"قدح" یکساله شد .

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست...


یک سال پیش تو یه همچین روزی تصمیم گرفتم وبلاگی با نام "قدح" بسازم .

اسمی که شاید برای خیلیا عجیب بود .           

بعنوان طلیعه با شعری از جناب لسان الغیب شروع کردم وقدح متولد شد .

شاید اونموقع فکر نمیکردم عمر این وبلاگ به یک سال برسه ...

یک سال که تجربیات زیادی رو برام به ارمغان آورد که گاهی تلخ بود وگاهی شیرین ...

دوستان زیادی پیدا کردم که البته جای خیلیاشون امروز خالیه و خدا میدونه چقدر دلم برای دوستان غایب تنگ شده

همیشه سعی کردم تصویر خوبی از قدح خلق کنم نمیدونم چقدر موفق بودم ولی اینو میدونم خالی از اشتباه نبودم و گاها باعث رنجش بعضی دوستان هم شدم .دلم میخواد در اولین سالگرد قدح ،  هرکسی تو این مدت ازم رنجیده خاطر و مکدر شده منو ببخشه

اینکه چقدر موفق بودم رو باید از دوستان و همراهان پرسید . دلم میخواد نظرتون رو راجع به قدح بگید ...اصلا چطور با قدح آشنا شدید و این وبلاگ رو چطور ارزیابی میکنید ؟

  • جناب قدح
سلام :)

به "قدح" خوش آمدید .

قدحت پر می باد....
و سلام
سلام :)
احوالتون چطوره بهار بانو
خوبین؟

خیلی ممنونم از شما
چخبر ؟
سلام
تولدش مبارک 
از وب قبلی با قدح آشنا شدم :)) 
سلام :))

ممنونم
آره یادش بخیر وب قبلیتون ...

چخبرا؟ خوبین ؟
سرما خوردگی خوب شد ؟؟
سلام دادا مبارکه تولدش .پس کو کیکش؟:دی
سلام داداش محسن گل :)
چه کیکی ؟

خودت مگه شیرینی دادی به ما ؟ ها؟ جواب بده زودباش...
سلام جناب قدح عزیز🌷💙
تولد اینجآ مبارک 😍
الهی ۱۰۰ سال بنویسی ما بخونیم 😊😁
سلام بر سمانه بانو :)

خیلی خیلی ممنونم
همچنین شما

خب خودتون چطورین خوبین ؟
درس مرسا خوب پیش میره خانم معلم ؟؟
اوخی ^_^ تبلدش مبارک  : ))

یادم نیست چطور آشنا شدم :دی
جز خوبی هم از شما چیزی ندیدم
سلاااام محبوبه بانو :)
احوال مربی با شخصیت بیان چطوره ؟

خودم مدنوم 😊😊

نظر لطف شماست ...

حالتون بهتره ؟ خوبین ؟

کجا رفتین ؟؟
عهه سلام جناب قدح
تولدش مبااارک:) 
۱۲۰ سال کمه ۱۵۰ سال بنویسین و ما بخونیم شاعر بیان:)

ماهم جز خوبی چیزی ندیدیم:)

منم یادم نمیاد چطور شد دنبالش کردم:)
سلام :)
ممنونم 😊
ان شاءالله در کنار شما دوستان خوب بیانی
نظر لطف شماست

خب شما چطوری خوبی ؟
درساتون خوب پیش میره ؟
جدی یادت نمیاد !!!؟؟؟
سلام سلام تولد قدحت مبارک
قبل اینکه تو بیان فعالیت کنم از طریق لیست وب های برتر دنبالت میکردم((:
سلااااااام داداش مهدی گل :)

چطوری پسر ؟
چه جالب ... امیدوارم نظرتو جلب کرده باشه ان شاءالله

خب چخبرا ؟ درس مرسا خوب پیش میره ؟؟
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۰۹:۱۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
به به پس وبتون یکساله شد ...
آقا مبارکه تبریک میگم انشاالله صد سالگیش :)
بح بح بح حسین آقای گل و گلاب :)
سلام برادر :))

در کنار شما دوستان خوب ان شاءالله
آقا چه میکنی ؟ خوبی ان شاءالله ؟؟
خیلی مبارکه.
شما خیلی هم عالی بودین و انصافا یکی از بهترین شخصیت‌های بیان.
من از بابت بودنتون خوشحالم ^_^
سلام و درود بر بانوی فرهیخته ی بیان لوسی می بانو :)

شما به بنده لطف دارین همیشه ولی در واقع اینطوریام نیس ...

ما هم همینطور ...

چه خبرا خوبین ؟ حاتون خیلی خالیه ها
بچه های گلتون چطورن ؟؟
سلام
مبارکات و صوت و دست و جیغ و هورا و این جور چیزا
شاعر می‌فرماد:
به نخستین قدح افسون چه دمیدی تو که من
تا دَم آخر از آن جرعه کاری مستم:)
سلام بر برادر عزیز و همراه همیشگی زیتون عزیز :))

چطوری استاد ؟

ممنونم بزرگوار
به به به چه شعر قشنگی ...
آقا چخبرا ؟ خوبی ؟
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۰۹:۴۷ سارا سماواتی منفرد
سلام 
تولد قدح عزیزمون مبارک
خوشحالیم که هستید و امیدوارم که همیشه باشید ...
سلام و درود بر بانو سماواتی :)

خیییلی متشکرم

ان شاءالله همه دوستان بیانی سلامت باشن

احوالتون چطوره خوبین ؟؟
سلام :-) 
تولدش مبارک انشالله تولد ۱۵۰سالگیش :-) 
کیک یادتون نره😁
سلام و درود بر مهسا بانو :)

ممنونم همچنین شما دوستان خوب بیانی ان شاءالله

ان شاءالله کیک بمونه برای تولد خودم ...

خب شما چطوری خوبی ان شاءالله ؟
سلام
اسم خوبی انتخاب کردین. مبارکتون باشه :)
شعرهای مناسبتی که خودتون میگید خیلی به دل می‌نشینند.
سلام تسنیم بانوی بزرگوار :)

جدی میگین ؟ ممنونم :))

شرمنده میکنین بانو ، نظر لطف شماست ...

میگم روزای اول رو یادتونه ؟
سلام :)
مبارک باشه :)
سلام فاطمه بانو :)

احوال شما چطوره ؟ خوبی ؟
خیلی ممنونم
شما یادت نیس ؟
تشکرات جناب بهترم خداروشکر
24 ساعته سر کلاسم یا مدرسه خودم یا کلاس های دیگه ای که ثبت نام کردم :/
دریغ از لحظه ای وقت تلف کردن یا تفریح 😑😐

درود بر شما خانم معلم :)

خدا قوت واقعا ...

ینی حتی یه لحظه هم به بطالت نمیگذره ...:))

بچه ها چطورن خوبن ؟؟
سلام
به به
تبریک فراوان
مبارکا باشه
سلام :))

چطورین شما ؟ خوبین ؟
صبحتون بخیر ، عاقبتتون بخیر و هر وقتتون بخیر ان شاءالله :)
چخبرا ؟ خوش میگذره ؟
تبریک. ایشالله که هیچوقت حذف نشه
سلام داداش بهنام گل :)

خیلی ممنونم
اون دیگه دست خداست ... امیدوارم
یادته بهنام ؟
آره یادمه که فکر می‌کردیم اینجا وبلاگ دوم جناب دچاره :))
ماشاءالله
چه حافظه ای ...

منو باش میخواستم یه دستی بزنم
حسابی غافلگیر شدم .

شاید جناب دچار باشم 🤔
مگه نه ؟:))
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۱۰:۲۱ سارا سماواتی منفرد
ممنون
شکر خدا خوبم جناب قدح عزیز
سپاس
خدا رو شکر

چه میکنین ؟ کم پیدایین ؟
فقط غیرممکن غیرممکنه :)
ینی ممکنه باشم ؟؟
هنوز باورتون نشده ؟؟:))
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۱۰:۲۶ سارا سماواتی منفرد
دیگه از این بیشتر فرصتی برای فضای مجازی برام نمی ماند
به هر حال کم بودن بهتر از میشه نبودن هست.
ممنون
واقعا همینطوره
درود بر شما
منم باید حضورم رو کنترل و مدیریت کنم .

میگم عجب جمله ای گفتینا :)) نه ؟
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۱۰:۳۱ سارا سماواتی منفرد
ه همیشه هنگام تایپ جا مونده ...   شرمنده

درستش

کم بودن بهتر از همیشه نبودن هست .


(((-:
عیب نداره پیش میاد ...
مهم خود جمله است که قشنگ بود :)

کاش بلاگرهای غائب بیان هم کم میومدن ولی بودن
هعییی جاشون خالیه
درسا خوبه سلام میرسونه...


ولی من میگم شما نمیتونین جناب دچار باشین !
من توذهنم جناب دچار دبیر تاریخِ جناب قدح دبیر ادبیات ... 
( وجه اشتراکشون هردو مشاورای خوبی هستن)
😅
چه درسای با ادبی :) چقدر خوب تربیتشون کردی ...
واقعا سلام رسوندن ؟؟ سلامت باشن 😊

جدی ؟ ینی یه معلم تاریخ تمیتونه معلم ادبیات هم باشه ؟؟؟🤔
فعلا که چوب کبریت تو چشممه سر کلاس 😶
آخخخخخخ که چقدر ستمه پنج شنبه هم بیایی سر کلاس 
همین الان استاد داره تشکر می کنه روز تعطیل اومدیم سر کلاس 😬
بچه ها هم سلام دارن خدمتتون صداشون رو ضبط کردم 😁😅
وروجک شدن خیلییییی 
الان سر کلاس هستین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ینی تو کلاس آنلاینی ؟

سلامت باشن بچه ها :) درود بر معلم خوبشون
هنوزم گریه میکنن ؟
والا یادم که نیست ولی چون اکثر وبلاگا رو با کامنتایی که میدن میرم نگاه میکنم احتمالا با قدح هم همینطور آشنا شدم
وا صندلی داغتو یادت رفته ؟؟
خوبم ممنون :)
اینکه چطور آشنا شدم با اینجا؟ نه والا یادم نیست درست :))
خدا رو شکر :)

ولی من احتمالا تو وبلاگ جناب دچار با شما آشنا شدم .

فقط نمیدونم شما اول اومدین به وبلاگ قدح یا بنده اومدم وب شما 🤔
میتونه باشه دبیر فیزیک دخترخالم دبیر ادبیات بودش:/ یه همچین چیزی میگفت

ولی من اصلا چیزایی که جناب دچار میگنو نمیفهمم ترجیح میدم شعر بفهمم تا تاریخ😂
ولی خب اگه هردوش خودتون باشین، میگم لطفا  زیر دیپلم پست بزارین ماها هم بفهمیم ،
و اینطورم میتونه باشه پستای تاریخیو نمیفهمیم چون ادبیات خیلی سختی توش بکار رفته، بعضی لغاتشو اصلا نه دیدمشون ن معنیشون رو میدونم
پس میگم شما میتونین هم جناب خودتون باشین ینی جناب قدح باشین هم دچار!
به همین راحتی نظرمو برمیگردونم...

بله ، یه چند هفته ایه درسای خوبی شدن :) راضیم ، هرچند از ریاضی و فیزیکش فراریم:)
که اینطور ...🤔
چه زود تغییر نظریه دادین :)

البته جناب دچار استاد ما هستن و از بلاگرهای فرهیخته بیان
ایشون فیلسوف بیان هستن

خدا برات حفظشون کنه ان شاءالله
عجب دوره زمونه ای شده ؟ ریاضی و فیزیکم ، ریاضی فیزیکای قدیم ... مگه نه؟
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۱۰:۴۲ سارا سماواتی منفرد
ممنون از لطفتون

موافقم

فکر کنم نگاهشان به مساله نوشتن و حضور داشتن متفاوت هست و بعد از یک مدتی جذابیت کار براشون کم میشه و می روند.
شرمنده پر حرفی کردم .

(((-:
بزرگوارید :)

البته مشغله ی دنیای حقیقی گاهی فرصت رو از آدم میگیره ...
ان شاءالله اونایی که رفتن برگردن ...

پرحرفی ؟ این چه فرمایشیه خیلی هم خوب بود :)
درود بر شما
صندلی داغه یادمه. اونجا بود یعنی؟ :/
ای بابا آقاا تاریخ نپرس از من دیگه خیلی هنر کنم یادم بیاد دیشب شام چی خوردم D:
راستش قبلش که میشناختمت ولی اونجا بیشتر آشنا شدم :))

ینی یادت نیس دیشب شام چی خوردی بهنام ؟؟
ممنونم
آره سر کلاسم 😁😎
دو تا کامنت حواسم رو پرت نمی کنه، انقدر سر کلاس حواسم چند جا هست دیگه دو تا کار کردن با هم سخت نیست😬
آره یهو میاد وسط درس دادن میان منو سفت بغل می کنن می گن تو خونه دلمون برات تنگ می شه نری ها
یا دودقیقه تو دفتر مدرسه با همکارا جلسه داشته باشم گریه می کنن چرا دیر اومدی
دو هفته عید زمان خوبیه برای این که به فاصله و دوری عادت کنن 
شنبه تعطیل بود زنگ زدن خانوم دلمون تنگ شده😬 می گم یه روزم تعطیل رسمی شما نزارید😁😁😁
یک شنبه می گفتن چرا دوباره تعطیله ما می خواییم بیاییم 🤪
حواستون به درستون باشه لطفا :)

عجب بچه هایی هستنا

ما از خدامون بود مدرسه رو بپیچونیم اونوقت اینا دوس دارن هر روز بیان مدرسه
تو تعطیلات عید بلایی سر خودشون نیارن ؟؟
اونجا که دیگه کلا آشنا شدی :)))
نه که یادم نیاد ولی باید فکر کنم ببینم چی بود D:
آره چه زود گذشت ...
خدا بگم این بچه ها رو چیکار نکنه حسابی سوال پیچت کردن :))

البته منم دست کمی از تو ندارما :)

فکر کردی حالا ؟:)
بعد از اون دیگه هیچوقت اون آدم سابق نشدم :دی

فکر کردن: آقااا مگه قرار بود همه چی با کاروان باشه؟
تا بازی فوتباله رو خب یادمه هااا بذار یکم بیشتر فکر کنم :دی
عجب خخخخ:)

خیلی خوبه بهنام ، بیشتر به حافظه ت فشار بیار ...
اون جناب قبل اسمتون سن این وبلاگ و خیلی میبره بالا:)
چندوقت پیش با یکی از بلاگرا غیبتتون و میکردیم حلال بفرمایید:)
سلام :)
ینی "جناب" پیر نشونم میده ؟؟

به به به غیبت ؟؟
اونم پشت سر جناب ما ؟؟
بله
جناب به کنار قدح به کنار 
یچی مثل چنگیزخان:/

بله 
یه مدت نبودید گفتم جناب قدح نیستن،یا نظر اول نظر میذارن اگه نظر اول نباشن نظر نمیذارن=)
چنگیز خان ؟؟؟؟؟؟
دست شما درد نکنه
:)

نه گاهی خاموش میشم :))))
ولی راس میگن این جناب قبل اسم سنت رو میبره بالا. الان من فکر میکنم ۴٠ -۵٠ سالته و شبا دندان مصنوعی و این صحبتا :دی
جدی میگی بهنام ؟

آره خیلیا فکر میکنن پیرمردم 😂😂

الان که دندون مصنوعی کلاس داره مگه نه ؟
مبارکه فقط یه انتقاد اینکه برا زیاد شدن کامنتا آدم رو زیاد و بیجا به حرف میگیری
سلام :)
خیلی متشکرم بابت تبریک
ممنونم که نظر خودتون رو گفتین .
گپ و گفت با دوستان به حرف گرفتن بیجا نیست و در اکثر وبلاگ ها مرسوم هست ...
بازم متشکرم که دیدگاه خودتون رو نسبت به این موضوع صراحتا گفتین .
درود بر شما :)
وبلاگ جناب دچار کدوم بود؟ :)) :دی

منم یادم نیست، ولی یادمه تا قبل از دنبال کردن‌تون هم کامنتاتون تو وبای مختلف توجهم رو جلب می‌کرد چون همیشه با سلام شروع می‌شدن :)
ینی شما نمیدونین ؟:)

نظر لطف شماست ...
شما هم از بلاگرهای خوب بیان هستین :)
آره جون توو پیرت میکنه این جنابه!!!
نه بابا کجا کلاس داره. عب نداره حالا کاریه که شده: "دندانهایی که الان میریزد نتیجه ی مسواکی است که در گذشته نزدیم" نیچه
البته نسبت به سایر بچه ها پیرتر هم هستم :)
منظورم نسل جدید دندان های عاریه هست . لمینت و امثال اون ...

تا حالا همچین جمله ای رو از جناب نیچه نخونده بودم :)
البته درست مسواک نزدن خددش عامل تخریب دندونا میشه
سلام 
تبریک می گم جناب قدح :)
سلام کاکتوس بانو :)
احوالتون چطوره خوبین ؟

خیلی سپاسگزارم از شما
نه واقعا الان حافظه‌م یاری نمی‌کنه :))

ممنون لطف دارین :)
مگه چن سالتونه کم حافظه شدین ؟ :)

شما بزرگوارین
در هر صورت سن فقط یه عدده : این جمله هم به نیچه میخورد :دی
من یه دوستی دارم سه ساله سیم کشی دنداناشه بر نمیداره در این حد کلاس داره اونا
بیچاره جناب نیچه :)

سه سال ؟؟
شاید دیگه سیم از دندوناش جدا نمیشه ...

پیر شدیم دیگه جناب قدح :))
(ولی بزرگ نه :دی)
ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشین :)

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد ...
تولدتش مبارک :)

از قدح جز خوبی و مهربونی چیزی ندیدیم :)
سلام ارکیده بانو :)

متشکرم از شما

شما همیشه به بنده لطف دارین
خدا کنه دوستان همیشگی وبلاگ قدح ، زنده و سلامت باشن
احوالتون چطوره خوبین ؟
قدح که یه کاسه هست😐
ولی اگه منطورتون جناب قدح هست که آدم خوبیه :) 
نمیدونم شما دنبال کردین یا من اول ... فکر کنم شما دنبال کردین ، من ذهنم اشتباه نمیکنه😎
 یه قاعده ای که برای دنبال کردم وب دارم اینکه یه مدت حداقل چند روز ، وب رو بررسی میکنم بعد دنبال میکنم ! 
دیگه کامنت های اول شما و جناب دچار برام جالب بود که با شعر جواب میدادین .

به نظرم قدح میتونست فعال تر باشه یا مثلا در کنار شعر گاهی بعضی مطالب رو گوش زد کنه  یا با بعضی حرفا آدم رو راهنمایی کنه چه فرهنگی و چه اجتماعی ،  می دیدم اینجور پست ها رو از شما البته بعضی مواقع .
کیک هم که نمیدین از کی تا حالا اینقدر خسیس شدین ؟
انشالله که موفق باشید و از قدح باز هم بنویسید:)
سلام آرام بانو :)

نظر لطف شماست ...

من دنبال کردم :)

یادش بخیر خوب یادتون مونده ها :))

ببخشین دیگه بیشتر از این از دستمون بر نمیاد :)

کیک بمونه برای تولد ان شاءالله

شما هم همینطور

ان شاءالله چراغ وب شمام همیشه روشن باشه
چخبر خودتون خوبین ؟
سلام،
مبارک باشه.
اولین بار شما در وبلاگم کامنت گذاشتید، سر زدیم به اینجا و ماندگار شدیم.

اوقات به موفق قدح ان شاءالله.
سلام و درود :)

متشکرم
پس من اول اومدم آره ؟:)

همچنین شما ان شاءالله
احوالتون چطوره خوبین ؟
وفق :/ 

کیبوردم واسه خودش تایپ کرد.
 :)

بالاخره تصمیم به زیارت گرفتین ؟؟
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

مبارک باشه...

از بس تند تند مطلب گذاشتی، ما هم تند تند کیف کردیم...برای همین زود هم یک سال رد شد...والا...

خدا بر توفیقاتت بیفزاید با جام های متوالی(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام :)

خیلی خیلی ممنون :)

ان شاءالله شما هم قلمتون مستدام باشه و حقوقتون رو هم پرداخت کنن خخخخ

یاشیاسان منیم معرفتلی قارداشیم
یاعلی
سلام یادم رفت 😑
بارها گفتم شما مثل برادر همیشه بودین و کمک کردین :))
قبول نیست  دو تا کیک بشه یه دونه ؟؟
ممنون خوبم .
خبرم سلامتی :)
:)

نظر لطف شماست ...
خب کاسه که نمیتونه کیک بخره :)
شاید خودم گرفتم ...
اونم شاید
پناه بر خدا چه جور کاسه حرف میزنه، تایپ میکنه ،،، نمیتونه کیک بخره؟؟
اونی که تایپ میکنه جناب قدحه :)
قبول نیست همین که من گفتم ، کسی که حرف رو حرف بازدید کننده اش نمیزنه! 
 تا حالا شما دیدین یه کاسه یه سالش بشه ؟؟؟ 
همون جوری که یه ساله میتونه بشه ( خودتون گفتین) پس میتونه کیک بخره:))
تازه میشه دو تا کیک یکی جناب قدح یکی هم قدح !
من حریف شما نمیشم .
اینم کیک

دست شما درد نکنه ، خیلی زحمت کشیدین!
من دیگه حرفی ندارم😐🙄
فقط میخواستم بپرسم چه جور بین 400 نفر این کیک تقسیم خواهد شد ؟
۴۰۰ نفر که کیک نخواستن بندگان خدا :)
اینم به خاطر شما خریدم .
من خودم دیدم تو کامنت ها چند نفر کیک خواستن !
واقعا کسی کیک نمی خواست ؟ 
###بچه های بیان بیاین جناب قدح داره کیک میده 😅
ای باباع
سر و صدا راه نندازین ...
باور کن دیگه تو جیبم هیچی پول ندارم!
تا دفعه دیگه از این کیک کوچولو ها نخرین 😈
کلی پولشه ...
چی کار کنم قدرت خرید اومده پایین !

در بغل شیشه و در دست قدح، در بر چنگ

چشم بد دور که بسیار بساز آمده‌ای...


یک سالگی ات مبارک جناب قدح...

ولی من حضورتون را بیش از یک سال می پنداشتم. از بس حضورتون رو فعال و پر ثمر می بینم...


ان شاءالله سال های سال باقی باشی و خوش بنگاری...


سلام :)
به به به

چه شعر قشنگی ! ممنونم رئوف عزیز

ممنونم بزرگوار :))

جدی اینطوری فکر میکردین ؟:)
 واسه ما که مایه شر و شبهه بودی تا مدت ها:| و  :)

شعر عالی میگی ♥
سلام جناب دچار عزیز :)
آره خدا رو شکر که سوءتفاهم ایجاد شده بر طرف شد ...

واقعا حقیر رو شرمنده میفرمایین🌹
مبارک(:
خیلی مبارک.
یادم نیست چطور اشنا شدم.
+بدی ندیدم از شما.
:)))
سلام خانم دکتر :)
احوالتون چطوره ؟ خوبین ؟
ممنونم از شما

فکر کنم بنده اول اومدم وب شما !🤔

بزرگوارید :)

متشکرم :))



الحمدالله:)
نمیدونم اره فک کنم
پ.ن:ولنتاین هم مبارکِ همه بیانی ها.
شکر :)
عمر چه زود میگذره ...
:)


ممنون خوبم
درسامم سلام میرسونن(:
خدا رو شکر

میگم این درسای بچه های بیان چه با ادب هستن مهدی :)
همش سلام میرسونن :))

سلام و ادب؛

مبارک است. :)

من اسمِ وبلاگ اصلاً تعجّب نکردم. بسیار زیبا و به‌جاست.

حافظِ نازنین...

سلام :)
به به به
آبگینه ی کم پیدای بیان چطوره ؟ خوبه ؟

شما همیشه لطف دارین

البته جناب حافظ فوق العاده هستن
خیلی مبااارکا باشه
سلام بر ماهور بانوی بیان :)
خیلی خیلی ممنونم :))
کجایین شما؟؟

خوبین ؟
سلام
یادم نمیاد ولی از عید امسال وبلاگ تون دیدم.شعرها تون جالب بود برام با اینکه خودم شخصا از شعر بدم میاد...
سلام حسانه بانو :)
شما بزرگوارید ...

فکر کنم اولین بار بنده اومدم وبتون .
نظر لطف شماست

البته خودتونم گاهی ابیات عرفانی منتشر میکنین :)
عرض تبریک...

ان شاالله همیشه موید و پایدار باشید..
سلام و درود بر نای دل عزیز :)
همچنین شما ان شاءالله

وب شما از اولین وب هایی بود که دنبال کردم .
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۱۵:۳۲ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
سلاااااااااااااااام^_^
یک سالگی وبلاگت مبارکا:)
فک نکنم هیچ کدوم از وبلاگام رو گذاشته باشم به یک سالگی شون برسن😂🤦‍♀️
سلام و درود بر خانم مهندس بیان :)

عجب سلااااام طولانی و بلندی :)))

متشکرم
میدونم بلاگر با سابقه ای هستین ، فقط تمیدونم چرا یه جا بند نمیشین :))) واقعا چرا ؟؟؟


چرا وبت تعطیل شده؟
ناپلونی رو بیارم؟

:)))))
سلام  علی آقای گل :)

چطوری مهندس ؟ خوبی ؟

اگه زحمتی نیس بیار :)) حالا به همه میرسه ؟؟؟
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۱۶:۱۴ 🍊دخترِ پرتقال🍊
سلام
مبارکه....
 اوخی شیرینی اش کو؟ 
سلام خانم معلم :)))

حالت چطوره ؟ خوبی ؟
بازم عوض شد که 🤔

ممنونم
زحمت شیرینی با شما خانم معلم :)
بله اولین بار شما تشریف آوردید.
الحمدلله کم و بیش نالان و گاه آرام سعی میکنم به همون ده درصدی که ممکنه عالم به وفقم بچرخه بچسبم :) بقیه اش مصیبتی بیش نیست.
 تصمیم به زیارت نگرفتیم اما تصمیم به نیابتمون گرفتند و این کم از زیارت نیست.
هرچه در این دهر نشانت دهند / گر نستانی به از آنت دهند
چه خوب :)

ان شاءالله همیشه آرام و شاد باشه زندگیتون ...

خوش بسعادت شما ، زیارت نیابتی کمتر از خود زیارت نیس ، قبول باشه ان شاءالله

چه شعر قشنگی ...
شمام اهل شعر هستیا :)
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۱۶:۴۱ دختری از جنس باد
سلام
Happy ghadah daaay

سلام :)

متشکرم :))

سیز تورکسیز آخی ، نیه خارجی یازیسیز ؟؟؟؟
سلام جناب قدح. یکی از خاص ترین وبلاگای بیانه این وبلاگتون هم اسمش هم خودش. مبارکه تولدشون!
سلام و درود بر آقا مهدی عزیز :)

شمام همیشه به بنده لطف دارین ...

مهدی جان ما لایق این تعریف قشنگ شما نیستیم :)
خودت چطوری ؟ حالت خوبه ؟ خوش میگذره؟
😂😂😂
من که با چماق ادبشون کردم بقیه رو نمیدونم
😁😁😁

کتکشون میزنی ؟؟
بابا درسای شما که بی آزار هستن ، حالا خشونت چرا ؟؟؟؟:)))
سلام
بدون تعارف گفتم...
نظر لطف شماست...
چقدر جالب
خیلی از شما ممنونم :)
ان شاءالله چراغ وبتون همیشه روشن باشه

سپاس
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۱۹:۰۲ دختری از جنس باد
باغیشلایین متعصب خان
وبلاگیزین دوغوم گونو بوتون اوسون
حالا شد :))

درود بر شما ، یاشیاسیز تورک بالاسی:)

چخبر ؟ مدرسه چیزی نگفت بخاطر تعطیلی ؟:)
سلام
توکل به خدا...
خواهش میکنم.
موفق باشید.
یا حق
خداوند متعال یاورتون باشه همیشه
متشکرم
همچنین شما
یاحق
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۱۹:۱۲ دختری از جنس باد
نه چی میخواد بگه
هیچی نگفت ؟
عجب مدرسه خوبی
البته فکر کنم از گروه شما حساب میبرن :)
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۱۹:۱۳ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
من هر وقت حالم خوب باشه اینجوری سلام میکنم😂😂🤦‍♀️

کلا آدم متغیری هستم خخخ اون وبلاگا هم موندنی نبودن...وگرنه منم دلم میخواست ثباتم رو بر پایه یک وبلاگ حفظ کنم...ولی همه چیز دست به دست هم داد که هی مسیر خودم رو توی وبلاگ نویسی عوض کنم:)))
البته به یک ساله شدن این یکی وبلاگم امیدوارم خخخخ^_^
چه خوب :)
ان شاءالله همیشه خوب باشین :))

درسته گاهی آدم بعضی کارها رو علی رغم میل باطنی انجام میده ...

ان شاءالله چراغ وبتون سالها روشن باشه

ماجده بانو کجا رفتی ؟؟

پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۱۹:۱۴ 🍊دخترِ پرتقال🍊
سلام سلام 
😅😅 من همش درحال تعویضم! 
عههه دیر گفتین وگرنه کیک میپختم 😌
قلمتون مستدام ❤🙏
درود بر شما :)

ممکنه اینجوری بچه ها نشناسنتون آخه :)))

جدی بلدین کیک درست کنین ؟؟؟؟
کاش زودتر گفته بودما !
قدح رو وقتی بطور جدی دنبال کردم که اولین نظرو برام گذاشت. هنوزم یه جورایی دلم میخواد پیشوند جناب از جانب پاسخ من بوده باشه :)
سلام فرزاد عزیز :)
درسته اولین بار من توفیق پیدا کردم بیام وبت
خوب یادت مونده ها :))
شما به من لطف داری بزرگوار

وبلاگت قشنگه ...
کم مینویسی درسته ؟
مرسی ممنونم بد نیست خداروشکر. امیدوارم برا شما هم خوش بگذره
خدا رو شکر :)

ممنونم ...

خوشی هاتون پایدار ان شاءالله مهدی عزیز :))
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۲۰:۱۲ دنیای کامپیوتر ...
سلام.

خیلـــی هم عالی... موفق باشید.
سلام آقا عرفان گل :)
زنده باشی ان شاءالله

حالت چطوره ؟ خوبی ؟
شما نگران نباش
به همه میرسه :)
پس دست گلتون درد نکنه بیار :))
ولی حسابی تو خرج میوفتیا !!
راضی به زحمت نیستم مهندس ...
شایدیه وقتی جسارت نوشتنو داشته باشم 
البته که نوشتن انگیزه میخواد ...

ان شاء الله موفق باشی همیشه دوست عزیز :)
قلمتون سبز
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۲۰:۳۵ دنیای کامپیوتر ...
ممنونم، امروز یک خبر خیلی خوب بهم رسید که کلی بهم انرژی داد و منم برای تخلیه، رفتم سراغ بازی زولا( یک بازی شوتر اول شخص آنلاین) و شادیمو با کشتن آدمای بازی تقسیم کردم، منصفانه است؛ مگر نه؟ ☻
همیشه خبر خوش ان شاءالله

عجب !!!
چه خشن
بهت نمیاد عرفان :)
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۲۰:۳۹ دنیای کامپیوتر ...
خب البته آنها هم منتظر نماندند و جبران کردند... اگر دوست داشتید یک بازی کامپیوتری انلاین رو تجربه کنید؛ زولا را پیشنهاد میکنم...
.
.
.
همین الان داشتم باب اسفنجی نگاه میکردم ☻
ینی الان حسابی زخمی شدی ؟؟؟

پس حسابی سرت شلوغه :)
خوشبحالت امروز تعطیل بودی ...
سلام :)
به به تولد وبلاگتون مبارک 🌹

یادمه شما با وبلاگ من اولین بار آشنا شدین :)))
و به وبلاگ من اومدین :))
البته اگر بخواین کامنت اولتون رو میتونم پیدا کنم و بهتون بدم :)
بعدها متوجه شدم جز صد وبلاگ برتر بیان شدین :))


ارزیابی مو به زودی اگر فراموش نشود میام میگم :))

سلام و درود :)

ممنونم

درسته اول من اومدم وب شما :))
حافظه تون خوبه ها

ان شاءالله
درود بر شما
تولدتونم مبارک :))🌹
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۲۰:۴۷ دنیای کامپیوتر ...
نه، ولی تو پروفایلم ثبت میشه که چند نفرو کشتم یا کمک کردم به کشتنشون و یا چند بار مردم و اگر درصد کشتن از مردن بیشتر باشد، خیلی بهتر است

شما در چه بازی هایی تجربه داشتید؟
...
بله، امروز تعطیل بود ولی کلاس های جبرانی از هفته بعد شروع میشه.
والا من زیاد اهل بازی کامپیوتری نیستم . کوچیک تر که بودم فوتبال بازی میکردم .

ان شاءالله موفق باشی تو کلاس ها :)
اینم شیرینیا :))))))))
متاسفانه ناپلونی نداشت مجبور شدیم چیز دیگه بگیرم :/

کو شیرینیا مهندس ؟
حالا چی گرفتی ؟ کجاس ؟
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۹۷ , ۲۱:۱۴ 🍊دخترِ پرتقال🍊
بعلهه بلدم یه معلم باید همه فن حریف باشه!😅
ان شاالله تولد خودتون :) 
عب نداره من ک اونارو میشناسم :))) 
درود بر شما :)
اینم حرفیه خب شما میشناسین :)

پس کیک تولدم با شما باشه ؟
تبریک...
حسن شما را به شرح نتوان گفت که همین صفحه خود گویاتر است ...
سرافراز باشید ...
سلام بر یاقوت بانو :)

لطف سرکارعالی همیشه شامل دوستان بوده ...

همچنین شما
سپاسگزارم :)
تولدت مبااارک
سلااااااام :)
خدای من ببینید کی اومده ...

کجایی خانم دکتر ؟ کجایی؟؟؟
چرا نمیای دوباره بنویسی ؟

حالت چطوره خوبی؟
تبریک🌸
سلام و درود :)
متشکرم

شما چطورین ؟ خوبین ؟
دیگه نمینویسم :) 
زیر آسمون آبی 
حالم خوب خوبه😍 

جای بلاگرهای خوب مثل شما تو بیان خالیه

خدا رو شکر که حالتون خوبه :))
ان شاءالله همیشه شاد و سرزنده باشین در کنار خانواده ی محترم

ولی ما منتظریم که ان شاءالله برگردین و دوباره بنویسین
نکنه جای دیگه مینویسین🤔
شما ادم خوب و مردم داری هستی و حسن معاشرت خوبی داری
بدی که ندیدم ولی گاهی اختلاف سلیقه عمیقی داریم که خوبیش این که کاری به کار هم نداریم 😉

نمیدونم باید درمورد وب نظر میدادم یا شما !😅
سلام جناب کارور عزیز :)
این نظر لطف شماست بزرگوار

اختلاف سلیقه بین همه ی آدما هست و سلایق متفاوته
خدا رو شکر که کاری به کار هم نداریم 😂

خیلی ممنونم که لطف کردین و نظرتون رو راجع به حقیر فرمودین :)

ایام به کام :))
جمعه ۲۶ بهمن ۹۷ , ۱۵:۳۴ 🍊دخترِ پرتقال🍊
باشه😉
دست شما درد نکنه :)
امیدوارم 120 ساله بشین
و همین طور مسمم ادامه بدین
سلام بر بلاگر عزیز ، آشنای غریب :)
متشکرم
در کنار شما دوستان عزیز ان شاءالله

چوخ چوخ ساغولاسیز :))
چه خبر ؟ خوبین شما ؟
اتفاقا من از اسم وبلاگتون خوشم میاد ..خاص ..قدح :)
مبارک باشه یک سالگی اش 
سلام :)
درود بر شما
خیلی لطف دارین آبان بانو

زنده باشین
ان شاءالله شما دوستان بیانی همیشه موفق و پیروز باشین
اسم وب شما هم قشنگه
سلام جناب قدح.مبارکه.انشاالله بازم شاهد بودنتون دربیان و چندساله شدن وبلاگتون باشیم.
مم که به شخصه همیشه از شما خوبی دیدم و همیشه توصیه های برادرانتون تو گوشم تکرار میشه.انشالله همیشه زنده و سالم باشید ....قدحتون پر می🌹
سلام و درود بر شما سولین بانو :)
ان شاءالله درکنار شما دوستان خوب بیانی

نظر لطف شماست . خیلی خوشحالم که چنین دوستان با محبت و خوبی در بیان دارم .

همچنین شما و همه ی دوستان بیانی ان شاءالله

ان شاءالله دورهمی خانوادگیتون خوش بگذره ...
راستی حالتون بهتره ؟
سلام، من دیر رسیدم از کیک تولد چیزی مونده؟:))
تولد یک سالگیه وبتون رو تبریک میگم ایشالا که سالیان سال اینجا از خوشیها بنویسین:)
سلام آقا حامد گل :))
کجا بودی گل پسر ؟

کیک بمونه برای تولدم ان شاءالله
خیلی ازت ممنونم ان شاءالله در کنار شما دوستان گلم
حالت چطوره ؟ خوبی ؟
خیلی متشکرم.
بله خداروشکر.:)
درود بر شما
خدا رو شکر
بیشتر مراقب خودتون باشید .
خوش بگذره با خانواده ی محترم ان شاءالله
سلام 
تازه باهاتون آشنا شدم ولی حتما خوب هستید که تونستید یه سال ادامه بدید. 
 
سلام آقا محمد گل :)
نظر لطف شماست و خیلی ممنونم
پس یه خوش آمد ویژه باید بهتون بگم :))
من با اکثر بچه ها احوالپرسی میکنم اینجا ، خب شما چطوری خوبی دوست عزیز ؟
سلام
وبلاگی خوبی بود.

جنابعالی که بزرگواری

اگر مطالب جدید رو زودتر بفرستید بهتره

موفق و سربلند باشید
سلام جناب شکیبای عزیز :)
احوال شما چطوره ؟
نظر لطف شماست ...

ان شاءالله

همچنین شما
متشکرم
سلام و درود بر شما :)

تولد وبلاگتون مبارک :)  ایشاا... تولد 120 سالگیش :)
سلام و درود بر بانو بی نام :)
احوال شما ؟ خوبین ؟

متشکرم از شما
ان شاءالله چراغ وب شما همیشه روشن باشه و سلامت باشین .
خدا رو شکر منم خوبم 
ممنونم از لطف شما .
 الهی موفق باشید .
 
الحمدلله
سپاسگزارم

همچنین شما بزرگوار
شنبه ۲۷ بهمن ۹۷ , ۱۴:۲۰ دنیای کامپیوتر ...
گفتم در مدرسه کلاس کامپیوتر برگزار کنم، فکر کنید بچه ها بهم بگویند اقا معلم☻ که البته هرگز نمیگویند...☻
سلام عرفان جان :)
ببخش دیر جواب دادم
هر کسی میتونه معلم باشه :)
حالا براشون کلاس برگزار کردی ؟
سلام علیکم
خوبید بزرگوار؟
تبریک میگم
قلمتون مانا
و موفق باشید ان شاءا...
سلام بر ملازمان حرم عزیز :)
آقا کجایی شما ؟
خوبی ؟ احوالتون چطوره ؟

الحمدلله
متشکرم بزرگوار
زنده باشید
همچنین شما ان شاءالله
خودت چند ساله شدی؟
سلام آقا محمد صادق کم پیدا :)
چطوری برادر ؟ خوبی ؟

خودم هم چن روز دیگه تولدمه :)
تبریک میگم بهتون:)
سلام یسنا سادات بانو :)
احوال شما چطوره ؟ خوبین ؟

ممنونم
خدا همه بچه های بیان رو حفظ کنه ان شاءالله
سلام جناب قدح
تولد وبلاگتون مبارک باشه
یادم نمی یاد چطوری و کی با این وب آشنا شدم
آرزوی موفقیت دارم برای شما و امیدوارم وبتون همچنان مثل گذشته پربار باشه
سلام فرناز بانو :)
احوال شما چطوره ؟

متشکرم :)
ان شاءالله شما هم همیشه سلامت باشین و چراغ وبتون روشن باشه
سلام
با عرض تبریک و آرزوی موفقیت
سلام بر ایران دخت بیان :)

ابتدا یه خوش آمد عرض کنم حضور شما

خیلی خوش آمدید .

بسیار بسیار سپاسگزارم :))
سلام 

تبریک عرض میکنم 
قلمتون پایدار 
موفق و مؤید باشید 
سلام علیک :)

درود بر گل نرگس بیان

خیلی سپاسگزارم از شما
شما هم همیشه موفق و پایدار باشید و چراغ وب قشنگتون روشن ان شاءالله
ممنون از شما :)
بزرگوارید :)
سلام :)
چقدر کامنت!!یه سال طول کشید تا رسیدم این پایین!!
مبارکا باشه! موفق باشید همیشه!
سلام خانم دکتر :)
احوالتون چطوره ؟
خیلی سپاسگزارم

همچنین شما ان شاءالله
دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷ , ۰۹:۲۰ وحیده پوربافرانی
سلام
تبریک دیرهنگام :)
انشاءا... که وبتون همیشه سرپا باشه و خودتون سرپاتر. آمین

نحوه ی آشنایی من با وب شما هم:
یکی از بچه های قبلی بیان که الان دیگه نیست نظرسنجی گذاشته بود که بهترین خانم و بهترین آقا در بیان رو به نظر شخصی مون معرفی کنیم. خیلی از بچه ها اسم وب شما رو گفته بودن. قدح :)

موفق باشید
سلام بانو :)
احوال شما چطوره خوبین ؟


متشکرم از شما

همچنین شما ان شاءالله

چه جالب

براتون آرزوی موفقیت دارم :)

سلام
میدونم دیر شده ولی تبریک میگم:)
فکر میکنم وبلاگ کاکتوس و لاله یا وبلاگ های برتر بیان :)

سلام مبهم بانو :)

عیب نداره ، خیلی ممنونم بزرگوار :))

چه خوب ...
ولی قبل از اومدن شما به وب قدح ، من وب شما رو میشناختم .
سلام... با تاخیر یکسالگی وبلاگتونو تبریک میگم....
واین تاخیر به دلیل تازه آشنا شدنم با وبلاگتون...
سلام قاصدک :)
احوال شما ؟
خیلی خیلی خوش اومدین

متشکرم ازتون :)
ان شاءالله در عرصه ی وب نویسی موفق و پیروز باشین
دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷ , ۱۹:۱۶ دنیای کامپیوتر ...
هنوز نه اما در حال آماده سازی هستم... یکی از شرط ها، داشتن لپ تاپ بود که متاسفانه علاقه مندان زیادی به خاطر این موضوع ثبت نام نکردند.
در هر حال برات آرزوی موفقیت دارم :)

ان شاءالله بهترینها برای شما رقم بخوره ...
سلام
تولد وبلاگت مبارک :)
فکر کردم بیشتر از یکسال وب دارید، فکر کنم تو نظر وب های دیگه با وب شما آشنا شدم :) حافظه تا این حد تعطیل :)
سلام علیک برادر گلم جناب منزوی عزیز :)
آقا کم پیدا شدی ؟ کجایی داداش؟؟

ممنونم از شما :))
درود بر شما
خدا رو شکر که دوستان خوبی چون شما در بیان داریم .
قربان شما :)
هستم ان شاءالله
یاشیاسیز :)

پایدار باشین ان شاءالله

سلام
:)


واقعا؟؟ 
شما چطور با وبلاگ بنده آشنا شدین؟؟
سلام :)
تو وب دوستان دیده بودم شما رو .

بعد هم خودم شدم جزو دنبال کنندگان :)
مبارک باشه:) انشاالله ۱۲۰ ساله بشه:))
سلام الهه بانو :)

خیلی متشکرم
ان شاءالله در کنار دوستان خوب بیانی
ممنونم :)
احوال شما ؟ خوب هستین ؟
سلام 
به به :)
تولد وب شما مبارک /:
وبتون عالیه جناب قدح 
یه هم پیشنهاد دارم
این که وبتون رو به یه موضوع خاص اختصاص بدید 
و در کنار مطالب همیشگی یه موضوع رو هم کار کنید
بازم می گم از معدود وبلاگ هایی رو مدیریت می کنید که از خواندنش لذت می برم


سلام جناب خانلاری بزرگوار :)
احوالتون چطوره ؟ خوبین ؟
خیلی متشکرم :))

ممنون بابت پیشنهاد خوبتون ، البته گاهی در کنار شعر مطالب کوتاهی مینویسم .

شما به بنده خیلی لطف دارین
سپاسگزارم :)
واقعیتش رو نمیدونم چجور اشنا شدم  ذهنم یاری نمیکنه 
امیدوارم خودتون و قدح 120بشین  :)

سلام خانم دکتر :)
احوال شما چطوره ؟

زنده باشین ، ممنونم
ان شاءالله در کنار بلاگرهای محترم بیانی
سلام اقای قدح......
بای گذروند......
ممنونم 
ایشالله
درود بر شما
به دلخوشی و سلامتی بگذره ان شاءالله

ان شاءالله
پست جدیدتون دوباره این پست میاد که!
سلام :)

درست شد ؟
بله
خدا رو شکر :)
تولد یک سالگیتون مبارک
قدح عالیه
زنده باشی ان شاءالله :))
ممنونم

شرمنده میفرمایین :)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۹۹ , ۲۲:۰۹ هیئت خادم الشهدا

بنام خدا

سلام

انشاءالله صد و بیست ساله شوید

زیر سایه امام زمان پاینده باشید

ارادتمند

هدهد

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan