گریه زیر باران ... (قدح پنجاه و هشتم )



آسمان بارانی و چشمان من بارانی است ...

سیل اشک من روان و این دلم طوفانی است

بی زبان درد دلم را باز گویم با خدا

زیر باران خلق را نزد خدا مهمانی است.


(قدح)


  • جناب قدح
عشق بازی با خدا زیر باران ...
زیر بارون برای برادر کوچیکتون قدح هم دعا کنین ...
همین الان زیر بارون دعا کردم هرچی خیر برات پیش بیاد قدح جان 
سلام :)
سلام :)

خوبیهات پایدار خواهر مهربانم :))
سلام :)
چشم حتما
التماس دعا
سلام :)

چشمت بی بلا بانو ...

محتاجیم به دعا ...
قشنگ و غمگین ... چرا...؟
سلام :)

متشکرم ارکیده بانو ...

خاصیت بارونه !
ایشالا همیشه حالتون خوب باشه ..
ممنونم خواهر خوب اصفهانی من ...

همچنین شما ...

آقاتون خوبن ؟
سلام :)
دلت آفتابی باشه :)
سلام برادر گلم :)

همچنین ...ممنونم
سلام

گریه زیر باران قشنگه ...
سلام :)

واقعاً همینطوره ... ممنون
دلتون شاد جناب قدح
سلام :)

همچنین احسان جان :)
سلام
غمگین نباشید جناب قدح عزیز
سلام :)

غمگین نیستم دنیای من عزیز ...
چقدر زیبا ...
:)
سلام استاد بزرگ عزیز :)

ممنونم

اونجا هم بارونیه ؟
امممم
:/
اورین شاد اولسون همیشع:)
ساغولاسیز همزاد خانم :)

الله سیزی خانوادیه چوخ گورمسین ...

سنده وار اولاسان همیشه :)
همچنین....ساغولون😊

یاشـــااا...

سنده یاشا :)
ما که اینجا موش از کشیده شدیم
سلام :)

منظورت موش آب کشیده بود دیگه ؟
بله بله هوا گرفته و گاهی می بارد و گاهی سرد می شود و
.....
گاهی هر چهار فصل با هم در یک روز تجربه می شود و ...
الی ماشاا...

:)
به به ...

واقعاً عالی و غافلگیر کننده س

:))
از خودش تایپ شد (گوشی خودش تایپ کرد)
پس از خودش تایپ شد :))

ولی بارون قشنگه ...
هوا عالیه !
سلام :)

همنطوره ...
سلام
این بارون بارون نیسانه؟
سلام :)

آره فکر کنم ...
از 23 فروردین شروع میشه تا یکماه ...
قشنگه ولی اگه خیس خالی شی و ۳ ساعت هم تحمل کنی دیگه قشنگ نیست :(
:)

3 هم تحمل کنی ؟؟
ساعت !!! درست نوشتم
آهان ...

ببخشید :)
نه مزداست :)
سلام :)

الان نیسان تمیز فول آپشن دوگانه سوز چنده ؟
خدا ببخشه
ان شاءالله :)
چه قدر حس و حال خوبی رو به آدم منتقل میکنه این دو بیت...
آخ که چقدر دلم میخواد الان زیر این بارونی که میباره، چشمای منم بباره...
سلام مستور بانو :)

شما خیلی لطف داری خواهرم ...
علیکم السلام

هر موقع یه کامنتی میذارم شما سلام می کنید، با این که من سلام نکرده بودم؛ بعد که میام میخونم عذاب وجدان می گیرم که جواب سلام ندادم.
الانم به احتمال 99.99 درصد مطمئن بودم سلام می کنید اما به اون 1 صدم درصد بسنده کردم و منصرف شدم از این که بنویسم "جناب قدح لطفا سلام نکنید!"
هر چند میدونم کار خوبیه ها ولی خب معمولش اینطوره که توی کامنت سلام نمی کنن.
حالام تصمیم گرفتم از این به بعد که براتون کامنت میذارم، اول کامنتام سلام کنم که چون شما عادت به سلام کردن دارید، سلامتون در جواب سلام من داده بشه؛ فکر کنم اینطوری هم من راحت ترم هم شما (:
چرا تو کامنت سلام نکنم ؟ :)
کی گفته تو کامنت سلام نمی کنن ؟ آدم باید در آغاز هر گفتگویی چه شفاهی و چه مکتوب سلام کنه !

ان شاءالله که همیشه سلامت باشی ... متشکرم از شما
این از ادب و متانت شماست ...
پس میخواین تو سلام گفتن پیشی بگیرین :)))
چون معذب می شدم که بعدش جواب سلام رو نمی دادم!
از سال 92 که بلاگر بودم تا الان یادم نمیاد کسی مثل شما برای هر کامنت سلام کرده باشه (:
بله حرف شما کاملا متین و صحیحه
ان شاءالله شما هم همیشه سلامت باشید
بله بله، دیگه دیدم شما کلی ثواب می کنین و من هی گناه می کنم، گفتم یه کم جبران سیاه نوشته های اعمالم رو بکنم (((:
جواب سلام رو شفاهاً هم بگین کفایت میکنه ... لازم نیست حتما بنویسین ...

شکست نفسی و از این حرفا دیگه :)))
قشنگ ...
سلام :)

میم الف باجی :)

ساغول ...
به بهه بهه بهه
نلی بانو بیا ببین جناب قدح چی نوشته،ادمو مست میکنه😊
هوای بارون واین صوبتا بهم دست داد.دست مریزاد🌹
سلام :)

آبجی سولین شما همیشه منو شرمنده میکنین ...

زنذه باشین ... دلتون شاد :)
سلام :)

عالی مثل همیشه !
سلام علیک :)

خیلی ممنونم :)
زیباست..
سلام :)

خیلی ممنونم برادر عزیز ...
سلام 
خیلیی قشنگ بود:)
آسمان ما ابری میباشد ولی خبری از باران نیست  >_<
امیدوارم هرچی ته دلتون هست و به خیر و صلاحتون هست برآورده بشه انشالله:))
دلتون آروم
سلام :)

شما خیلی لطف داری :))
همچنین ، ممنونم از دعای قشنگت ...
و خوش بحال من دوستان خوبم برام دعا میکنن :))
حاجت روا باشین خانم روانشناس نویسنده :))
اینجا هم داره بارون میاد با حال و هواى شعرتون جور بود چسبید :)
سلام :)
درود بر رویایی ترین رویای بیان :))
زنده باشی خواهرم ...
گاهی چتر را باید دستِ باران داد/روی سرِ خودش بگیرد/و ما/جایش بباریم!...
سلام :)
چه قدر زیبا بود ...!!!

بسیار متشکرم :))
عالی بود
وزن شعریتون دقیقا چیه؟؟
سلام :)

خیلی ممنونم ...

زیاد در قید و بند وزن نیستم ...
اینها هم شعر نیست ! هرچی به ذهنم میاد مینویسم .
سلام:)
امیدوارم هیچ وقت هوای چشاتون بارونی نباشه!
ولی خودمونیم،گریه کردن زیر بارون خیلی لذت بخشه:)
سلام :)

سلامت ، نیکبختی و سعادت
برای خواهر خوبم طراوت

واقعاً همینطوره ...
ان شا الله عاقبت به خیر شید
سلام :)

همچنین شما ...

ستاره خوشبختی شما همیشه همیشه فروزان ان شاءالله
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۹:۳۱ علیرضا امیدیان نسب
عالی بود
سلام :)

بسیار متشکرم :))
افرین عالی بود
سلام :)

مهربانیتون پایدار خواهرم :))
عالی بود استاد 
مثه همیشه از خواندن اشعارتون نهایت لذت رو می‌بریم 😉😅
سلام علیرضا جان :)

متشکرم ...

ممنون از لطف شما جوان بلوچ عزیز :))
سلام :) تازگی های یه چت روم ساختم خوشحال میشم شرکت کنید:
http://chat2.blog.ir
سلام :)

ممنون از حضورتون ...
امیدوارم تو این طرحتون موفق باشین :)
سلام:))
وای ممنون،چه شعر خوبی و حس خوبی😊
سلام :))

خیلی ممنونم آبجی نلی بانو :))
سپاس ...
سلام جناب قدح خان:)
انشالله سالم و سلامت و موفق باشییید!
شعر هم زیباا.

سلام آرام بانو :)
همچنین ، ممنون از دعاتون :))
سپاسگزارم ...
خیلی قشنگ بود
: )
سلام :)

قشنگ خواندید خواهرم :)

ممنونم :)

زیر بارانم بی چتر …
تنها بینی سرخم لو میدهد
مرا که باریده ام همراه ابرها


شعر عالی بود جناب قدح احسنت

سلام آقا حامد :)

کامنت شمام عالی بود ... ممنون :)
ما با باران خاطرات خوبی داشتیم
حیف!
که ابر چشمانم خشکید


زیبا بود
سلام حصار آسمان عزیز :)

الهی آسمون چشمات جز برای اشک شوق و گریه های قشنگ بارونی نشه ...
سلام قدح جان

ببخشید سلام یادم رفت.. :))
ممنونم...همچنین
زنده باشی دوست عزیزم :)
عالی...
بارون به جای اینکه فکر آدمو بشوره خیلی چیزا رو تازه می‌کنه...
سلام :)
ممنونم ...
ولی هرچی هست خیلی حس و حال خوبی داره ...
حیف که اینجا اصلا خیلی کم اومد:(
سلام الهام بانو :)

ان شاءالله بیاد ...

هوای جنوب چطوره ؟؟
ان شا الله:)خدا از دهنتون بشنوه
راستی سلام:)

گرمه ولی عصرا یه بادی میوزه فعلا امیدم به همونه :)
امیدوارم ...

اینجام گرم بود ولی یهو سرد شد ...
هوای زندگیتون پر از خنکای بهاری !


خوش به سعادتتون:)

ممنون همچنین شما:)
البته ما هم گاهی حسرت هوای زیبای جنوب رو میخوریم ...

زنده باشی خواهرم :))
سلام

زیبا بود ، سپاس
سلام علیک :)

ممنونم خواهر عزیز و بزرگوارم وحیده بانو :)
بسی زیبا و عالی جناب قدح:)))
سلام :)

خیلی ممنونم خواهرم :))

خوبی آرام بانو ؟
سلام.قشنگ بود وعرفانی...نکنه از نوادگان حافظ یا مولوی هستی؟؟؟؟؟؟؟
یاد شعر سید مجید بنی فاطمه افتادم...
میباره بارون...روی سر مجنون...توی خیابون رؤیایی...
میلرزه پاهاش...بارونیه چشماش...میگه خدایی تو آقایی
سلام علیک :)

ممنونم ، نه بابا :)

عالیه آثار سید مجید ...

خدا روزی کنه چشمای بارونی تو بین الحرمین ان شاءالله
ممنون جناب قدح:)))

شما خوبید؟
الحمدلله ...

شکر خدا :)
خیلی قشنگ بود :)
سلام :)

ممنونم از شما ...
سر زد به دل دوباره غم کودکانه ای
آهسته می تراود از این غم ترانه ای
باران شبیه کودکی ام پشت شیشه هاست
دارم هوای گریه خدایا بهانه ای !
+درود بر جناب قدح شاعرپیشه

 

سلام خانم دکتر :)

چه شعر زیبایی !!!

+ درود بر وجودتان خواهر خوبم :))

آسمان بارانی و چشمان من بارانی ...

سیل اشک من روان و این دلم طوفانی...

بهر هر حاجت که خواهی تو بخواه در این شب

گر در گدایی تو بُودی کاهل، تقصیر صاحب خانه نیست


بیت اول اصلاح شده شعر جناب قدح است

بیت دوم کار دست خودم است


یه ضمیمه هم بزنم که زیباتر شه؛ از آنجا که ماه شعبان است و ماه رحمت خدا و از آنجایی که بارش نعمت الهی در این شبها (تقریبا) رو به فزونی بود، دلم پرکشید به سمت مناجات شعبانیه...

از دست ندهید...


همراه اول فقط خدا

سلام :)

خیلی ممنونم بابت شعرتون جناب سیاوشی ...

بله ! تقصیر صاحب خانه چیست ؟

در مناجات هاتون به یاد ما هم باشید ...

دست خدا همراهتون :)

یاعلی
سلام 

زیر باران هم دعا مستجاب هست 
پس برای ما هم دعا کنید 
سلام علیک :)

همینطوره ...

شما هم دعا بفرمائید ...
: )
سلام :)

میگفتین یه گاوی ، گوسفندی چیزی قربونی میکردیم !

ببینید کی اومده ! آبجی محبوبه خانم :))

خوش اومدین بانو ...
اومدم اینجا رو به قدومم منور کنم دیگه موندگار شدم : )
ممنونم شما لطف دارین.
قدوم منورتون همیشه پرفروز خواهرم :))

سپاسگزارم :))
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ولادت حضرت علی اکبر سلام الله علیه و روز جوان، بر شما مبارک

می بینم که جایزه را گرفتی و دیگه از قدح های پشت سر همت خبری نیست(لبخند)


حالا اصل حالت چطوره؟
گریه زاریت تموم شد یا هنوز ادامه داره؟
بی خیال داداش...زندگی صد سال اولش سخته(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام علیک :)

همچنین بر شما :))
:)
خوبم الحمدلله
شما خوبی ؟ :))

مثل همیشه علی یارتون ان شاءالله
سلام .
آقای قدح ، هستین ؟ دیگه پست نمیذارین . از شعرهایتان لذت ببریم :)
بازم شعر بذارین .
سلام امیر جان :)

خوبی ؟

این روزا سرم شلوغه وگرنه هستم ...

ممنون ازت دوست عزیز :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan