیه ؟؟؟؟

🌹🌹🌹🌹🌹
اینا رو نگه دار لازم میشه
:(
از یه پشت کنکوری خسته چه توقعی هست آخه؟!
:'(
گریه نکنین .

باید مجازات بشین ...
سلام جانا:)
شکر خدا:) تو خوبی ؟
خبر های ما که تهش به نا امیدی کشیده میشه:| چون هر کاری میکنیم نمیتونیم بدنمونو به درس خوندن و تست زدن تطبیق بدیم:|
سلام و درود :)
الحمدلله

چرا نمیتونی خب ؟؟؟؟
خوش برگشتی دادا
سلام :)
ممنونم

احوال امیر خان ؟؟
دست خودم نیست...بدنم بد قلقی میکه:|
باید عادت کنی خب ...

مگه کنکور نداری ؟؟
آقا تقصیر خودتونه بی خبر میرید:))
سلام :)

حامد میام براتاااااااااا
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
کنکور دادم من؟من به این بچه ای:دی خخخخ
نه جانا دو سال مونده هنوز:)))

انقدر پیر شدم یعنی:/
نیگا کن چقدر جیغ و داد میکنه !!

باشه بابا منکه چیزی نگفتم گفتم کنکور داری ؟؟؟؟
سلام 
نه 
من پارسال بصورت اتفاقی شروع کردم :)

البته تا شاعر شدن من راه بسیار است ...

تو هم میتونی :)
:((((
شما فقط جیب ما رو خالی نکن
اولا سر نزدی !

دوما شیرینی گواهینامه و روز خودتون مونده ...

اوکی ؟؟؟
خخخ:))))
آخه انقدر ترس دارم ازش....هووووف
خیلیییی سخت خواهد گذشت این دوسال من میدونم:(
مطمئنن با تلاش بهش غلبه میکنی

مگه نه ؟
اوهوم:)))

ولی نمیدونم چرا انقده تنبل شدم جدیدا :/
باید بگردی نقاط قوت خودت رو پیدا کنی و تقویت کنی ...

باشه؟
نمیدونم...شاید..


میدونی چیه؟ منظورم از تنبل شدن اینه که میشینم ی روز کامل فقط فیزیک میخونم...کلا از ادبیات و اینجور درسا غافل میشم...و این به نظرم تنبلی عه....
بهتر نیس از یه مشاوری چیزی راهنمایی بگیری تا با برنامه ریزی بخونی ؟؟؟
اره برادر همه جا گرونیه چون پول ما بی ارزش شده.
دوستم گاهی که حرسش میگیره میگه،اووووف خدایاااا اینجا برای نفس کشیدنمون هم باید پول بدیم؟😅😂
دست شما دردنکنه.😊ببرم بذارم تو گلدون تا پژمرده نشدن.😉


آره متاسفانه پول ما هیچ جا ارزش نداره ...

تو که دختر قانعی هشتی مگه نه ؟ پولتو مدیریت کن ...
بدنم با برنامه مشکل داره:|
نمیتونم جلو برم باهاش انگاری...
اتفاقا دادم برام برنامه هم نوشتن...خیلیی هم متعادل نوشتن(آخه من همیشه برنامه هامو سنگین مینویسم:| )
ولی نمیدونم چرا کششونو ندارم...امسال اینجوری شدم...فکر کنم بهتره ی روانشناسی جایی برم...

عجب ...

خب باید یکم به خودت سختی بدی خب !

اینطوری عقب میمونی آخه ...
نمیدونم چیکار کنم دیگه:((((

اوهوم...خودمم حس میکنم که دارم عقب میفتم و زمان های طلایی رو از دست میدم...
درسته

البته نگران نباش هنوز دیر نشده سعی کن جبران کنی :)
سلام....
امیدوارم برگشتتون پایدار باشه.
جاتون خالی بود.
+درسته سراغ نمیگریم ولی به بادتون بودیم.
سلام دوست عزیز :))

خیلی ممنونم
لطف دارین

بابا یه گلایه بود فقط میدونم همه سرشون شلوغه

خودت چه میکنی خوبی ؟
يكشنبه ۱۵ مهر ۹۷ , ۱۸:۵۲ ما جــــــــღــــــدہツ
سخته...ولی تلاشمو میکنم:)
آفرین

تو حتما موفق میشی به لطف خدا:)
يكشنبه ۱۵ مهر ۹۷ , ۱۸:۵۶ ما جــــــــღــــــدہツ
ممنون:)))

ان شاءالله...
خواهش

بدو برو درساتو بخون :)
خوبم شکر خدا...
امیدوارم همیشه بارون بیاد تا همیشه خوب باشم!
الحمدلله

پس تو هم عشق بارونی آره ؟؟؟
بیان رو منور فرمودید ...اگر چه موقت ...غنیمت است ...
تنور دلتان گرم...
سلام یاقوت بانو :)

شرمنده میکنین ...

همچنین شما:))

خوب هستین ؟
يكشنبه ۱۵ مهر ۹۷ , ۱۹:۰۴ تمنایــ وجــود
عع واع سلامممممممم
سلااااااام :)))
يكشنبه ۱۵ مهر ۹۷ , ۱۹:۰۴ تمنایــ وجــود
عع واع سلامممممممم
سلااااااام :)

خوب هستین ؟

شمام نیومدینا !!!
يكشنبه ۱۵ مهر ۹۷ , ۱۹:۱۲ تمنایــ وجــود
خخخخخ من خودم تازه اومدم بابا برادر خخ سرم خیلییییی شلوغه زیادددددددد
چرا شلوغه ؟؟؟
يكشنبه ۱۵ مهر ۹۷ , ۱۹:۳۲ دختری از جنس باد
اره همه اونایی که حالتونو نپرسیدن بگیرید بزنید😁
کتک ؟؟ نه بابا

حالت بهتر شد ؟
خوشا به حال شماها که شاعری بلدید. :)


خوش برگشتین. 🙄
سلام خواهر خوبم لوسی می :)

بابا شاعری کاری نداره شمام با تمرین میتونی شعر بگی

یادته اولین بداهه ام رو راجع به خودتون ؟
سلام جناب قدح :)
منم خب درس دارم !
موقتتون پایدار شود ..
سلام آرام بانو

موفق باشی تو درسا

ممنونم

خودت خوبی ؟
بله بارون به نظرم خیلی جالبه و حس خوبی داره.
عالیه بارون :)

تو شهر شمام داره میباره ؟
اره بابا،همیشه حساب کتاب دارم واسه همه چیم.ولی خب این بی ثباتی واقعا ظلمِ به ما دانشجوهاست.
ظلم به همه س متاسفانه ...

مراقب خودت باش حتما
سلام
مگه رفته بودین؟

سلام و درود:)
به به عجب رفقایی داریم ما

دو هفته بود حدودا نبودم :)
يكشنبه ۱۵ مهر ۹۷ , ۲۱:۴۵ دریا _ گاه نوشته های من
خوش آمدی
سلام دریا :)

چطوری خوبی ؟؟
ممنونم :)
چخبر؟
عالی عالی شما چطورید؟ 
خدا رو شکر :)

خب کار هنری جدیدت چیه ؟
کار هنری جدید دوتا در دست دارم منتها مواد اولیه اش تموم شده باید برم بخرم :) یکم پولامو جمع کنم جور میشه . اونم چیز محشریه 
چه خوب

موفق باشی :) خیلی خوبه که با این هنرها آشنایی داری .
مرسی .
اره هنر اگه نبود من این 4 سال دانشگاه از افسردگی قطعا خودکشی میکردم ( البته امکانش نبود چون خودکشی کاملا ارثی و ژنی هست و توی خاندان ما سابقه 1 مورد هم نبوده :) گفتم یکم علمی بررسی کنم نگران نشید) 
و خب هنر مادرزادی در من ریشه اش وجود داره منتها من هی گسترشش دادم . 
آره دقیقا
خیلی تاثیر خوبی تو روحیه داره

بسیار عالیه :)
بله بله 
وقتتون رو نگیرم شب خوبی داشته باشید . 
خواهش میکنم :)
عصر تگرگ میومد و بعدش بارون الان دیگه نه.
چه خوب :)

اینجا فقط بارون اومد

حسابی کیف کردینا !
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

خوبم خدا را شکر...
مشغله ها که همیشه هست..اینترنت هم چند وقتی داغون بود، چشمش نکنم از دیروز آدم شده!(لبخند)



و اما خدمتتون عارضم که :

چند وقتی می شود که از "بیان" افتاده ای
گه موقت آمدی و گه عیان افتاده ای
گر چه دیری نیست غایب بوده ای اینجا ولی
خیل یاران را ببین...شام هم "بیان" افتاده ای
لُب مطلب اینکه گر روزی نداری یک قدح
صاف و پوست کنده بگو که از "بیان" افتاده ای
قول مردانه دهم با دیدن این اعتراف
می کَنم پوستت! نگوئی از "بیان" افتاده ای
قصه را کوته کنم ساغول برادر ای قدح
بار آخر باشدت که از "بیان افتاده ای(لبخند)






عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام به روی ماهت گل پسر:)

آدم نمیشه بنظرم ...

آقا سرقت ادبی تو روز روشن خخخخخخ

دمت گرم باحال بود :))

یاشیاسان قارداش.
سلام شما دنبال شدید لطفا منم دنبال کنید 
http://boomspam.blog.ir/
سلام و درود:)

خیلی به قدح خوش اومدین دوست عزیز ....
اگر بمانید و بنویسید باعث خوشحالیه جناب قدح
سلام بانوی صاحب قلم :)

شما به بنده لطف دارین

حال و احوال چطوره ؟
سلام
خدا نکنه شما از یاد برین! :)
سلام و درود :)

نظر لطف شماست ...
چخبر اوضاع و احوال خوبه ؟
سلام شکر خوبم:) 
سلام روزت بخیر:)

الهی همیشه خوب باشی :))
این روزا سنگین سرت
طول و درازه سفرت
هوای ما رو نداری
شلوغ شده دورو برت
...
سلام :)

چقدر قشنگ بود ...

حالت چطوره خوبی ؟
از احوالپرسیای شما...
به مرحمت شما خوبیم.
شرمنده میفرمائین:)
شما بزرگوارید ....
احوالات جناب قدح؟
سلام احوال نویس گل :)
من خوبم

تو چطوری ؟؟
ما هم خوبیم الحمدالله:)
خدا رو شکر

حال خوبت پایدار :)
جالب..
سلام نای دل عزیز

خیلی ممنونم داداش:)
چه رباعی زیبایی
به به زبور دل عزیز :)

خیلی خوش اومدی دوست عزیز

نظر لطفته

خوبی ؟ احوال شما ؟
سلام، ممنون از لطف شما
شما خوبید؟
آمدیم به دوستان سری بزنیم. رباعی تان دلمان را برد.
الحمدلله

دیگه خجالتمون ندین دیگه !
سلام

چه شعری
:)
عاقبت بخیر باشید
سلام علیک:)
ممنونم

همچنین
کیف احوال ؟
چه شعر زیبایی ,باریکلا ... استاد دست راستت روی سر ما
سلام :)

چطوری ؟

خواهش میشه :)
شیرینی چی شد ؟
سه شنبه ۱۷ مهر ۹۷ , ۱۱:۲۸ سارا سماواتی منفرد
سلام
خوش آمدید
((-:
سلام سارا بانو :)
خیلی ازت ممنونم خواهرم

ولی شمام کم پیدا شدیا ! مگه نه ؟

سلاااام ,مرسی حال احوال شما?

قدح جان بفرمایید وبلاگ ما چشاتون شیرین کنید:)))))


رفتن دیدم :)
نوش جان ...
مبارکه:))
اقا ما که رژیم داریم ,شیرینی هم برای دندونامون بده!..تااازه عکس هم از نت گرفتم:((((((
بابا ما شیرینی نخواستیم ...

شما مراقب دندونات باش :))
چشم:)
چشمت بی بلا :))
هرکجاهستیدتندرست وشادوموفق باشید:)

ماهم سرمون شلوغه ومشغول به ارزوهای دل هست دیربه دیرو اروم میایم ومیریم:)
سلام میم بانو :)


خیلی خوش اومدین

رسیدن شما هم بخیر
ان شاءالله شما هم در کارهاتون موفق باشین
خوب هستین ؟ چخبر ؟
خوش برگشتین جناب قدح
سلام :)
مررسی آسوکا:))
سلام:)
خوش برگشتین:)
سلام :)
يكشنبه ۲۹ مهر ۹۷ , ۲۲:۳۹ دنیای کامپیوتر ...
سلام جناب قدح
سلام :)

گل پسر چطوری ؟
سلام بر برادر قدح :)
انشالله که موفق و سلامت باشی
سلام :)
گل پسر کجایی ؟
کم پیدا شدی بامرام ! نمینویسی دیگه ؟
بسم‌الله
سلام علیکم جناب قدح
حلال بفرمایید و دعا که فردا ان‌شاءالله به لطف حضرت ارباب، عازمم.
http://mydesk.blog.ir/post/%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%B9
سلام :)
يكشنبه ۱۳ آبان ۹۷ , ۱۶:۴۶ اجاره آپارتمان مبله در تهران
خوش برگشتید ... :)
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
سلام :)
شعر و پست های خوبی دارید.
موفق باشید
سلام :)
سلام حیف من هم نبودم حالا ما برگشتیم و شما نیستید متاسفانه جناب قدح
امیدوارم هرجا هستید شاد وسلامت و همیشه لبخند رو لبتون باشه😊😊
سلام :)
سلام
خوش برگشتین :)
سلام :)
متشکرم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan