دومینیکا (قدح هفتاد و یکم )


سلام :)


تو بخش آمار و گزارش های هر وبلاگ ، گزارشی از شهر و کشور بازدیدکننده ها وجود داره ...

بعضی از آی پی ها واقعی هستن و بعضی غیرواقعی مثل ربات های بازدیدکننده

گاهی با کمال تعجب میبینی از کشورهای مختلف بازدید داشتی :)


چن روزپیش سری به آمار زدم و دیدم از کشوری به نام "دومینیکا" بازدیدکننده داشتم !!

با خودم گفتم "قدح" آوازه ی شهرت تو و شعرهات تا کجاها که نرسیده ...

حتی مردم "دومینیکا" اومدن پُست هات رو میخونن :))

ناگهان این بیت در ذهن مغرورمان نقش بست :


تو میان دل هر پیر و جوان جا داری

مشتری بهر قدح ها ، ز دومینکا داری

(قدح)


+ شما از کجا بازدیدکننده داشتین؟
+ چقدر گذشت شیرینه و بعضیا چه بزرگوارانه میبخشن و به دیگران فرصت جبران میدن :)
  • جناب قدح
سلام :)
دومینیکا در مجمع الجزایر کارائیب شرقی واقع شده است،این کشور نزدیک به مارتینیک و گوادلوپ می باشد.
این جزیره کم جمعیت است در حدود 70،000 نفر جمعیت را در کمتر از 300 مایل مربع دارا است. پایتخت این کشور شهر روسو می باشد، که غالب جمعیت این کشور در آن قرار دارد، اما این جزیره توسعه نیافته غنی از گونه های طبیعت است.
دو سوم از افراد این جزیره در جنگل های استوایی زندگی میکنند، این کشور دارای دومین دریاچه جوشان در جهان است. زبانهای رسمی این کشور فرانسه و انگلیسی هستند، اما کریول و کوکی  نیز زبان هایی است که مردم این کشور به آن سخن می گویند. بسیاری از مردم دارای رنگ پوست سیاه هستند اما تعداد افراد سفید پوست نیز در این کشور کم نیست.
این کشور به عنوان یک کشور مستقل است اما هنوز هم بخشی از کشورهای مشترک المنافع بریتانیا محسوب میگردد. و یکی از چند جمهوری کارائیب محسوب میگردد.
سلام قدح عزیز

کلی خندیدم با این پستت ، شعر هم خیلی خوب بود ، سلام منو به مردم دومینیکا برسون :)
سلام و درود :)

خیلی ممنون

مگه تو رو هم میشناسن سلامتو برسونم ؟
سلام
برام جالب من از شهرهای داخلی به اسم خورشید بازذیذ کننده دارم...
سلام و درود :)
خورشید ؟

کجا هست ؟
بگید دلستر استوایی اصل بفرستن براتون پس‌ :)  
سلام :)

پیشنهاد خوبیه
پس شما میشناسی دومینیکا رو ؟
ما از سه مینکا و چهار مینکا داشتیم 🙄🙄
سلام :)

به به جناب بی نام عزیز

خخخخخخخ

اینا کجا هستن ؟
سه مینکا و چهار مینکا مجمع الجزایر کارائیب شرقی واقع شده است،این کشور نزدیک به مارتینیک و گوادلوپ می باشد.
این جزیره کم جمعیت است در حدود 70،000 نفر جمعیت را در کمتر از 300 مایل مربع دارا است. پایتخت این کشور شهر روسو می باشد، که غالب جمعیت این کشور در آن قرار دارد، اما این جزیره توسعه نیافته غنی از گونه های طبیعت است.
دو سوم از افراد این جزیره در جنگل های استوایی زندگی میکنند، این کشور دارای دومین دریاچه جوشان در جهان است. زبانهای رسمی این کشور فرانسه و انگلیسی هستند، اما کریول و کوکی  نیز زبان هایی است که مردم این کشور به آن سخن می گویند. بسیاری از مردم دارای رنگ پوست سیاه هستند اما تعداد افراد سفید پوست نیز در این کشور کم نیست.
این کشور به عنوان یک کشور مستقل است اما هنوز هم بخشی از کشورهای مشترک المنافع بریتانیا محسوب میگردد. و یکی از چند جمهوری کارائیب محسوب میگردد
:))))))))))

اینارو که خودم گفته بودم جناب!
یعنی میگی من کپی کردم ؟
این اطلاعات سه مینکا و چهار مینکاست 
شما حتما اطلاعات اشتباه آوردین 😃😃😃
آقا تابلوعه کپی کردی !!!
مگه روبات بازدید کننده هم داریم؟ 0_0
ماله من که همش آمریکاست =((( تک و توکی بینشون ایران و انگلیس و آلمان دیده میشه و یبار هم یونان بود
خودم حدس میزنم دلیل اینکه همشون آمریکا هستن بخاطر اینه که این روزا مردم ایران همشون ۲۴ ساعته VPN روشن میکنن
سلام خانوم دکتر :)
ربات های جستجوگر

خانم دکتر آخه شما پست هات همش خارجکیه به همین خاطر از آمریکا بازدیدکننده داری

من فارسی مینویسم آخه
من تقریبا همه بازدید کنندگانم از غیر ایرانن :)))
سلام :)

پس شهرت شما جهانی تره :)))
سلام
مشخص فیلترایشون ایرانی بقیه نه
نمیدونم والا تا حالا نشنیده بودم ونه دیدم
واقعا جالبه :)
کاش امار بازدید کننده ها واقعی بود. 
سلام معصومه بانو :)
البته اکثر بازدیدکننده ها واقعی هستن و برخی آی پی غیر واقعی دارن
به هر حال برام باور پذیر نیست. 
باز خوبه بهونه ای شد شما بنویسی برامون. :)
خواهش میشه :)

سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۱۱:۳۴ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
عالی بود.
واقعا من موندم اینها بازدید کننده واقعی هستن یا ربات ان؟
سلام حسین جان :)

چطوری ؟
خیلی جالبه از تمام دنیا بازدیدکننده داری :))
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۱۱:۳۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
ببخشین سلام یادم رفت.
خوبم. گرفتار درس و مشقم :)
واقعا از تمام دنیا. اصلا یه جاهایی هست که آدم اسمشم نشنیده؟!
خدا رو شکر

درس و مشقات چطوره خوبه ؟

از جزایر ناشناخته :))
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۱۱:۴۴ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
درس و مشق هم بد نیست میگذره
گاها نتایج خوبی داره و گاهی هم بد جور رو اعصابه :)

درس خوندن خیلی خوبه ، امیدوارم همیشه در تمام مراحل تحصیل موفق باشی:)
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۱۱:۵۰ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
به همچنین شما هم موفق باشین :)
زنده باشی استاد بزرگ :)
برم چک کنم خبر میدم آوازه ی ما به کجا رسیده ...!!:)))
سلام :)

همیشه بهای یاقوت از قدح بیشتره :))
اینطور نیس؟

اسرائیل
لیختن اشتاین
مولداوی
سلام :)

اوه اوه شما بیشتر مراقب باش ...
خخخخخخخخ
زیرنظرم دارن
خخخخخ

حالا نیان بگیرنت پسر ؟؟
خب بعد فهمیدیم چی میشه ؟ 
باید بگیم ؟
سلام آرام بانو :)
چطوری ؟

خب شما صاحب اختیاری اگه دلت نمیخواد نگو:)
اگه من چیزی گفتم ؟!:)))
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۱۵:۱۴ دختری از جنس باد
چه باکالاسین شما-_-
سلام:)
مررسی
شما باکالاس تری :)
لابد از قند شکن استفاده شد :)
سلام بر جناب منزوی :)
ینی شما میگی ما از دومینیکا بازدید کننده نداشتیم !؟:)
سلاااام
من از آلمان دارم
از انگلیس
از یونانم دارم
:)))

سلام سارا خانم :)

اوه چه باکلاس
از چه کشورهایی بازدیدکننده دارین شما
چخبرا ؟ نیستیا !

خوشحالم که بازگشتید.

به‌به بابتِ نرگس‌های سردرِ وبلاگ! :) 

سلام بر آبگینه ی بزرگوار:)

خیلی خیلی ممنونم
متشکرم قابلتون رو نداره

شما چه میکنین خوبین ؟
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ما از کشور! "پراکسی عمومی" هم بازدیدکننده داشتیم(لبخند)
فقط نمی دونم کجای جهانه...ولی هر جا هست دمش گرم....خدا یک در مجاز، صد در واقعیت بهش بده(لبخند)

خلاصه که:
"نگو دومینیکا، خواهان تو را هست
بگویم من پراکسی عمومی"!!

حافظا(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام رزمنده خستگی ناپذیر :))
شما جزو نوابغ بیانی خخخ
حافظ بیچاره دومینیکانی هاردان تانییرر؟؟

:))

همچنین
یاعلی
از فیلتر شکن استفاده میکنن ای پی ها عوض میشه...
سلام نای دل عزیز :)

درسته ، دلیل بعضی آی پی های غیرواقعی همینه
منم از "رئونیون" دو تا بازدید کننده داشتم O_o
البته بیشترین خود ایران بود بعدش آمریکا بعدترش اتحادیه ی اروپا !!!
به به به

سلام داداش بهنام گل :))

چه خوب !
حالا رئونیون کجا هست ؟!  از کجا تو رو پیدا کردن ؟
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۱۷:۴۵ وحیده پوربافرانی
سلام
چه پست جالبی :)

من هم مثل بقیه از خیلی از کشورها بازدیدکننده داشتم هرچند پست هام ارزش نظر دادن دوستان رو ظاهرا ندارن :)) اما خوب برای دل خودم می نویسم نه جلب نظر کسی

بگذریم و بریم سر اصل مطلب:

اون بازدیدکننده های من که برام عجیب بودن از لیختن اشتاین و مُلدُوا و لائوس بوده هر کدوم 5 نفر :))))
سلام خانوم پوربافانی بزرگوار :)
متشکرم

اختیاردارین
مهم اینه که آدم برای دل خودش بنویسه 
شما یکی از هنرمندان بسیار محترم بیان هستین و کارهاتون فوق العاده س

ملدوا کجاس دیگه ؟:))
سلام
منم از کشورهای زیادی بازدید کننده دارم ولی این بخاطر استفاده از فیلتر شکنه به نظرم
سلام و درود :)
درسته همینطوره
اما این حضور کشورهای مختلف توی وبلاگ جالب به نظر میاد .
آدم خنده ش میگیره اینطور نیس ؟
الان وب من 6 صفحه کشورهای مختلف رو نوشته که از وبلاگم بازدید کردن، 
آره جالبه مثلا فلسطین که فیلتر شکن نداره ولی من بازدید کننده داشتم چند تا
خیلی جالبه :)

باز فلسطین شناخته شده س! بعضیاشونو آدم اصلن نمیشناسه:)
اوهوم
شایدم بیان آمارش اشتباهه
آمار مبتنی بر آی پی هاست .
آی پی ها واقعی نیستن
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۱۹:۱۹ سیّد محمّد جعاوله
سلام
پست جالبی بود.
سلام سید جان :)

متشکرم از حضورت
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۱۹:۳۸ ما جــــــــღــــــدہツ
سلاااام به همه افراد این دور و ور خوبید همتون؟^________^
سلام مخصوص^_^خوبی داداش قدح؟


+جمهوری چک:/
لتونی:/
رومانی:/
Moldova, Republic of :|
کوراسائو:|
عه قرقیزستان هم هست خخخ
اونایی که نمیشناختم رو نوشتم..بقیه آشنان🤦‍♀️😂😐
سلام خانوم مهندس :)

دیر رسیدی امروزا !!

همه ش آشناس ولی کوراسائو هارادی ؟
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۱۹:۴۷ ما جــــــــღــــــدہツ
^_^


خخخ:) از این به بعد خیلییی کم رنگ خواهم شد...بعدشم من تا حوالی 7 مدرسه و بسکتبال و امتحانا و هووووف...کی  بشه که اینا بشن خاطره^_^

واقعا؟خخ
هارادی؟
:|
من جغرافیام افتضاحه...از من نپرسید آبروم میره😐😂🤦‍♀️
خدا قوت به خاطر اینهمه فعالیت :)

واقعا بولار هارادی ؟

جغرافی منم زیاد خوب نیس :))
پس حسابی فعالی ؟
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۱۹:۵۶ ما جــــــــღــــــدہツ

کوراسائو یک جزیره در دریای کارائیب جنوبی می‌باشد که در کنار سواحل ونزوئلا واقع شده‌است.

نام کشور کوراسائو  شامل جزیره اصلی و جزایر غیر مسکونی کلین کوراسائو و ("کوراسائو کوچک") تحت کنترل پادشاهی هلند می‌باشد.

پایتخت آن ویلمستاد می‌باشد و کوراسائو و آروبا و بوناریره جزو بزرگترین و مشهورترین جزیره از مجموعه جزایر ای بی سی می‌باشند.


:)
نه به اون اندازه ای که خودم دوست دارم:)))
مرررسی بابت اطلاعات:)

جغرافیات همچین بدم نیستا

خیلیم خوبه اتفاقا
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۲۰:۰۲ ما جــــــــღــــــدہツ
دست این ویکی پدیا درد نکنه خخخ
جغرافیای من واقعااا افتضاحه^___________^

ی روزی از خودم توقع های بیشتری داشتم...
دستش درد نکنه :))

اندازه ی توانایی هات توقع داشته باش
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۲۰:۱۶ ما جــــــــღــــــدہツ
:))


ولی من به اندازه همونم تلاش نمیکنم الان...
:))

امیدوارم به اهدافت برسی :)

تو هنوز سن و سالی نداری که
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۲۰:۲۰ ما جــــــــღــــــدہツ
:)
من بیشتر از سنی که دارم عمر کردم....
عمرتان دراز و قدحتان پر می باد :)
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۲۰:۲۵ ما جــــــــღــــــدہツ
🙃
:))

کجا رفتین؟ چرا وبتون تعطیله ؟؟
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۲۱:۱۶ دنیای کامپیوتر ...
جالب این است که از هفتاد و خورده ای هزار بازدید کننده که تا حالا داشتم، نزدیک به ۲۴ هزار تا از آن مربوط به کشور آمریکاست+ صد و خورده ای نظرات خارجی که تایید نشده و هرزنامه اند.
آره دیدی گاهی چقد نظرات خارجی میاد ؟
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۲۱:۱۸ دنیای کامپیوتر ...
یک بازدید کننده از کشور زامبیا دارم😂🤔
عرفان متاسفانه دیگه امیدی نیس:(

تو پسر خوبی بودی...
روحت شاد و یادت گرامی:))
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ , ۲۳:۵۷ وحیده پوربافرانی
سلام مجدد :)

مُلدُوا یا همون مولدووا اینطور که فهمیدم در شرق اروپاست در همسایگی اوکراین و رومانی

راستی.... ممنونم از نظر لطفتون
محبت دارید
سلام و درود :)

خیلیم عالی
مبگم این پست یه کلاس جغرافیا شدا :))
درود بر شما بانوی هنرمند
چهارشنبه ۲۱ آذر ۹۷ , ۰۰:۰۰ وحیده پوربافرانی
دقیقا :)
یه چیزی هم یاد بگیریم :))

زنده باشید
:)
خوشحالم که مفید بوده :))

پاینده باشید
سلام جناب قدح 
ممنون

مگه قرار دعوا کنید ؟ پس نمیگم :)
سلام آرام بانو :)
نه بابا چه دعوایی !

هر جور راحتین
سلام
لطفا شعرهای زیبا بذارین :)
سلام و درود تسنیم بانو :)
چشم
گاهی اینطوری مینویسم چون دوستان میگن همش شعر خالی نباشه

شما خوب هستین ؟
سلام...امریکا و هلند
سلام :)

چه خوب
باز شما از کشورهای معروف بازدید کننده دارین :))
قدح خان به دومینیکا دل نبند آی پی منم اروپا نشون میده بیان 😂😂
سلام :)

خانم نویسنده این چه کاریه آخه!
چرا با آی پی اروپا :)
گُلِ محمدیِ من، مپرس حالِ مرا
به غم دچار چنانم، که غم دچارِ من است…
سلام حسین عزیز :)

چه شعر قشنگی
ولی اینو باید ببرین وبلاگ جناب دچار :)
ممنونم از حضورتون
سلام
والا حق دارن مردمان دومینیکا عمرن تو کشورشون جناب قدح داشته باشن
سلام خانم دکتر :)

من قلبم ضعیفه و تعریف و هیجان اصلن برام خوب نیس !
مجددا سلام عرض شد....


دشمن، خسته است مومن...ما باید خستگی را خسته کنیم....ان شاء الله


حافظ می فرماید:
"یارم چو قدح به دست گیرد"
ادامه این بوده!!
"حتی دومینیکا دست گیرد"(لبخند)



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
صحیح!!
:))
سلام :))
ستاره سهیل بیان

صحیح تر

چطوری خوبی ؟
نمیدونم .فیل خیس شکنم ندارماااا ،آی پیم اروپاس ولی
فیل خیس :)))))))
چقدر باحال بود این کلمه

از خودت بود ؟؟؟؟
فک نکنم خیلی وقته استفاده میکنم
از این کلمه یا فیل خیس شکن ؟
کلمه فیل خیس
که اینطور :))

خیلی زیرکانه بود :)
فقط این کشور «سیشل» رو نمی‌شناختم ...دوست دارم اونی که از ساحل عاج بوده رو ببینم ...:)
خب یه پست بذار بیاد بخونه :)
چهارشنبه ۲۱ آذر ۹۷ , ۲۳:۲۸ سِـــــــد جَــــــواد
من یک ورودی گوگل با این واژه داشتم:
**خار زومجی 
:|
سلام سیدجان :)

چه عجب ؟
صفا آوردی داداش

خار زومجی دیگه چیه ؟؟؟:))
البته از خیلی از کشورا بازدید داشتم(باسه خودمم عجیبه!!!!)
ی دونه پراکسی عمومی 
عجیب تر از همه اون سه تا بود که گفتم 
...............
ن بابا بیکار نیستن بیان مارو بگیرن
اختیار دارین آدمای مهمی مثل شما رو میان میگیرن دیگه :)
پنجشنبه ۲۲ آذر ۹۷ , ۱۲:۴۵ دنیای کامپیوتر ...
خب جناب قدح  پست ثابتتون که پربیننده ترین مطلب است، چند بازدید خورده است؟
سلام :)
نمیدونم ندیدم تعدادشو !
چطور ؟
پنجشنبه ۲۲ آذر ۹۷ , ۱۲:۵۶ دنیای کامپیوتر ...
هیچی، از سر کنجکاوی....
.
.
.
در ضمن وبلاگ خوبی از لحاظ بازدید، نمایش، نظرات و اینکه محبوب هستید.

اگر خواستید تغییری در قالب خود ایجاد کنید، خوشحال میشوم تا حد امکان کمک کنم.
نظر لطفته عرفان جان :)
باعث افتخاره
چشم با کمال میل در صورت لزوم مزاحمت میشم .
پنجشنبه ۲۲ آذر ۹۷ , ۱۳:۰۱ دنیای کامپیوتر ...
اختیار دارید، خوشحالم که بیان کاربرانی مانند شما دارد.

متشکرم عرفان جان

همچین قابل تعریف نیستیم
خخخخ 
مهم!!!
آره مهم :))

خودتو دسته کم میگیری؟؟
سلام 
دومینیکا کجا هست ؟ من نمیتونم تشخیص بدم آی پی واقعی و غیر واقعی رو متاسفانه 
من بیشتر inoreader ها و rss ها برام جالب هستند ، گرچه نمیدونم روبات هستند یا انسان ، زیاد توجه به آمار نمی کنم 
سلام :)

نوشتم تو اولین کامنت کجاس
منم آمار رو زیادنگاه نمیکنم . این برام جالب بود ...

چخبر شما خوبی ؟
عجب شعر باحالی بود
+سلام(:
سلام :))

نظر لطفته

چطوری گل پسر ؟

معلومه کجایی ؟ :)
همینجا!همین ورا!
کدوم جا ؟

کدوم ورا ؟
 سیشل


 کوراسائو




:دی

سیشیل آشناست :)

کوراسائو کجاس ؟
منم نمیدونم باید از گوگل یاری بطلبیم:دی
:))

یاری بطلب و ببین از کجا مشتاقان و علاقمندان داری ...
Che jaleb mn vghti mibinm az USA bazdid darm zogh marg mishm baghyash bram mhm nis 😂 

Ye halate gharb zadegi
سلام بر بانوی شرقی :)

شما که نباید از غرب زدگی صحبت کنین بانوی شرقی :)))

چخبرا حالتون خوبه ؟؟
ممنون جناب قدح به خوبی های شما منم خوبم .

خوبی که از خودتونه :)

الحمدلله خوبین
سلام الان دیگه می‌تونید ادعا کنید یکی از شاخ‌های بیان هستید😁😁
ولی اگر نظر منو بپرسید می‌گم از اون آیدی فیک‌هاست😂

سلام بر سرک خاتون :))

نه بابا ما ادعایی نداریم .
تازه شاخ بودنم خوب نیس ...

برام جالب بود اینا از کجا اومدن وب من :)))

خب بفرمایید احوال خودتون چطوره خوبین ؟؟
سلام 
من معمولا دوست ندارم با توجه به امکانی که بیان در اختیارم قرار داده ، استفاده کنم و آی پی دوستان رو ببینم .
از هر جا بیان و برن قدمشون رو چشم وبلاگم :))
کلا کنجکاو نیستم و نخواهم بود که ببینم از کجا آمده اند ؟ و آمدنشان بهر چه بود ؟! و رفتنشان بهر چه ؟!:))
هر وقتی  هم اومدند خوش آمدند و هر وقت هم رفتند رفتنشان بیخطر و بی ضرر:))




سلام واران بانو :)
اصلش هم همینه

این پست یه شوخیه با آی پی های عجیب و غریب :))
باعث افتخاره

چه خبرا ؟ حال بیمارتون چطوره ؟
شنبه ۲۴ آذر ۹۷ , ۰۵:۰۰ سارا سماواتی منفرد
سلام
جالب بود و شعر هم زیبا♥️
من از اوکرابن و جمهوری ایرلند بازدید کننده داشتم البته این آخری و حتی اوکراین بعید می دانم فارسی زبانی اونجا باشه .😎😄
سلام سارا بانو :)

خیلی متشکرم
شاید یکی نوشته های شما رو براشون ترجمه میکنه :)))

خوب هستین ؟ چخبرا ؟
نه ولی بگو لنی سلام رسوند تا آشنا بشیم :)
سلام :)
حتما :))

راستی خودت چطوری خوب ؟
شکر ، ممنون :)
خدا رو شکر :)
الحمدلله خوبم ممنون از لطف‌تون😊
زنده باشی :)
خدا رو شکر
حالا این دومینیکا مال کدوم قاره هست؟ :)) من یکم جغرافیام ضعیفه :)
بیشتر بازدید کننده های من از آلمانه :) اصولا باید از کُره میشد :)
سلام بر بلاگر کم پیدای بیان :)

تو کامنت اول گفتم ...

شما گیر دادی به کُره ها !!!
:)))
احوالات ؟
ممنون بابت اطلاعاتی که دادین... راستش اینقد از اسم این کشور جا خوردم که کامنت ها رو ندیده اومدم که بپرسم کجاس این مملکت :)) 

خب دیگه کره رو دوست دارم :)
خوبم شما خوبین؟
الحمدلله
پس کره رو دوست دارین  :)
شنبه ۲۴ آذر ۹۷ , ۲۳:۰۰ سارا سماواتی منفرد
سلام
ممنون 😊
خدا را شکر ، الحمدالله .
درود بر شما

خدا رو شکر :)
اره کره با مربا :))
آهااان این کره رو میگین !
سلام:)

اره خیلی جالبه این موضوع چقدرم تازگی زیاد شدن این رباتا
سلااااام :)

چطوری یسنا سادات؟
چه عجب از این ورا !!
خیلی ممنونم
شما خوبین:)

کم سعادتیه..
:)
خدا رو شکر :)
منم خوبم ...

شما خیلی بزرگواری
درسا خوبن ؟
ممنون لطف دارین:)

من درس ندارم که:))
محصل نیستی ؟
نه تموم شده فعلا 
پس درس داری دیگه :))
مگه نه ؟
نه:))
ینی چی !!!!
منظورم اینه فارغ التحصیل شدم 

ادامه تحصیل هم ندادم فعلا

خیلیم عالی :)

درود بر شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan