قدح چهل و یکم ( پدر )

روی ماهت همچنان قرص قمر

سایه ی لطفت چنان تاجی به سر


کوچکم ، اما بزرگی میکنم

قطره ای هستم به دریای پدر


با تو از طوفان نباشد باک من

در پناهت کردم از غمها گذر


گر نبودی ریشه ام سوزانده بود

آتش سختی ، چنان نار سَقَر


ای به دوشت ثقل درد و داغ ها

ای وجودت شام غمها را سحر


خوب میدانم گه گاهی میزنم

بر دل پاک و رئوف تو شرر


باز با این حال لبخندم زنی

کُشته ای ما را تو با صبرت پدر


سایه لطفت همیشه پایدار

زنده باشی تا ابد ، نور بصر


از خدا خواهم که باشم بعد از این

پاسدار حرمت و شأن پدر


فرصتی شد تا که تقدیمت کنم

هدیه ی ناقابلی روز پدر


این کم ما را به لطفت کن قبول

دستمان خالیست ای والا گهر


 

واقعاً برای جبران زحمات پدر و مادر دستمان خالیست ...

                                                                  

درود بر تمام پدران و مادران عزیز ...

ارواح والدین اسیر خاک هم الساعه مهمان خوان پر نعمت مولا امیرالمومنین (علیه السلام) ان شاءالله


« این قدح رو هم بخونین  »

  • جناب قدح
بسیار بسیار عالی!
سلام :)
ممنون
تبریک عرض میکنم ...
بسیار زیبا
عیدتون مبارک باشه :)
سلام :)

ممنون بانوی اصفهانی / عید شمام مبارک :)
خیلی خوب بود :)
چی خوب بود جوراب ؟ جوراب جورابه دیگه !

بیچاره مردا ...
شعر رو گفتم جناب :|
سپاسگزارم :)

نظر لطف شماست ...

چرا عصبانی ؟؟
 اون پوکر :)
عصبانی نیست که :)

جناب پوکر :|

:)
پوکر فیس همون عصبانیه :|
پوکر فیس یک حالت خنثی ست که مفهومش فقط با حال درونی گوینده معنا میگیره :)

اینجا به معنی تعجب بود :)
بلی (به قول شما)

من از کجا بدونم اینجا معنیش چیه ؟ :)
تمام اصالت پوکر به اینه که طرف مقابل مفهومش رو نگیره :)

خب خودم گفتم الان دیگه :)
مسئله ای نیست
که اینطور !!

ممنون از توضیحات سرکارعالی :)
هوای شمال خوبه؟ اینجا بسی گرم است ...
امروز بارون بس دل انگیزی داشتیم که الان دیگه اثری ازش نمونده جز همون نمناکی خاک :(
شکر خدا ...

اینجا هم باندگی مختصری داشت خدا رو شکر ...

کجایین آیدا بانو ؟

😐😑
سلام بر بهار بانو :)
ممنون از شما
بایرامیز مبارک :)


سیزین ده بایرامیز موبارک :)

ساغولاسیز :)

بیان چقدر ترک زبان داره ؟
فیکر الیرم چوخ اولسونار
ماشاءالله خیلی زیادیم :)
آلاه چوخادسین :)
الهی آمین ...
وری وری گووووووود😍😍😍
سلام آبجی خانوم :)

وری وری ممنون :)
سلام داداش گلم:)

وری وری خواهش میکنم
سلام :)

شما لطف داری بانو ...
روز پدر و همچنین برادر و مرد رو بهمه ى آقایون بیان و شما جناب قدح تبریک مى گم :)
سلام رویا بانو :)

بر همه مبارک باشه ...

سپاس از شما :)
بسی زیبا و دلنشین
سلام بر ستاره خوشبختی :)

متشکرم ...
بسیار زیبا بود:)
عیدتون هم مبارک
سلام بر شما :)

نظر لطفتونه ...

عید شمام مبارک :)
سلام جناب قدح:)
مثل همیشه عالی بود
هم میلاد امام علی ع رو واستون تبریک میگم
هم روز مرد رو:))
سلام :)
ممنون تینا بانو
میلاد حضرت امیر علیه السلام و روز پدر بر شما هم مبارک :)
سپاس
خیلی خوب بود :) 
روز مرد که روز شما هم هست مبارک :)
سپاسگزارم ...

تشکر :)

بر شما هم مبارک باشه ان شاءالله ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan