بی تو ... (قدح پنجاه و دوم )


بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست


(فاضل نظری)


  • جناب قدح
قشنگ بود ..
سلام :)
متشکرم :)
آخه بدبختی اینجاست با تو آوار میشود این خانه!
سلام :)
چه میشه کرد بهار بانو :)
این شعر فاضل فوق العاده است ...متشکر از یادآوری 



نیست مرا جزتو دوا ,ای تو دوای دل من ...مولانا


سلام :)
ای تو دوای دل من ...

سپاس :)
سه شنبه ۲۸ فروردين ۹۷ , ۰۸:۱۸ علیرضا امیدیان نسب
:))))))
سلام :)
ممنون آقا علیرضا :))
دقیقاااا
سلام :)
به به !
سولین بانو خانم چطوره ؟
واقعا
بیت زیبایی بود
سلام :)
ممنون جناب شریفی :)
عالی
سلام :)
سپاس آقا علیرضا
حالا شد.
سلام :)
خدا رو شکر ...
قشنگ بود...
سلام :)
ممنون خانم دکتر عزیز :))
سلام 
درود بر شما
واقعا چه بیت قشنگی گفته بودن.....
سلام :)
درود بر گل وجود شما :)
بله ...
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده به آب      ...      در دلم هستی و بین من وتو فاصله هاست    قشنگ بود
سلام :)
شعر شمام قشنگ بود :)
خیلی زیبا بود:)
سلام :)
سپاس الهام بانو :)
مثلِ شهرِ ماکه رویِ گسلِ.😂
سلام :)
شهر شما که تکِ ...
بی تو ...
سلام :)
بله
قشنگه
سلام :)
ممنون
درود بر فاضل نظری
سلام :)
درود ...
حتی بد تر از زلزله
سلام :)
:)
زیباست ...
سلام :)
ممنون
عالیه:)
سلام :)

چطورین بانو خوش قریحه ؟ :))
پست اخیرم گویای حالِ بی حال منه.
امیدوارم زودتر سرحال و پر انرژی تر از همیشه بشین ...
دلتون شاد خواهر خوب و عزیز:)
سه شنبه ۲۸ فروردين ۹۷ , ۱۲:۰۰ سیّد محمّد جعاوله
قشنگه
سلام :)

ممنون آقا سید ...
زیبا بود‎:)‎
سلام :)

ممنونم خواهر بزرگوار :)
بلی بلی.😅
صد البته :))
متشکرم جناب قدح.
اوقات شماهم خوش باشه انشاالله.
خواهش میکنم سولین بانو :)
ان شاءالله ، همچنین برای شما ...
بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است
جان جانان تویی، از چه بترسم کار من ریختن است

مصراع دوم کار خودم بود




لطفا از وبلاگ بنده هم دیدن فرمایید
سلام :)

زیبا بود جناب سیاوشی ...

چشم ان شاءالله :)
زیبا مثل همیشه...
سلام :)

ممنون مثل همیشه :))
خب شعر من بیت دوم همون غزل شماست
سلام :)

میدونم ! چون قشنگ بود اینطوری گفتم :)
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هست!
سلام طراوت بانو :)

چه بیت زیبایی ...
چه میکنه این فاصله ها با دل آدم ...
سلام :)) ممنونم 
امیدوارم شما هم خوب و عالى باشین:)
:)
متشکرم از سرکارعالی :)
همچنین ...
زیبا مثل همیشه :)
سلام :)
هیشکی دچار نمیشه :)

سپاسگزارم فیشنگار عزیز :))
قدح میگما تو رشته دانشگاهی ات ادبیات نبوده؟ :)
چی بوده پس؟
قدحتراپی :))
متاسفانه بی او به سر نمیشود که نمیشود
سلام :)

واقعاً نمیشود که نمیشود ...
زیبا
سلام :)

متشکرم :))
بح بح
سلام :)

خیلی ممنونم :))
سلام و عرض ادب
علیک سلام :)
ارادت ...
قطعا و حتما و لابد یکیی از بهترین شاعر های معاصر فاضل نظری هستش
: )
سلام :)

حتماً همینطوره ...
بی توزندگی سخت میگذرد خیلی سخت 
ومن بدون نگاه تو دارم پیر می شوم وهر روز خسته از انتظار 
تو کجایییییییی
کجا؟!
سلام :)

انتظار ...

واقعا کجایی ؟ کجا ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan