قدح شانزدهم

چهارده بار خدا عاشق تو شد من اگر

عاشق روی تو یک بار نباشم چه کنم؟

ابرویت تیغ مصری ست که جان می طلبد

به طلبکار بدهکار نباشم چه کنم؟

علی اکبر لطیفیان


قدح قبلی


  • جناب قدح
زیبا بود:)
ممنون از شما :)

خواستم نام مرا هم بنویسند همین

سر بازار خریدار نباشم چه کنم؟

چه کنم ...
دورد بر شما
جمعه ۴ اسفند ۹۶ , ۱۸:۳۰ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
به به عالی
سلام استاد :)
جمعه ۴ اسفند ۹۶ , ۱۸:۳۹ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
سلام خخخ
علیک سلام :)
جمعه ۴ اسفند ۹۶ , ۱۸:۴۱ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
:)
:))
چقدر زیبا بود
تشکر از شما
خیلى عالى :))
سپاس رویا بانو
جمعه ۴ اسفند ۹۶ , ۲۱:۵۷ ....جلیس العقل ....
جالبه
سپاس دوست عزیز
سلام
خیلی زیبا بود 
تشکر
سلام :)

حال شما تینا بانو ؟

ممنون از حضورتون ...
خوبم تشکر:)
شما چطورید؟
الحمدلله
ما هو خوبیم ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

قدح ghadah.blog.ir

در دیر مغان آمد ، یارم قدحی در دست - مست از می و میخواران از "نرگس" مستش مست

شعرواره های قدح
Designed By Erfan Powered by Bayan