سیزده را ...(قدح چهل و سوم)

سیزده را همه عالم بدر امروز از شهر

من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرم

تا بدیوار و درش تازه کنم عهـد قدیم

گاهی از کوچه معشوقه خود می گذرم

شهریار



لطفاً قدح چهل و دوم را هم اینجا بخوانید


  • جناب قدح

ان شاءالله هرچی غم و اندوه هست از شما به در باشه

و خیر و برکت بر سرتون نازل بشه ...

بهمچنین  برای شما جناب قدح :)
سلام :)

ممنونم از لطفتون :)
+الهی آمین. همچنین برای شما


سیزده بار اگر جان بستانی از من
باز تا زنده شوم با تو گره خواهم خورد

سلام :)

بسیار عالی معصومه بانو :)

سپاسگزارم ...
ان شاءالله
سلام :)

ان شاءالله خواهر بزرگوار

الهی آمین

سلام :)

آمین
سلام:))
آمین

و من گره خواهم زد
چشم ها را با خورشید
دل ها را با عشق

سایه ها را با آب
شاخه ها را با باد
سبزه عمرتان گره خورده با شادیها ..

 سیزده بدر پیشاپیش مبارک...


سلام علیک :))

ان شاءالله

به به ! چه زیبا !

درود بر شما
۱۳ اتون به در :) 
الهی که سال خوبی داشته باشین ، پر از سلامتی و خوشی 
سلام خانم دکتر :))

همچنین برای سرکار عالی

ممنون :)
سلام :)

تبریک میگم ، خو ش بگذره ،،،
سلام آرام بانو :)

متشکر ...

همچنین بر شما
میگم برای خودتم چایی میریختی.
سلام :)

:))
سیزدهت به در قدح جان :)
سلام :)

خیلی ممنونم از شما ...
سیزده تون به در
خوش بگذره
سلام الهام بانو :)

همچنین بر شما
دوشنبه ۱۳ فروردين ۹۷ , ۱۳:۰۴ آمانیتا موسکاریا🍄
ممنون بابت شعر جناب شهریار:)
روز خوبی داشته باشید
سلام و درود :)

متشکر

همچنین و خوش آمدید :)
من هر وقت این مصرع رو میبینم چند ساعت فکرم درگیرش میشه.
خداییش شهریار چی گفته...

من خود آن سیزدهم ، کز همه عالم به درم


ممنون جناب قدح. سالتون پر بار.
سلام جناب احمدی :)

خب مردم میرن بیرون که سیزدهم رو به در کنن ، میگه من مثل همان سیزده هستم که از تمام مردم به در هستم ...

ممنون از شما و همچنین :)
عالی سروده جناب شهریار..

سپاس..
سلام :)

همینطوره ...

متشکر ...
ان شالله برای شما هم.
با تاخیر تبریک و با تاخیر تسلیت.
سلام :)
همچنین برای سرکارعالی
سپاسگزارم
شنیده بودم اما نمیدونستم شهریار سرودن  :)

سلام :)

بله ایشون سرودن ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan