قدح بیست و هشتم (ای غمگسار ...)

ای غمگسار مرگ پسر مادر شهید... / سنگ صبور خوب پدر مادر شهید...

هرچند گفته‌اند که در خون تپیده است.../ چشمت هنوز مانده به در مادر شهید..

خم می‌کند زمانه کمر را ز درد و غم.../ چون کوه استوار مگر مادر شهید...

بی قامت رشید پسر هم جهنم است.../ هر جا شود بهشت اگر مادر شهید...

پر می‌کشد دلت که ببینی‌ش یک نظر.../ هر وقت آورند خبر مادر شهید...

آری زبانزد است شهیدت به خود ببال.../ عمرت نرفته است هدر مادر شهید...

حسن امتحانی

+ در این رابطه بخوانید :






  • جناب قدح
چقدر زیبا
:)
ممنونم ازت استاد
شعر زیباییِ

درود به مادران شهدا
درود ...

سپاس از لطفتون
شعر زیبایی هست ، مخصوصاً بیت اول 

سپاسگزارم آقا علیرضا
چشمت هنوز مانده به در..

همون شهدا شرمنده ایم جاش اینجاس فکر کنم

:)
چشمت هنوز مانده به در..
درسته ...
زیبا بود.
لطف داری دوت عزیز
چقدر شهدا عزیزو مقدسن برام ..
زیبا بود قدح جان .. مثل همیشه ...
شما لطف دارین ...

واقعاً شهدا عزیز هستن
شهدا شرمنده ایم
همینطوره ...
خانه ات آباد خانه دوست .
زیبا بود
سپاس دوست خوبم
زیبا بود
سپاس
ممنونم
همچنین
یه مداحی هست که اسمش خوش اومدی مسافر من مجتبی رمضانیه..
ادم گوش میده میفهمه چه قدر مظلومن هم خود شهدای گمنام هم مادراشون.
من که با اون مداحی بیشتر شناختم شهدای گمنام رو.
شهید گمنام سلام

خوش اومدی مسافر من

خسته نباشی پهلوون ...
بله دقیقا همین که بخشیش رو نوشتین هست.
نوحه قشنگیه ...
خیلی زیبا بود:)
ممنون از توجه شما
زیبا بود.
این شهید همشهری ماست
شهید حاج امینی ؟

چه سعادتی !
جمعه ۱۱ اسفند ۹۶ , ۲۰:۴۳ ·|انار کــ^-^ــ|·
:(
خوش اومدین ...
عمرت نرفته است هدر ..

بهترین چیزی که میشه به کسی گفت!
همینطوره بانو
سلام . بسیار عالی
.

شب آمد و دل تنگم هوای خانه گرفت
دوباره گریه ی بی طاقتم بهانه گرفت

شکیب درد خموشانه ام دوباره شکست
دوباره خرمن خاکسترم زبانه گرفت

نشاط زمزمه زاری شد و به شعر نشست
صدای خنده فغان گشت و در ترانه گرفت

زهی پسند کماندار فتنه کز بن تیر
نگاه کرد و دو چشم مرا نشانه گرفت

امید عافیتم بود روزگار نخواست
قرار عیش و امان داشتم زمانه گرفت

زهی بخیل ستمگر که هر چه داد به من
به تیغ باز ستاند و به تازیانه گرفت

چو دود بی سر و سامان شدم که برق بلا
به خرمنم زد و آتش در آشیانه گرفت

چه جای گل که درخت کهن ز ریشه بسوخت
ازین سموم نفس کش که در جوانه گرفت

دل گرفته ی من همچو ابر بارانی
گشایشی مگر از گریه ی شبانه گرفت

هوشنگ ابتهاج


سلام :)

منور فرمودین استاد
سپاس بابت هدیه زیباتون
دنیای کامپیوتر:
(احسنتم یا حبیبی!)
سلام :)

عرفان عربی هم بلدی ؟ دم شما گرم :))
البته که شهدا رو هم دارن زیر سوال می برن :/ 
سلام :)

کسی نمیتونه به مقام شهدا خدشه ای وارد کنه ...

اونها زینت همیشگی تارخند .
اما اینکه جوان امروز ما و حتی جوان دیروز ما چه نظری داشته باشه برای آینده ی این جامعه مهمه 
وگرنه ما صد هم بگیم شهید یا لعنتی این خداست که جایگاه رو مشخص می کنه و خبر داره 
امیدوارم خدا توفیق شناخت جایگاه رفیعشون رو به همه ما عنایت کنه ...

ممنون از حضورتون دوست عزیز :)
خوب اگر منظورتون از ممنون از حضورتون اینه ساکت شم و ادامه ندم که باشه ادامه نمیدم 
اما اینی که گفتم رو خودم با چشمهای ۴ تا شده از تعجب در فضای مجازی و از دهن کسانی دیدم که حرفشون نفوذ داره 
دیگه ببخشید که محبوری دوباره تذکر ممنون از حضورتون بدین :/
نه دوست عزیز این چه فرمایشیه ؟:))

من خودم هم میدونم که بعضاً به این بزرگواران جسارت میشه ! ولی اهل معرفت به شهدا بسیارند .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan