بر دلم افتاده ...(قدح پنجاه و هفتم )

از میان قدحیات :


بر دلم افتاده عیدی میستانم از حسین ...

بس که خوشحال است اربابم زمیلاد شما

قدح


+ خداوندا به حق این موالید همه دوستان را حاجت روا و مریضان را عافیت عنایت بفرما


ولادت امام سجاد علیه السلام مبارک


مشاهده پست های اعیاد شعبانیه

  • جناب قدح

 

با قامت عصمت و حیا مى ‏آید
با بانگ مناجات و دعا مى ‏آید
میلاد عبادت است یعنى سجاد
از سوى خدا به سوى ما مى ‏آید

به به ...

بسیار عالی

متشکرم نای دل عزیز ...
شنبه ۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۸:۳۷ سیّد محمّد جعاوله
تبریک عرض می کنم
سلام :)
عیدتان مبارک :)

ممنونم سید جان :)
ای قدح اشعار تو رندانه باد

شیخ ما ، شاه دچاران زنده باد :))

سلام :)
عیدتان مبارک :)
سلام بر جناب قدح

عیدتان مبارک

کاش من هم عیدی خوبی بگیرم. چیز خاصی رو ازشون نمی خوام ، بیشتر دوست دارم سورپرایز بشم.

+ آمین.
سلام :)
عیدتان مبارک :)

ان شاءالله خواهرم :)
شنبه ۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۸:۴۲ علیرضا امیدیان نسب
تبریک:)
سلام :)
عیدتان مبارک :)

ساغول علیرضا خان :)
مراد بات ⁦❤️⁩
سلام :)
عیدتان مبارک :)

یاشا علیرضا :))
اعیاد مبارک التماس دعا
سلام :)
عیدتان مبارک :)

سپاس آلاء بانو :)
ولادت با سعادت امام سجاد (ع) مبارک
سلام :)
عیدتان مبارک :)

متشکرم علیرضا جان :)
تبریک به شما.تبریک به هممهه
سلام :)
عیدتان مبارک :)

خیلی ممنون آبجی سولین بانو ...
قلمتان مانا...
ایام بر شما مبارک/
سلام :)
عیدتان مبارک :)

بسیار سپاسگزارم ...
شنبه ۱ ارديبهشت ۹۷ , ۲۰:۲۳ دختری از جنس باد
تبرییییک
سلام :)
عیدتان مبارک :)

متشکرم دختری از جنس مهربانی ...
تبریک میگم
سلام :)
عیدتان مبارک :)

متشکرم خواهر خوب من ...
عیدتون مبارک باشه :)
سلام :)
عیدتان مبارک :)

متشکرم خواهر خوش ذوق من ...
سلام  :)
مجددا این ایام خجسته را خدمت شما تبریک عرض می کنم 

طبعتان روان
قلمتان نویسا
سلام :)
عیدتان مبارک :)

خیلی خیلی سپاسگزارم ...
الهی آمین
سلام :)
عیدتان مبارک :)

کم پیدا شدین ؟

آمین ...
سلام :)
سلام علیک :)
عیدتان مبارک :)

عید شمام مبارک :)
سلام

شعر قشنگ بود .
تبریک
سلام :)
عیدتان مبارک :)
ممنونم آقا حمید ...
آفرین جناب قدح
تبریک
سلام :)
عیدتان مبارک :)
ایشالا که از رهرووان حضرتش باشیم
نه جزو سواستفاده کنندگان نامش...

فرخندگی این روزها رو بهتون تبریک میگم🌹
سلام :)
عیدتان مبارک :)

ان شاءالله ...

بسیار متشکرم از حضورتان جناب کارور عزیز :)
بازم عالی ...

عیدت مبارک قدح خان :)
سلام :)

ممنون ....
همچنین :)
به به چه شبها وروزهای زیبایی 
بازم عیدتونمبارکککک
سلام حریم عزیز :)

واقعاً ...

بازم مممممنونننم

ما رو هم دعا کنین !
چقدر پشت سر هم عید:)))
خیلی هم عالی
عیدتون مبارک:)
سلام :)

همینطوره ...خیلی عالیه :)

عیدتون مبارک :))
مبارک
شعبان خیلی قشنگه
سلام :)
تبریک بر شما ...
واقعاً ماه قشنگیه :))
سلام:)
عیدتون مبارک
آرزوی کلی موفقیت در همه لحظات رو واستون دارم:)
قلمتان سبز.... 
سلام علیک :))

عید شمام مبارک :)

همچنین ... مهربانیتون پایدار :))
قلم زیبای شما سبز تر ...
منظورم اون دختر خانم قشنگ نویس بیانه ! میشناسینشون ؟
سلام
تبریکات فراوان 😊🌷🌷
سلام علیک :)

سپاس و تشکرات فراوان تر :)
:)) بله، لطف دارید متشکرم:)
من به شما خواهران بزرگوار خیلی ارادت دارم :))
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ایام بر شما مبارک...


دلت همیشه روشن...
ماشاء الله پا را گداشتی رو گاز و یه کله پیش میری ها..
صبح میام یه مطلبه...با خودم میگم بعدا میرم یه عرض ارادت می کنم، هنوز نیت نکرده، پنج شش تا قدح، سر کشیده شده رفته(لبخند)


در هر حال ما همیشه لذت می بریم...
قدحت، بیست لیتری(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام علیک :)
همچنین شما ...
دل شمام همیشه شاد ...

شما لطف داری رزمنده عزیز :))

گوارای وجود :))

همچنین ، علی یارتون ...
سلام چه قشنگ بود *__*
الهی آمین
سلام :)
عیدتان مبارک :)

متشکرم خاتون :)
الهی آمین 
التماس دعا خیلی خیلـــــــی ... 
سلام :)
عیدتان مبارک :)

خیلی ممنون خواهرم :)
سلام جناب قدح :)
عید تون مبارک 
موفق باشید.
سلام بر آرام بانو :)

عید شماهم مبارک ...

شما هم موفق و پیروز باشید ...
حالتون بهتره خواهرم ؟
ممنون
خداروشکر خوبم


شکر خدا :)
سلام :)
به به مبارکه . 
متاسفانه تقویم ندارم بدونم مناسبتها کی هست :(
سلام :)

تبریک بر شما :)

ممنون آقا امیر :))
سلام
تبریک عرض میکنم .
سلام علیک :)

مبارک باشه بر همه عاشقان :))
علیک سلام
سال نو شمام مبارک

نا پیدا بودیم و در حال حاضر پیدا و کمی هم کم پیداییم🙃

بالاخره از ی بچه مدرسه ای توقع دیگه ای نباید داشت😊
سلام علیک :)

اولاً خیلی خوش اومدی :))

ثانیاً هرجا هستی موفق باشید ان شاءالله ...

ممنون از حضورتون دانش آموز عزیز بیانی :)
....سلطان جهانم به چنین روز غلام است
سلام بر جناب بندانی :)

همه عالم اسیر این خانواده اند ...

درود بر شما ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan