قدح در الکامپ ...

سلام دوستان :)

این روزا با اینکه سرم شلوغه تصمیم گرفتم حتماً تو نمایشگاه "الکامپ" شرکت کنم و تازه های دنیای الکترونیک و دنیای مجازی رو از نزدیک ببینم .

ماشین نبردم و ترجیحاً سوار اتوبوس های Brt شدم و ساعت ده و نیم رسیدم به نمایشگاه بین المللی.

تقریبا تمام مسافرها که اکثرا بچه های فنی و مهندسی بنظر میومدن تو ایستگاه نمایشگاه پیاده شدن .

سالن ها و غرفه های زیادی میزبان بازدیدکنندگان بودن ... غول های بزرگ دنیای تجارت الکترونیک ایران در کنار تازه کارها همه جمع شده بودن تا آخرین محصولات و دست آوردهاشون رو به نمایش بذارن ...


پس از دیدن چن تا سالن که مربوط به شرکت های بزرگ بود به طرف مقصد خودم یعنی سالن های "استارتاپ ها" رفتم .

چن تا سالن پر از ایده های نو ، که حالا به ثمر نشسته بود .

در کنار استارتاپ ها چندین شرکت "شتابدهنده" هم بودن که کارشون بررسی ایده ها و حمایت از اون هاست تا مرحله تکمیل و بهره برداری . و در قبال کمکی که به صاحبان ایده ها میکنن در بخشی از سهام اون طرح شریک میشن .


شاید بگین تو رو چه به این چیزا !! برو شعرتو بخون ولی چون جناب فردوسی قبلا پاسخ این سوال رو دادن بنده به رسم ادب سکوت میکنم :

توانا بود هر که دانا بود

ز دانش دل پیر برنا بود :))


چقدر لذت داره و چقدر احساس غرور به آدم دست میده وقتی آدم این همه استعداد و نوآوری رو بین جوونای کشورش میبینه ...

یه عالمه برنامه و نرم افزار جدید ...


چیزی که برام خیلی جالب بود غرفه مربوط به دانش آموزان بود . مخصوصا دانش آموزی که منو به غرفه خودش دعوت کرد و برنامه ای که ساخته بود رو بهم معرفی کرد .

راستی کدومتون تو این نمایشگاه شرکت کردین ؟


  • جناب قدح
درود :) خوبین دوستان بیانی؟

خلاصه ی پست :

رفتم نمایشگاه الکامپ و غرفه های شرکت های تجارت الکترونیک ، استارتاپ ها و شتابدهنده ها رو بازدید کردم همین :)

گفتم شاید بعضیا حوصله نداشته باشن همه رو بخونن


+ جمعه روز مخصوص زیارتی امام رضا علیه السلام هست . زیارت از دور یا نزدیک فراموش نشه ، به یاد دوستان بیانی هم باشین

سلام
یکی از جاهایی که خیلی دوست دارم برم نمایشگاه الکامپ... تا دو سال پیش تو پاییز بود برگذار میشد جدیدا گذاشتن تابستون ... بنظرم خیلی جذاب :)
حالا کی قسمت بشه بیام.
سلام :)
احوال شما ؟ خوبین ؟

آره واقعا نمایشگاه جالبیه...
ان شاءالله تو دوره های بعد شرکت میکنین :)
دادا موفق باشی.
سلام دادای گل خودم :)
چطوری ؟ خوبی ؟

+ محسن خدا نکشتت
خدا نکشتت
هنوز قسمت ما نشده
سلام علی آقای گل :)
خوبی ؟
ان شاءالله قسمت بشه بری
راستی کجایی یه مدته ؟
من رفتم :)
بعضی سالنا رو گشتم وقت نشد همه رو برم. ولی بعدا فهمیدم کاش دو تا غرفه‌ی خاص دیگه رو سر می‌زدم :(
سلام فاطمه بانو :)
خوبین ؟؟

عه چه خوب...
درسته هم نمایشگاه بزرگ بود و هم هوا خیلی گرم
منم نتونستم همه رو ببینم
حالا کجاها رفتین ؟؟
  اگه دوباره رفتی، حتماً سالن 31. B  (غرفۀ 256) هم برو. خیلی دیدنیه.

سلام برادر عزیز :)
حالت چطوره خوبی ؟
غرفه ی چی هست ؟؟
سلام، ممنون :) شما خودتون خوبین؟
یادم نیست دقیق، فک کنم سالن‌های 5و6، 7و8 و 9و10. اگه شماره‌هاشون درست یادم مونده باشه اصلا :))
حیف کم بود زمانش.
من اگه زودتر می‌دونستم غرفه‌ی دوچرخه‌های بیدود میذاره رکاب بزنی و بعد مجانی ثبت نام کنی تو اپش حتما می‌رفتم :)) 
شکر :)
آره زمانش کم بود ...
عه سوار شدن دوچرخه ها مجانی بود ؟
موضوع اپش چی بود ؟
سلام 

احوال شما؟
هر سال میرفتم امسال فرصت نشد 
اصلا نفس کشیدن در فضای علمی خیلی خوب و لذت بخش و البته امیدبخش :)

شما هم برای ما دعا کنید
سلام :)شکر خدا

احوال خودتون چطوره ؟ خوبین ؟
پس قبلا رفتین ...
واقعا همینطوره :)

محتاجیم به دعا
شمام دعا کنین حتما :)
ما پارسال غرفه داشتیم امسال دعوت نامه هم اومد واسه شرکت نتونستیم بریم
سلام حامد جان :)
جدی میگی ؟
چرا امسال شرکت نکردی ...
+ موضوع طرحت چی بود؟
امسال هزینه شو شرکت نداد
پارسال طرح ترانسفورماتورهای رزینی رو برده بودیم
درسته هزینه داره ...
خب استقبال شد از طرحتون ؟
دیدنش هم لذت بخشه؟
اگه راست میگی شما هم یه استارت آپ رو کن :)
سلام جناب دچار :) چطوری ؟
لذت نداره ؟؟
راستش بدم نمیاد یه طرح جدید رو کنم :)
مثلا یه برنامه برای راحت شعر گفتن ...
نظرته؟
من عاشق نمایشگاه های تجهیزات و نوآوری های پزشکی ام.البته به صورت مجازی نمایشگاهای خارجیش رو نگاه میکنم و کیف میکنم :))
مهندسین پس
سلام خانم دکتر :)
خوبین ؟؟
خیلی عالیه
اتفاقا چن تا آپ مربوط به پزشکی هم بود اونجا
مهندس کجا بود ؟؟ مهندسا رو دوست دارم :))
براتون آروزی موفقت دارم
سلام
چطوری
حالا اینهایی که.گفتی یعنی چی :(
سلام علی جان :)
احوالت چطوره؟ خوبی؟
توضیح دادم که
شرکت های نوپا در زمینه تجارت الکترونیک :)
:)))) دست ننذاز ما رو عامو😉
جدی میگم بابا :)
باید یه سری برنامه ساخته بشه که شعر گفتن رو آسون کنه

مثلا یه برنامه بسازن بصورت خودکار فیش منتشر کنه :))
بله بنا به رشته تحصیلم علاقه دارم :))

خوبیم خداروشکر :)
با روز و روزگار میسازیم 
پس مهندسین !؟؟
درسته؟
الحمدلله
ایام و روزگار به کام :)
آره ها !
خدایی کیف میکنی همچنین رفیق باهوشی داری تو بیان !؟

:))
فعلا نه 
وسط ها رها کردم دو سال دیگه دارم تا مهندسی 
امیدوارم ی روزی فرصت بشه که ادامه بدم 
ای بابا ...
ان شاءالله بتونین ادامه بدین .
حیفه واقعا
براتون آرزوی موفقیت دارم :)
الحمدالله علی کل حال :))
ممنون، شما خوب هستید؟

ان شاءالله ،نمایشگاه کتابم دوست دارم البته :))
الحمدلله :) درود بر شما
ماهم خوبیم به دعای دوستان...
ان شاءالله
کتاب که عالیه :) مگه نه ؟
سلام جناب قدح:)
خوشبحالتون.من تابحال فرصت نکردم برم نمایشگاه کتاب.
سلام خانم دکتر :)
احوال شما ؟ خوبین ؟

نمایشگاه کتاب یا الکامپ ؟
نه. ینی آره :دی
اگه ساکن تهرانید شاید دیده باشید یه سری ایستگاه دوچرخه گذاشتن بعضی جاهای شهر. دوچرخه‌های نارنجی. اینا رو با اپ بیدود میشه کرایه کرد. ولی ثبت نام اولیه‌ش یه پول زیادی می‌خواد. کاری که تو غرفه‌شون کرده بودن انگار یه حالت مسابقه داشت که روی یه دوچرخه ثابت ملت رکاب می‌زدن و مثلا برنده‌هاش می‌تونستن رایگان ثبت نام کنن دیگه. 
متوجه شدم :)
آره دیدم ایستگاه های دوچرخه رو
پس کار اپ بیدود اینه :)
جالبه
کاش هزینه ی ثبت نام اولیه ش زیاد نبود ...
ممنون بابت معرفی :) یاشیاسیز
سلام
ادم ذوق میکنه..
بنده بودم میرفتم  ،میپرسیدم آیا با وسایل تون آزمایش های محتوای کردید یا خیر؟؟
سلام حسانه بانو :)
خوبین ؟
درسته ...
البته کسانی که اونجا بودن طرح هاشون به ثمر نشسته بود و آماده ی بهره برداری بود .

سلام
 احوال جناب قدح؟
سلام علیک :)
بسیار ممنونم
احوال خودتون چطوره ؟ خوبین ؟
سلام
ای
الحمدالله...
شما گویا به نمایشگاه رفتید ،خوبید
الحمدلله
خب نمایشگاه حال آدمو خوب میکنه ولی هوا بسیار گرم بود ...
اونجور نمایشگاهها بیشتر برای دیده شدن و جذب اسپاسنره
طرح ما اسپانسرش وزارت نیرو هستش ما بیشتر برا تبلیغ و معرفی رفته بودیم
درسته
خیلی خوبه حامد
خوشحالم که دوستانم اهل دانش و فناوری هستند .
امیدوارم تو مراتب بالاتر ببینمت ان شاءالله
امیدوارم مسئولین این جوون ها رو باور کنن و ازشون حمایت کنن...
فقط به گذاشتن نمایشگاه اکتفا نشه..

سلام برادر :)
خوبی ؟
همینطوره واقعا ...
البته یه سری شرکت ها حمایت میکنن و بعد تو سهامشون شریک میشن.
اینجوری لااقل طرحشون رو عملی میکنن ...
سلام
نمیشه هم خدا خواست و خرما...

آره والا :)
قرار نیس همه چی بر وفق مراد ما باشه که ...
پنجشنبه ۳ مرداد ۹۸ , ۱۸:۲۱ سارا سماواتی منفرد
سلام

کار خوبی کردید ما که حوصله این حرفا رو نداریم ((-:
سلام سارا بانو :)
احوالتون چطوره خوبین ؟؟
خواهش میشه :) راضی به زحمت دوستان نبودیدم .
هرچند شما همه ی پست رو خوندین مگه نه ؟ :)
پنجشنبه ۳ مرداد ۹۸ , ۱۸:۳۹ سارا سماواتی منفرد
علیک سلام جناب قدح

ممنونم الحمدالله .
هم متن و هم خلاصه ...
انجام وظیفه هست
کلا نمایشگاه رفتن تو این گرما رو گفتم

((-:
شکر خدا
لطف کردین
بزرگوارید ...
آره والا خیلی گرم بود
چه میشه دیگه راه علم و دانش و از این حرفا :))

پنجشنبه ۳ مرداد ۹۸ , ۲۲:۳۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
الکامپ که عالیه
اصلا خوراک منه :)

حیف که نمیتونم بیام :)
سلام آقا مهندس گل :)
احوالت چطوره خوبی ؟
واقعا جای شماست اونجا :)

چرا نمیتونی بیای؟
پنجشنبه ۳ مرداد ۹۸ , ۲۲:۴۳ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
به دلایل شخصی :)
یعنی دیگه چیزی نپرسم :)

عیب نداره ان شاءالله تو نمایشگاه بعدی شرکت میکنی ...
هعی... زندگی تو شهرستان ها مزیت های خودش رو داره ولی خب اینکه نتونی زیاد به این جور نمایشگاه ها شرکت کنی خودش درد بزرگیه :) ای کاش بیشتر تعریف میکردین خیلی دوست داشتم ببینم چه چیزایی بیشتر نظرتون رو جلب کرد و اینا. تنها نمایشگاهی که من رفتم نمایشگاه کتاب بود اونم بخاطر خرید کتب کمک درسی!
سلام :)
خوبی محسن جان ؟؟
اتفاقا زندگی تو شهرستان خیلیم قشنگه
این نمایشگاه تو شهرهای مختلف برگزار میشه
عیب نداره سال بعد ان شاءالله شرکت میکنی :)
دانشجویی ؟

جمعه ۴ مرداد ۹۸ , ۰۰:۱۱ دُخـتَرکــِـ🌼 بی نآم :)
سلام :)) خوبید :))
نه منم نشد که برم ‌:)
سلام دخترک بی نام :)
ممنونم
شما چطوری ؟؟ خوبی ؟؟
چرا نتونستی بری؟
سلام دوست من وب زیبا و پر محتوایی دارید لطفا منم دنبال کنید :)
سلام :)
ان شاءالله
امیدوارم در عرصه ی وب نویسی موفق باشین دوست عزیز
ببخشید اینقدر سرم مشغول بود کلا یادم رفت سلام احوال پرسی کنم :) سلام شکر خدا خوب هستیم شما چطورین؟ :) نه چند هفته پیش کنکور دادم آواره هستم! :)) من از زندگی تو شهرستان کاملا راضیم فقط کمبود امکانات مشکل ساز میشه بعضا. البت شهرستان هم شاید کلمه گمراه کننده ای باشه تقریبا 72 کیلومتری از تبریز فاصله داریم! کلا میگم... مثلا اینجا کلاس آموزش برنامه نویسی فکر کنم نداره. اگر هم باشه احتمالا مقدماتش رو درس میدن. شکر اینترنت و این چیزا جای کمبود رو پر میکنه :)
خواهش میشه
شکر خدا منم خوبم :)
بابا پس تورک سن :)) یاشا آقا محسن :))
البته این محصولات تو اینترنت هم معرفی میشه
چوخ ساغول :))
جمعه ۴ مرداد ۹۸ , ۰۳:۲۲ ... به دنبال حقیقت ...
میگه که...

من کجا؟ باران کجا؟


:)
سلام دوست عزیز :)
احوالتون چطوره ؟ خوبین ؟

+ اختیار دارین ..‌.
کسی که "به دنبال حقیقت" هست ، همه جا از باران حقایق سیراب میشه :)

لبخندتون پایدار :)
خیلی دلم میخواست برم ولی وقت نشد...حس خوبیه وقتی 
آدم این جورچیزا رو از نزدیک حس کنه
سلام :)
چطوری خوبی ؟؟
عیب نداره دوره بعد ان شاءالله
نقاشی و آموزش زبان کره ای خوب پیش میره ؟:)
پس شمام تهرانید 
سلام پاییز بانو :)
حالتون چطوره بهترین ؟؟

مگه نمیدونستین ؟
خواب بودم الانم دلم خواب میخواد 
سلام 
نه نمی دونستم 
پس بفرمایید استراحت کنین :)
نمیشه دیگه :) کله ی ظهره 
خب مگه شیفت نبودین ؟
ممنون مرسی 
شما خوبی؟
یه مدتیه وقت نمیکنم سر بزنم اینجا هر از گاهی میام یه خبری میگیرم 
زنده باشی :)
شکر خدا
ان شاءالله که هرجا هستی موفق باشی :)
ممنون از حضورت :)
ممنون
همچنین 
زنده باشی :)
جمعه ۴ مرداد ۹۸ , ۱۸:۱۱ سلام بر مهدی ...
شکر :)
خوبیهاتون پایدار :)
سلام :)
متاسفانه منم نرفتم :(

سلام نیلو سادات :)
خوبین ؟ احوال شما ؟

عیب نداره ...
ان شاءالله دوره ی بعد شرکت میکنین :)
چه خوب👌
سلام :)
چطوری دلاشفت بیان ؟
ممنونم
شما نرفتین؟
سلام
شما خوبین؟
متاسفانه اطلاع نداشتم اصلا
منم خوبم الحمدلله
عیب نداره
ان شاءالله دوره ی بعد شرکت میکنین ...
تو تعطیلات به سر میبرین یا هنوز درس دارین ؟
و چه درد و غصه ای به جانت میفته وقتی می بینی بیشتر این استعدادها پناه و حامی ندارند ...
سلام یاقوت بانو :)
خوبین الحمدلله ؟؟

واقعا همینطوره ... امیدوارم همشون به لطف خدا موفق بشن ...
مشهد هستین ؟
تو ایام زیارتی هرجا بودین ما رو هم یاد کنین .
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

حالت چطوره برادر؟
ان شاء الله خوب و سلامت باشید...


نه به اون اوایل که تخته گاز می رفتی نه به حالا که سالی یه بار، سر و کله ت پیدا میشه(لبخند)
خیره ان شاء الله...


الکامپ رفتنت قبول(لبخند)
ببین اونها چطوریی حقوق هاشونو می گیرند، تجربیاتشونو بیا به ما هم بگو(لبخند)


نمایشگاه های اینطوری، حتی برای کسی که سررشته ای نداره، لذت بخشه چون پیشرفت تکنولوژی، خودش هیجان آوره...


نرم افزار شعر و شاعری هم میشه ساخت...چرا که نه...
طرف می تونه یه کلمه وارد کنه، بعد نرم افزار کلمات هم قافیه را براش ردیف کنه که راحت تر شعر بگه...
مثلا: قدح، شبح(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام داداش :)
الحمدلله
شما چطوری خوبی ؟

کجا سالی یه باره آخه؟؟ :| :)

آره واقعا خیلی جالبه ...
شما شرکت نکردی ؟؟؟

پیشنهاد خوبیه
قدح و شبح !!!!!!

مولا نگهدارت :)
خوبم خدا را شکر


سالی یه بار، کنایه از کم پیداییه دیگه شاعر(لبخند)


متاسفانه نمی تونم شرکت کنم...وقت کنم دو زار می خوابم(لبخند)
الان طوریه که شبی فقط 3 ساعت می خوابم...


قدح و فرح چطوره؟(لبخند)




خدا رو شکر
متوجه شدم :)

مگه چیکار میکنی کم میخوابی ؟؟؟
اینقدر حرص دنیا نداشته باش ...

همون قدح و شبه بهتره :)
کار می کنم(لبخند)
تا وقتی انرژی دارم بیدارم...سوختم که تموم شد، غش می کنم دیگه(لبخند)


ملت یه زمانی کار می کردند تازه می گفتند خدایا ببخش کم گذاشتیم...جهادی کار کردند و شهادت نصیبشون شد...
ما جهادی استراحت می کنیم و طالب شهادتیم...
خودم رو عرض می کنم ها...اساعه ادب تلقی نشه....


پول نمیدم که...این رییس را ببین...همه شون همینن(لبخند)




خدا قوت :)
خودتو دوگانه سوز کن .

واقعا استراحت جهادی رو خوب اومدی :))
پول نمیدی که ؟
آقا اشتباه لپی شده(لبخند)

در طبیعت ما اصلا نیست پول بدیم...پولو بایِد اِسِّد(لبخند)
پول نمیدن منظور بوده(لبخند)


میگم شما دیگه زیادی فی سبیل الله داری کار میکنیا !
( ستاد دلسرد کردن نیروهای جهادی)
:)
سلام و عرض ادب...
ایشاا... که بهتون خوش گذشته باشه... من که اصولا اینجور جاها نمیرم چرا؟! چون یه دوست پایه ندارم باهاش برم و تنهایی هم که کلا حرامه :))
فقط اومدم بگم عاشق اون خلاصه پستتون شدم :))
سلام بی نام بانو :)
چخبر ؟ خوبین ؟

ان شاءالله شرکت میکنین :)
نظر لطف شماست :))

شنبه ۵ مرداد ۹۸ , ۱۱:۵۲ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
:)
منم دوست دارم برم اما کو نمایشگاه؟:/
سلام دوست عزیز :)
خوش اومدین

چرا نمیتونین؟
شنبه ۵ مرداد ۹۸ , ۱۲:۱۵ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
تشکرات

توی منطقه ما نیس:))
زنده باشی:)

معمولا تو شهرهای مختلف برگزار میشه ...
سلام ما خوبیم شما خوبین؟
خوب شد خلاصه رو گذاشتین من حوصله خوندن نداشتم :)
سلام بهاربانو :)
ما هم خوبیم
کم پیدا شدین !
دیگه چیکار کنیم بی حوصله ها رو هم باید درک کرد دیگه :)
خدا رو شکر 
ما که هستیم 
خیلی خوبه درک می کنید😀 .من پستهای طولانی کم می خونم 
فقط اگه طنز باشه می خونم 
نه شوخی گفتم خوندم :)
بله هستین :) فقط نامحسوس
خب همه پست طولانی نمیخونن ...

درود بر شما :)
بالاخره خوندید یا نخوندید ؟:)
نامحسوس رو خوب گفتین 😁
به جون گربه محلمون خوندم :)

:)
بابا مزاح کردم ...
چه تمام پست و چه خلاصه رو بخونین بنده ممنونم از دوستان.

من موندم گربه ی محلتون بمیره شما به چی قسم میخوری !
اهان :)
جون اون یکی گربه محلمون رو قسم می خورم 😁
پس حالا حالاها گربه برای قسم خوردن هست :| :)
بله زیادن :)
شما اصن نگران نباشین 
:)
نگران بودم ... خدا رو شکر :)
موفق باشین
سلام :)
احوال شما؟
خوش اومدین
بهمچنین :)
ممنون خوبم
باز ممنون:)
خدا رو شکر ...
زنده باشین :)
شنبه ۵ مرداد ۹۸ , ۲۳:۴۰ ستاره خوشبختی
ثبت نام کردم ولی نتونستم بیام...

واسه شهرستانی ها سخته...

ما هم بچه شهرستان
سلام خانم معلم :)
احوال شما ؟ خوبین؟

درسته حضور دوستان از شهرستان ها کمی سخته
البته تو شهرهای مختلف برگزار میشه...
الکامپ خوش گذشت؟

خوب بود؟؟؟
خوب بود
جای دوستان علاقمند خالی بود واقعا
البته هوا خیلی گرم بود ...
گرمای هوا که به همه جا رسیده...


ان شا الله دلتون هم گرم باشه.
آره واقعا

بهمچنین ان شاءالله
ممنون از دعای قشنگتون ...
سلام چقدر خوب موفق باشید.
سلام بانوی شرقی :))
خوبی ؟
کِی برگشتی ؟؟
سلااام از کجا شناختین؟🤔😅
اوممم ۲ ماه تقریبا 
خوبین؟
بالاخره یکی منو شناااااخت :))))))) 

دو ماهه ؟؟
بله تقریبا از تیر و الانم مرداد :) 
پس چرا نگفتین؟
اخه هیچکی نمیشناختم حوصله معرفی کردن خودمو نداشتم خیلی مظلومانه یک گوشه نشستم پست گذاشتم 🙁
خب از کجا باید بشناسن ؟
نمیدونم شما از کجا شناختین؟
خب شما اومدین اینجا و من شناختم .
به دوستان دیگه هم سرزدین؟
🤔 نفهمیدم چجوری ولی خوشحالم.
بله تقریبا 
ولی نگفتم کی بودم
به هرحال خوش برگشتین ...
موفق باشین ان شاءالله :)
سلام جناب قدح :)
کاش الکامپ رو مخففش رو هم بازگو کرده بودین:))
الکامپ Elecomp
همیشه مخفف ها رو دوست داشتم بدونم D:
##
Electronics, Computer & E-Commerce

خوبین؟ سلامتین؟ 
اوضاع مالی خوبه ؟
پس تجربه ای در الکترونیک هم دارین😎
یه اپلیکیشن شعر قدح بسازین:)
سلام :)

درود بر شما :)
الحمدلله
شما خوبین ؟
تجربه که نه زیاد ولی دوست دارم ...
پیشنهاد خوبیه :)
ممنون بهم چنین.
زنده باشین :)
ممنون خوبم :)
نه معلوم شد اوضاع خوبه .
من ایده های خوبی دارم :))) 
خدا رو شکر
اوضاع که خوب نیس ولی شکر

خب ایده هاتون رو بسازین :)
وقتی انگیزه و حوصله نباشه میشه ایده های فراموش شده ..
اوهوم ...
ولی ناامید نباشین
بدنبال سختی آسانیست ...
سلام :)
خوبین ؟
من برای اولین بار اسمشو شنیده بودم از یک وبلاگ دیده (( آقای خط خطی )  و نمیدونستم چیه !!


ان شاالله سال بعد :)
سلام آقا امیر :)
شکر خدا
شما چطوری ؟ خوبی ؟ چخبر ؟
آره دیدم پستشو
ان شاءالله سال بعد :)
يكشنبه ۶ مرداد ۹۸ , ۱۲:۰۳ دختری از جنس باد
منم می بردی خببب
سلام :)
خوبی ؟ شما کجایی اصلا؟

بعدشم از شهر شما تا اینجا کلی فاصله ست ...
ولی این نمایشگاه تو شهرهای مختلف برگزار میشه
چخبر؟
سلام علیکم!
چقد باحال.دیدی چه شوری دارن؟تو اخبار که معمولن این نمایشگاهارو نشون میده اینقد ذوق میکنم واسه جوونا!
سلام علیکم و رحمه :)
خوبی؟
هیچ معلوم هست کجایی شما ؟

آره واقعا ...
ان شاءالله همشون موفق باشن همچنین شما
چه جوری بودن که فنی مهندسی به نظر میومدن؟ یعنی من فنی مهندسی به نظر نمیام؟
سلام :)
احوال شما ؟ خوبی؟
خب قیافه ی یه دانشجوی مهندسی با یه دانشجوی هنر یا مثلا شعر و ادبیات فرق داره
من که قیافه ی شما رو ندیدم!

سلام. الان مثلا یه دختر چادری رو چه جوری میفهمید مهندسه یا مثلا مدیریت میخونه یا مثلا گرافیک؟
منظورم پسراییه که شبیه انیشتین هستن :)
ممنونم.شما چطورید؟
منظورم نمایشگاه کتاب بود.دلم خواسته که برم ولی فرصتش رو نداشتم متاسفانه.
:)
آهان ...
خب دوره های دیگه میری ان شاءالله :)

عااااالییییی پیش میره...اصلا من بهتون میگم چنتا سریال کره ای ببینین اوکی میشین!

خدا رو شکر :)
متاسفانه وقتم کمه و نمیتونم فیلم تماشا کنم .

همیشه خوب و عالی باشی :)
شنبه ۲۶ مرداد ۹۸ , ۱۶:۵۵ ❤️ علی خوش شانس ❤️ ۷۴📆

حیف شد دیر گفتی میخواستم بگم اونجا میری نایب زیاره باش😄. وای من چنگده بامزه م😂.

سلام علی آقا :)
خوبی؟
به قدح خوش اومدی
ان شاءالله سال بعد شرکت میکنی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan